hier het zelfde. zal voortaan die cdtje in mijn dvd gebruiken....steveman schreef op 25 June 2003 @ 20:29:
Hmm ik heb een 52 speed van Aopen... handig om te weten dit
je had toch niet RtR geïnstalled en dan de BF cd gemount hé!primemaximuz schreef op 25 June 2003 @ 20:14:
[...]
Srry hoor Snow_King niet iedereen is dom, ik heb dat ook geprobeerd, en de hele guide gevolgt. en of tie het deed nee dus.
Ik ga er zometeen maar weer aan beginnen, wil toch zonder cd kunnen spelen
Dan moet je wel de RtR cd mounten
is er iemand die het hele TS gesprek heeft opgenomen?
Juist! Ik heb als eerste ook de R2R cd gemount, maar goed dat mocht niet baten, net ook weer geprobeerd, en niks hoor dus ik heb een versie BF installatie gedaan zonder R2R, en dan de BF cd gemount, en raad eens dat werkt wel. Maar nu kan ik niet r2r spelen.Snow_King schreef op 25 June 2003 @ 21:31:
[...]
je had toch niet RtR geïnstalled en dan de BF cd gemount hé!
Dan moet je wel de RtR cd mounten
Wel aardig debiel het lukt wel met de BF cd maar niet met de r2r cd

Right for all the wrong reasons.
Ik heb RtR gemount en werkt gewoon!

Zo heb ik het, gewoon werken doen!
http://home.planet.nl/~blom0954/daemon329.exe
Die Deamon heb ik, probeer het daar mee!
suc6!

Zo heb ik het, gewoon werken doen!
http://home.planet.nl/~blom0954/daemon329.exe
Die Deamon heb ik, probeer het daar mee!
suc6!
Ik ga het dan maar met die versie uittesten ik zag dat ik 3.33 had en dit is 3.29, ik laat het straks wel weten.
Maar als ik zo voor de buiz in slaap
val tijdens het clonen, dan hoor je het morgen wel, of het nog gelukt is.
Maar als ik zo voor de buiz in slaap

ff een tipje over die cd maken;
lees de cd vanuit je (een) cd-writer...
deze kunnen net wat beter lezen.
lees de cd vanuit je (een) cd-writer...
deze kunnen net wat beter lezen.
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Heb net m'n 1e potje DC gespeeld.. is best wel erg tof. Vind alleen wel dat de voertuigen en vliegtuigen erg snel kapot gaan
Lol je hebt gelijk... vergissinkje
Nou het lukt dus niet
, maar wat ik bij jouw image zag op je bureaublad SK was dat je een .cue bestand gemount had. Zou dat het probleem zijn??? Maar volgens de guide moet je een .ccd bestand gebruiken. Waar heb jij die .cue dan mee gemaakt NERO ofzo??? Misschien moet ik dan ook effe een .cue bestand maken.

