Ik heb een probleem met een sitecom wireless pcmciacard onder windows xp. Het installeren gaat lastig, zodra je de kaart erin stopt gaat windows xp zoeken naar een driver. De nieuwste driver hebben we uiteraard gedownload van sitecom.nl. Zodra je begint met de installatie, begint ie te zeuren dat hij het bestand wlan11k.sys niet kan vinden. Geen probleem die downloaden we dan wel los van internet. Vervolgens installeer je het bestand en windows heeft dan keurig de kaart geinstalleerd. Echter kan hij geen verbinding krijgen met de wireless usb adapter. (Adhoc). Je ziet ook dat hij geen enkele bit verstuurd of ontvangt. Als je de diagnostic software gebruikt zegt windows: "card service not installed".
Na twee uur klooien was ik uitgespeeld. Kent iemand dit probleem? (Andere merk wireless kaartje weet wel contact te maken. Ook is met de namen van de werkgroep rekening gehouden)
Na twee uur klooien was ik uitgespeeld. Kent iemand dit probleem? (Andere merk wireless kaartje weet wel contact te maken. Ook is met de namen van de werkgroep rekening gehouden)