Toon posts:

Tv op je achtergrond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pinnacle Studio PCTV rave tvkaart.
Ik weet dat er software bestaat voor bv radeon kaarten, waarmee je tv op je dekstop kunt zetten.

Ik wou weten of iemand van jullie weet of er ook software bestaat die ook met reguliere tv kaartern werkt.

In de search vond ik er niets over.

Verwijderd

Ik heb een pctv normaal. Ik draai het gewoon altijd op mijn rechter monitor (:P), maar op je achtergrond. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar met windvd kan je wel je dvds op de achtergrond zetten das wel leuk...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel heel zeker dat het bestaat.
Ik weet dat Medion software heeft die het doet.
Deze software wou bij mij niet werken met de Pinnacle kaart, deze sofware was volgens mij voor een radeon 9700 pro gemaakt.

Ik dacht dus dat er ook wel software mogelijk zou zijn voor ander tv kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
Er is dacht ik toch geen verschil tussen die caption optie van een Radeon en een of andere tv kaart?? ofwel?

Verwijderd

ik dacht dat het (alleen) kon met een leadtek winfast 2000 xp, maar ik kan het best mishebben hoor, maar deze functie bestaat zeker op die kaart :)

Verwijderd

Win DVR
gewoon ff dwnloaden

daar staat een optie dat je het tv beeld op de achtergrond kan krijgen
is wel handig als je ondertussen msnen bent etc

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ga ff kijken!! bedankt alvast

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 14:51

Jap

No worries

De optie die je wilt zit ook bij de laatste aldi pc, mijn buurman heeft die en die kan met een druk op de knop de tv op zn buroblad zetten, en dat doet ie met de software van de tv kaart, maar hoe of wat??? mischien dat je daar is naar kunt kijken.

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Verwijderd

Bij zit het standaard bij de kaart. Een Hauppage Win TV.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 13:29
dit kan bij elke kaart hoor! :)

Zoeken zoeken zoeken :)

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:23
Ik heb er niets voor hoeven instellen (Matrox Marvel G400), maar als ik op Windows+D druk ('show desktop') verschijnt het beeld op mijn bureaublad. Ditzelfde is ook het geval bij BSPlayer, dus wellicht werkt het ook bij jou?
Pagina: 1