Toon posts:

Computer loopt vast door norton

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was uiteindelijk blij dat ik me computer weer aan de praat had een zondag alles deed t weer zoals t moest. Alleen gister avond dacht ik laat ik eerst maar eens norton antivirus erop zetten. Daarbij ging voorderest alles goed niks geen problemen. Alleen toen starte ik een spelletje op en toen liep het vast en iedere keer weer. Het moment waarop verschilde per keer soms kwam die verder als de vorige keren soms niet. Dus ik dacht laat ik norton er weer eens afgooien En tot me grote verbazing deed alles het weer 8)7. Weet iemand wat het kan zijn dat norton me spellen laat vastlopen? Het is trouwes norton antivirus 2003 en ik draai windows xp nog meer info nodig ?

Verwijderd

join the club ..
ik haat Norton, het is officieel anti-virus, maar eigenlijk volgens mij zelf een virus, kijk maar es ff waar het allemaal zit als je het wil uninstallen ... de meest vreemde reg files komen naar boven .. ik geef de voorkeur aan McAfee

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 16:27

MBV

@Wize: Met een bepaalde configuratie weet ik zeker dat McAfee crasht, maar qua bescherming en gebruiksvriendelijkheid is norton een van de beste.
Is het niet een idee om de bescherming van norton tijdens het spel uit te zetten (rechtsklik norton-trayicon, auto-protect uitzetten)?
Ik heb iig geen idee hoe het kan dat norton je spel laat crashen. Misschien is dat spel een virus? :+ Welk spel gaat het om, heb je het ook met andere spellen, en heb je andere drivers voor je videokaart al geprobeerd?

[ Voor 15% gewijzigd door MBV op 04-06-2003 09:17 . Reden: beetje duidelijker opgeschreven ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik denk ook wel dat ik moet overstappen naar McAfee alleen t liefst zou ik nog een oplossing zien dat norton het weer gaat doen. En ik was trouwes vergeten erbij te zeggen dat ik ook een foutmelding krijg bij het opstarten van windows er staat dan:
acces denied c: (iig iets in die buurt ken nu even niet nakijken omdat ik op me stage zit)

Verwijderd

Topicstarter
De drivers van me videokaart maken geen verschil ik heb al meerdere versies geprobeert. En het gaat om alle spellen die ik speel op het moment dat zijn: Gta vice city - dtm race driver - sof2.

Verwijderd

Topicstarter
nog iemand een idee hoe ik toch norton nog aan de praat zou kunne krijgen???

Verwijderd

MBV schreef op 04 June 2003 @ 09:16:
@Wize: Met een bepaalde configuratie weet ik zeker dat McAfee crasht, maar qua bescherming en gebruiksvriendelijkheid is norton een van de beste.
NAV is tegenwoordig nog niet eens meer top 8 qua virusdetectie en dan heb ik het dus nog niet eens over de rest van de problemen.

Genoeg andere, betere, alternatieven: KAV/RAV/McAfee/F-Secure/AVK/F-Prot/E-Scan, om er maar een paar te noemen.

En als je kijkt naar de 'officiële' reviews(cnet e.d.), heb ik nog nooit een niet-Amerikaans product zien winnen...

Verwijderd

AVG antivirus --> loopt als een trein en is super !

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 16:39

Tiny

Wat eten we?

In een topic zag ik dat Microsoft een antivirus bedrijf heeft gekocht, en deze inzal zetten in het ontwikkelen van een standaard antivirus programma geintegreerd in Windows.

Wat denken jullie daar van?

Ik ben dus VOOR een antivirus-programma meegeleverd met Windows, waar ik echter bang voor ben is dat deze in conflict zal raken met een ander antivirus programma.

Op dit moment is het ook niet altijd mogelijk verschillende antivirus-programma's bij elkaar te zetten.

Dus zou het een optie moeten worden, wel of niet installeren, misschien zelf vragen bij de setup.

Ik vind dit dus een stap die ze al jaren geleden hebben moeten maken, is het niet zo dat 90% van alle viri gemaakt zijn voor Windows?
En ik ben nog steeds van mening dat gerenomeerde antivirus bedrijven ergens in een kelder een groep van programmeurs hebben die niets anders doen dan het schrijven van viri, zo creeren ze hun eigen markt.
Ik geloof niet dan Microsoft iets te winnen heeft met het schrijven van viri (tenzij je Windows een heel groot virus wilt noemen :))

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop willen te gebruiken, dubbelposts worden niet zo op prijs gesteld. Misschien is het ook wel handig om je specs te vermelden in je startpost, zodat anderen kunnen zien dat het misschien daar aan ligt. Ook je topic binnen 24 uur een schop geven houden we niet zo van :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hmm :
liep tie vast... als in? freeze? of een norton virus melding?

Norton re-installen had je al geprobeert zag ik.
Heb je een gekochte versie of zown een gedownloade kazaa versie :)
andere versie downen / kopen?
Is het alleen bij dat spelletje? of bij al je applicaties?

Btw. NAV werkt prima in de meeste gevallen dus ieder zow zijn mening over nav2003 maar om nou te zeggen dat het slecht is? ben ik niet van mening ;)

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 16:39

Tiny

Wat eten we?

Ik gebruik dus Norton Internet security waar antivirus een onderdeel van is, en ik moet zeggen dat ik er best tevreden over ben!
Pagina: 1