Je kan in CloneCD zeggen dat ie een .cue bestand moet aanmaken
Verwijderd
als je een image maakt en deze werkt niet, probeer een andere cd-rom drive. Sommige drives kunnin *NIET* goed iso's en ccd's aanmaken.
Denk het niet. anders hadden we hier wel het een en andere gehoord/gelezen.Maxow schreef op 25 June 2003 @ 21:51:
is er iemand die het hele TS gesprek heeft opgenomen?
misschien in het andere forum vragen?
Verwijderd
Heb hem ook gemound maar niet met Clone cd omdat dat dink de ganze tijd vast liep maar Met het programma: Alcohol 120% daar kun je hem ook als Clone Cd Image opslaan en het liep lekker snel.. 4 min en hij was image. Maar moet hem nogsteeds met die deamontools doen.
Heb ik dan trouwens geen no-cd crack meer nodig om te spelen?? als ik legale heb he
Heb ik dan trouwens geen no-cd crack meer nodig om te spelen?? als ik legale heb he
dit doe ik dus al maanden, een iso van de cd mounten omdat hij het dan WEL doet en NIET met de originele cd !!
Nee, je hebt geen crack nodig.
Nee, je hebt geen crack nodig.
Idd, als je RTR hebt gewoon alle RTR mounten en IMAGen, werkt simpel en tis simpel.
Helemaal met die FAQ van SK.
DOE HET MENSEN VOORDAT JE CD BREEKT!!
Desnoods image je ze alle 2, dan kan je em altijd installeren!
Helemaal met die FAQ van SK.
DOE HET MENSEN VOORDAT JE CD BREEKT!!
Desnoods image je ze alle 2, dan kan je em altijd installeren!
Verwijderd
jah das wel handig maar het trekt wel een zoot geheugen en niet iedereen heeft een mega pc staan. als ik dit op mijn pc boven doe dan loopt het nie..maar die is ook nie zo snel..En ken me voorstellen dat niet iedereen een grote hd heeft om dit voor alle spellen te doen
Jongens, ff wat onduidelijkheden van mijn kant??? Jullie hebben een fillum na gespeeld ofzo,hoe moet ik me dat voorstellen,enne wanneer komt die uit op divx
of issie al te downen...enne komt er weer ooit zoiets, ik wil dan graag meedoen
Ik hoop dat iemand wat specifieker kan zijn...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ik wil ook graag meedoen alleen geen legale versie
Verwijderd
LoL als je even le topique leest kom je er achter dat de shots al geweest zijn 
Ik denk dat we de volgende keer niet meer zo mensen van het forum plukken want dat word alleen maar gekloot.
Ik wacht nu op snowking, hij moet mij het beeldmateriaal sturen dan kan ik gaan editen.
En daar ben ik een paar daagjes mee bezig en dan posten we hem hier
Ik denk dat we de volgende keer niet meer zo mensen van het forum plukken want dat word alleen maar gekloot.
Ik wacht nu op snowking, hij moet mij het beeldmateriaal sturen dan kan ik gaan editen.
o_0, geen mensen meer van GoT
, dan moet ik Army of GoT maar joinen

Verwijderd
jij zat toch niet te kutten maxow ?Maxow schreef op 26 juni 2003 @ 16:20:
o_0, geen mensen meer van GoT, dan moet ik Army of GoT maar joinen
nee, maar als jullie niemand meer zouden aannemen
weet ikVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 16:19:
LoL als je even le topique leest kom je er achter dat de shots al geweest zijn
maar julie gaan toch ook een 2e maken
Verwijderd
kan ik de volgende keer wel mee doen?Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 16:32:
maar natuurlijk
zie een paar posts boven je?
we nemen de volgende keer geen(/minder) mensen van GoT erbij omdat we geen controle op die mensen uit kunnen voeren en dat resulteerd in het feit dat ze gaan lopen kutten...
de mensen die meespeelden in de vorige film hadden geluk dat 'we' geen nametags kunnen zien, anders waren er redelijk wat gekicked/banned... (denk ik)
jammer dat ik er neit was maar girl gaat voor 
zo te horen was het lol + gekloot, dus neit echt serieus gewerkt. als het eindresultaat maar uber is hé
zo te horen was het lol + gekloot, dus neit echt serieus gewerkt. als het eindresultaat maar uber is hé
[This space is for rent]
Jawel jawel, begin is in ieder geval prachtig gedaan. 
Dat al die BH's weg vliegen.
Dat al die BH's weg vliegen.
Verwijderd
Goed nieuws jongens 
de tape word in divx op een oude hd richting raketje gestuurd
hopelijk zit ie vandaag op de post dan kan ik morgen al gaan editen
Het verdere ontwikkelingsproces word uiteraard hier gepost
X 3 + zegeltjes
de tape word in divx op een oude hd richting raketje gestuurd
hopelijk zit ie vandaag op de post dan kan ik morgen al gaan editen
Het verdere ontwikkelingsproces word uiteraard hier gepost
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 16:52 ]
ruwe materiaal is gewoon 3GB 
Maandag of Dinsdag heeft r0ck3t alles

