Toon posts:

windows2k domeinuser vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit hier met een klein probleempje. Hoe zorg je er voor dat ik alleen met 1 bepaalde user kan inloggen op een domeincomputer en de rest van de domeinusers daar absoluut niet in mogen inloggen.
Ik weet dat je in active directory de optie hebt om LOGON ON TO te gebruiken
maar als ik dat moet doen voor een compleet domein van 2000 users wordt je daar ook neit happy van.
Andere optie?

Groetjes,

Virri

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Alle users disablen behalve die ene user :?
Heb je zelf uberhaupt wel wat zoekwerk verricht ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk heb ik zoekwerk verricht anders kom ik niet hier. Ze loggen in op een domein dus je kan de alle users niet lokaal disablen. Dus als datgeen wat jij zegt goed is waar zou ik dat dan moeten doen want ik ken nergens in ad zo een optie.

Verwijderd

Kan je niet gewoon lokaal alleen die gebruiker toevoegen aan administrators/users en de rest overal uit gooien (domain users uit de user group etc. )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 10:09 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
wat voor OS draait er op die client computer? windows 2000 of XP pro? dan kan je met een local policy dat wel dichtzetten

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Goed ik begreep het even verkeerd. Het gaat er dus om dat een bepaalde user alleen op een bepaald werkstation in mag loggen als ik het goed begrijp?

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
je kan bij local policies toch allow network logon uitzetten (zo uit mn hoofd ff)

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor de reply's het idd dat je gewoon lokaal de NT Authenticated users en de domain users gewoon etc eruit moet flikkeren behalve de admins en de gebruiker die er zelf op in mag loggen. Werkt lokaal gewoon.
Bedankt!
Pagina: 1