Nokia 6610 & GPRS & QSM

Pagina: 1
Acties:

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:19
Ik heb gisteren mijn Nokia 6610 opgehaald en de verschillende threads gelezen over de mogelijkheden e.d. daarvan.

Nu heb ik mijn Vodafone Live! Abo hierop gezet (via 444) en ik kan ook GPRS verbinding krijgen.

Nu wil ik echter QSM gebruiken, maar op het moment dat ik zeg "Login" zegt hij dat hij geen verbinding kan maken. Dit zegt hij onmiddelijk nadat ik op Login klik. Dus er wordt niet eens geprobeerd GPRS verbinding te maken.

Ik las dit probleem ook in 1 van de "Het grote..."-topics, maar daar is nooit geen antwoord op gegeven.

Dus hierbij nogmaals, en gelijk ook de vraag : als QSM niet werkt, wat werkt er dan wel op de 6610.

PS. Ik heb dus een vodafone abo.

[ Voor 5% gewijzigd door sorted.bits op 04-06-2003 09:38 ]

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Sorry hoor, maar is het vreemd als ik nog nooit van de term 'QSM' heb gehoord?

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• sorted.bits
QSM is Quick Silver Messenger, sorry. Een Jabber Client op J2ME.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 07:57
sorted.bits schreef op 04 June 2003 @ 09:37:
Ik heb gisteren mijn Nokia 6610 opgehaald en de verschillende threads gelezen over de mogelijkheden e.d. daarvan.

Nu heb ik mijn Vodafone Live! Abo hierop gezet (via 444) en ik kan ook GPRS verbinding krijgen.

Nu wil ik echter QSM gebruiken, maar op het moment dat ik zeg "Login" zegt hij dat hij geen verbinding kan maken. Dit zegt hij onmiddelijk nadat ik op Login klik. Dus er wordt niet eens geprobeerd GPRS verbinding te maken.

Ik las dit probleem ook in 1 van de "Het grote..."-topics, maar daar is nooit geen antwoord op gegeven.

Dus hierbij nogmaals, en gelijk ook de vraag : als QSM niet werkt, wat werkt er dan wel op de 6610.
PS. Ik heb dus een vodafone abo.
Heb je je grps verbinding op altijd aan gezet? anders kan die ook een fout geven.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Geef anders even de URL waar hij vanaf te downloaden is via WAP dan proberen we even mee :)

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• sorted.bits

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Bij het downloaden kom ik niet verder dan de eerste 4 spelletjes die ze aanbieden.... :S

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Als je even de search gebruikt zie je dat er al over Messenger programma's wordt geschreven:
post hier de kewlste mobiele java midlets
6610 kan nog geen messenger programma's aan, omdat het toestel geen socket (poort)ondersteuning heeft
Pagina: 1