Maandag of Dinsdag heeft r0ck3t alles
Ik neem aan dat het dan ook wel een ruige download van 700Mb ongeveer word
Aha, en gaat ie op de AoG server om te downloaden?
dacht het ff niet dat ie op de AoG server ging, denkt toch niet dat ik dat dataverkeer ga betalen hé!
[This space is for rent]
LOL 
Ok, wat nu?
80 mb is te groot voor lycos...
tjaaa!
Of we kunnen iemand mailen van Fileplanet of 1 van die andere BF1942 sites.
Ok, wat nu?
80 mb is te groot voor lycos...
tjaaa!
Of we kunnen iemand mailen van Fileplanet of 1 van die andere BF1942 sites.
[ Voor 40% gewijzigd door Hidde op 28-06-2003 18:48 ]
omdat veel mensen geen creditcard hebben of willen betalen voor al die meuk bij fileplanet/gamespy.
Gewoon gratis accountje, binnen 2 minuten kan je em downloaden dan...
Tis geen exclusief filetje, en als je snel wil downloaden en geen geduld hebt moet je lekker gaan betalen.
En FP valt mee, erg snel, en je moet gewoon er snel bij zijn als dingen net uit zijn!
Tis geen exclusief filetje, en als je snel wil downloaden en geen geduld hebt moet je lekker gaan betalen.
En FP valt mee, erg snel, en je moet gewoon er snel bij zijn als dingen net uit zijn!
foei! in Selwerd mogen ze toch geen servers draaien? (of was dat nou alleen met illegale shit? (logisch dat dat niet mag natuurlijk))
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
binnen de aog clan zijn er wel connecties op de UT; maar de studenten hebben tegenwoordig geeen oneindige upload meer ( er was geloof ik sprake van een max van 15GB per week upload).Verwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 22:12:
Is er hier niemand in Selwerd/Twente/Delft campus met 100mbit?
dat gaat dus ook niet werken
fileplanet lijkt mij een hele geschikte oplossing.
Hennie-M --> voor fileplanet heb je dus GEEN CC nodig... ik denk dat dat de beste hosting is die we kunnen hebben... misschien zullen anderen hiervandaan nog mirroren...
Guys!!!
Ik ben weer unbanned
vandaar dat ik me ff weer meld.
Het was echt gaaf, en we meoten het echt nog een keer doen!!
Vliegen ging lekker, allen jammer van het gekloot af en toe, maarjah, gelukkig viel het mee.
Ik ben trouwens op onderstaand plaatje nummer 8, geknield op de grond voor LiquidFire:
Ik ben weer unbanned
Vliegen ging lekker, allen jammer van het gekloot af en toe, maarjah, gelukkig viel het mee.
Ik ben trouwens op onderstaand plaatje nummer 8, geknield op de grond voor LiquidFire:

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Goed dat je het zegt, ik had je bijna niet herkendDamian schreef op 29 June 2003 @ 19:26:
Guys!!!
Ik ben weer unbanned
[afbeelding]

