Goedenmorgen allen,
ik heb een vraag. Heb zo ongeveer alle topics van binnen en buiten omgekeerd om te kijken of mijn antwoord erin stond. Ik wordt er alleen maar draaierig van.
Mijn situatie:
1 Laptop met geintegreerde LAN.
1 pc met NIC.
1 Sweex Router ( http://www.sweex.nl/product.asp?pid=144 )
1 zwart com21 modem (ja ja de wel bekende
)
Mijn vraag. Ik was bezig met com21 modem aan te sluiten op router (en natuurlijk de pc's aan te sluiten op de switch poorten, wat lukte). Op de router gaf ie een lampje aan dat hij line had (dus dat het goed aangesloten zat allemaal), maar inbellen ho maar. Dus ik kijken en ja hoor....het link lampje brandde niet meer
. Ik volgende dag Casema gebelt. Krijg ik een nieuw modem.
Maar ze konden me niet met zekerheid vertellen WELK modem ik krijg. Gaarne zou ik van jullie lieve mensjes (toch een beetje slijmen toch
) ALS jullie het hebben, een how to willen hebben van beide modems. Dus hoe ik het aan moet sluiten, kleurencombinaties, instellingen in de router etc. De verbinding tussen de 2pc's loopt al goed dus daar zijn geen problemen mee. Tis alleen de verbinding tussen modem en router.
Bij voorbaat ben ik u zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dankbaar.
ik heb een vraag. Heb zo ongeveer alle topics van binnen en buiten omgekeerd om te kijken of mijn antwoord erin stond. Ik wordt er alleen maar draaierig van.
Mijn situatie:
1 Laptop met geintegreerde LAN.
1 pc met NIC.
1 Sweex Router ( http://www.sweex.nl/product.asp?pid=144 )
1 zwart com21 modem (ja ja de wel bekende
Mijn vraag. Ik was bezig met com21 modem aan te sluiten op router (en natuurlijk de pc's aan te sluiten op de switch poorten, wat lukte). Op de router gaf ie een lampje aan dat hij line had (dus dat het goed aangesloten zat allemaal), maar inbellen ho maar. Dus ik kijken en ja hoor....het link lampje brandde niet meer
Maar ze konden me niet met zekerheid vertellen WELK modem ik krijg. Gaarne zou ik van jullie lieve mensjes (toch een beetje slijmen toch
Bij voorbaat ben ik u zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer dankbaar.