ik ga morgen (straks) bf42.com ff mailen over de hosting
Verwijderd
Je mag ermee doen wat je wilt, ik ken viavia een gast die host 10 sites waarvan de grootste 300GB per maand trekt. En dat mag ook gewoon, alleen illegale zut houden ze de laatste tijd een beetje in de gatensteveman schreef op 28 June 2003 @ 23:42:
foei! in Selwerd mogen ze toch geen servers draaien? (of was dat nou alleen met illegale shit? (logisch dat dat niet mag natuurlijk))
Ik heb mijn host gemailt (heb er gewerkt, misschien kan ik iets regelen) voor het hosten van die movie.
@ r0ck3t : heb je enige iedee hoe groot die bestand gaat worden?
Ikzelf beschik over een webspace van +\- 150 MB. Zodra ik antwoordt van host terug heb, zal ik dat vermelden.
Ikzelf beschik over een webspace van +\- 150 MB. Zodra ik antwoordt van host terug heb, zal ik dat vermelden.
[ Voor 6% gewijzigd door fcs op 30-06-2003 10:20 ]
om alvast een indicatie te geven...fcs schreef op 30 June 2003 @ 09:59:
Ik heb mijn host gemailt (heb er gewerkt, misschien kan ik iets regelen) voor het hosten van die movie.
Ikzelf beschik over een webspace van +\- 95/100 mb, kan het envt verhogen. zodra ik antwoordt van host terug heb, zal ik dat vermelden.
ik DACHT dat er een schatting van tussen de 50 en 100 MB gemaakt was....
-note- aan deze info kunnen geen rechten ontleend worden
Die schatting had ik ook hier ergens gelezen. Als ik de exacte groote weet, kan ik ongeveer het data verkeer bepalen (alhoewel dat lastig zal zijn... mocht er echt intersse voor zijn, dan wil iedereen hem wel zien
).
Wacht nog steeds in spanning af op mailtje van host
Wacht nog steeds in spanning af op mailtje van host
hoest met de movie ?? Snow ? Rocket ??
mooi
ik kan hoogst waarschijnlijk die movie hosten. Webspace is geen probleem.
Data verkeer moet ik nog over onderhandelen (heb ruimte voor max 150 mb).
Alles hangt dus af van het data verkeer.....
Data verkeer moet ik nog over onderhandelen (heb ruimte voor max 150 mb).
Alles hangt dus af van het data verkeer.....
mzz.... ik kan hem hosten. hoe wordt dit geregeld?
wordt er een sitje omheen gebouwd, of alleen naar toe gelinkt?
@r0ck3t : mocht je hem zelf willen uploaden ipv naar mij te sturen, dan is dat mogelijk. Ik kan je een login/ww geven (login gekoppeld aan map dmv simlink). Moet het wel deze week weten, aangezien ik zaterdag weg ben...
Edit:
copy/past : 150 MB max gat zeker lukken denk ik
Mooi. Mocht het voor zaterdag niet klaar zijn (het edditen), dan zorg ik wel dat een van jullie een login/ww heeft om de zooi te kunnen uploaden....
wordt er een sitje omheen gebouwd, of alleen naar toe gelinkt?
@r0ck3t : mocht je hem zelf willen uploaden ipv naar mij te sturen, dan is dat mogelijk. Ik kan je een login/ww geven (login gekoppeld aan map dmv simlink). Moet het wel deze week weten, aangezien ik zaterdag weg ben...
Edit:
copy/past : 150 MB max gat zeker lukken denk ik
Mooi. Mocht het voor zaterdag niet klaar zijn (het edditen), dan zorg ik wel dat een van jullie een login/ww heeft om de zooi te kunnen uploaden....
[ Voor 25% gewijzigd door fcs op 01-07-2003 12:21 ]
Verwijderd
Ja zou perfect zijn man, ik weet niet of ik voor zaterdag klaar ben want ik heb nog steeds het pakketje niet
Inloggegevens zouden wel handig zijn dan pomp ik hem zelf met 50kB/s er op.
Cool. minder dat pakket er niet is...Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 12:28:
Ja zou perfect zijn man, ik weet niet of ik voor zaterdag klaar ben want ik heb nog steeds het pakketje niet![]()
K. Ik zal je vanavond mailen (zit nu op het werk) met gegevens. Geef me maximaal 24 uur om login te creeren. Daarna wijs ik wel een mapje aan (waarschijn Got ofzo) waar je de zooi kunt plaatsen. Ik heb waarschijnlijk nog je mail adres. Maar weet niet welke het is
Kun je me een gedeelte van de naam (voor het @) dan kan ik hem hier tussen uit vissen en je deze week nog de gegevens toesturen....
@ r0ck3t : u heeft mail 
PS: weet niet of je er iets aan hebt, maar heb je maar een bash shell gegeven....
de rest vind je in je mail
PS: weet niet of je er iets aan hebt, maar heb je maar een bash shell gegeven....
de rest vind je in je mail
[ Voor 69% gewijzigd door fcs op 01-07-2003 12:51 ]
Verwijderd
Ik maak een mooi plaatsje voor je in de credits 
btw ik schat de file zo rond de 60/80 mb (6/7 minutzen)
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 13:11 ]
CoolVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 13:08:
Ik maak een mooi plaatsje voor je in de credits
mzz... denk wel dat het moet lukken. Ik ga ff een aantal dingen na reken, en hou rekening met 85 mb in totaal....
r0ck3t heeft eindelijk alles binnen!
Hij kan dus gaan monteren.
Dead-line
Zondag avond
Hij kan dus gaan monteren.
Dead-line
Zondag avond
Woei eindelijk
, ben best wel benieuwd
argh, ga ik zaterdag op vakantie... duurt het nog 2 weken voordat ik het resultaat kan zien
Verwijderd
oke raketje heeft het binnen 
het is 1 uur video en ben dus nu wat ruig aan het knippen, ik heb het nu al terug gebracht tot 35 minuten. Daartussen zit ook nog een heleboel gekut dus ik denk dat het uiteindelijk 20 minuten word.
En daaruit gaat het filmpje gemaakt worden
Ik hou jullie op de hoogte
het is 1 uur video en ben dus nu wat ruig aan het knippen, ik heb het nu al terug gebracht tot 35 minuten. Daartussen zit ook nog een heleboel gekut dus ik denk dat het uiteindelijk 20 minuten word.
En daaruit gaat het filmpje gemaakt worden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 00:48 ]
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 00:48:

veel plezier.
offtopic:
wiedroker
wiedroker
Verwijderd
nee hoor; (nog)niet klikkebol ...Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 00:55:
[...]
neh
alvast een screenie
hij is klikkebol
[afbeelding]
[edit]
(wel een klikable kruisje btw

edit 2
nu wel weer plaatje en niet klikable....

edit 3
toen stond ie dubbel
[ Voor 26% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 04-07-2003 01:03 ]
Hebben jullie al leuke nummers in gedachte om als achtergrond muziek te hebben ?
Zitten wel een paar leuke op de Soundtrack van Black Hawk Down
• Barra Barra
• Chant
• Synchrotone
• Barra Barra
• Chant
• Synchrotone
Verwijderd
ik heb alle soundtracksM@NIC schreef op 04 July 2003 @ 01:03:
Hebben jullie al leuke nummers in gedachte om als achtergrond muziek te hebben ?
• Barra Barra
• Chant
• Synchrotone
hunger gaat zoiezo.. ik heb et al uitgebreid bestudeerd manic
Goed bezig, goede muziekVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 01:04:
[...]
ik heb alle soundtracks
hunger gaat zoiezo.. ik heb et al uitgebreid bestudeerd manic
edit:
Hm... /me gaat vannacht maar weer 's Black Hawk Down kijken
Hm... /me gaat vannacht maar weer 's Black Hawk Down kijken

[ Voor 17% gewijzigd door M@NIC op 04-07-2003 01:17 ]
Verwijderd
oke ik moet morgen dus om 8 uur op dus ik ga leggen, ik moet ff naar school me boekenzooi terug brengen ben rond 10 uur weer thuis en dan ga ik weer lekker verder 
tot later
tot later
Binnenkort verkrijgbaar op VHS en dubbelDVD
Damn ben erg benieuwd!!
Trouwens, in die screeny van R0ck3T vlieg ik volgens mij
wel koel om te zien
Trouwens, in die screeny van R0ck3T vlieg ik volgens mij
wel koel om te zien
Verwijderd
boef, ben nu de hele dag bezig geweest en heb denk ik nog maar 1 % af...
ziekelijk veel werk. Ik moet zoooooooveeeeeeel knippen en plakken en schuiven en goedzetten. Het is echt veel werk
ziekelijk veel werk. Ik moet zoooooooveeeeeeel knippen en plakken en schuiven en goedzetten. Het is echt veel werk
niet zo zeiken kreng, gewoon doorgaanVerwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 17:22:
Hoopelijk wordt het wat...Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 17:22:
Kun je al inloggen op de site of nog niet? zo niet, kun je dan een mailtje sturen? doe ik er vanavond gelijk iets aan....
Applaus voor rocket is wel terecht he, zoveel werk!
Ik weet het, heb ook es wat gemaakt en tis ziekelijk veel...
Ik weet het, heb ook es wat gemaakt en tis ziekelijk veel...