Somige gasten snappen het gewoon niet

Pagina: 1
Acties:

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/003596.html

Om even te quoten
Nee, nee, nee - ik ga *niet* RC5-en!! Ik vind de kans buitenaards leven te ontdekken veel belangrijker dan de kans om geld te winnen!
Je moet wel met heel erg sterke argumenten aankomen om mij ook te laten grazen!
:)
en
over dat RC5 & SETI: wat is nou belangrijker? Bewijs proberen te vinden of buitenaards leven bestaat of gewoon een getal zien te kraken? En nou niet flauw gaan doen over buitenaards leven... Doe eens reëel: hoe groot is de kans dat de aarde de enige planeet in het hele heelal is waar leven voorkomt? Nogal klein dus, gezien het feit dat er dat er gewoon miljarden planeten zijn
:)

Kan der niet even een standaard pagina voor gemaakt worden voor zulke mensen om uit te leggen dat seti ZUIGT en dat rc-5 roeleert. En als ze het dan nog niet snappen , dan moeten ze maar gebanned worden :) :) :) :) :)

• hilgo
  • Laatst online: 26-05 16:52

hilgo

Clear your mind of can't.

Welnee, is allemaal niet nodig. Op mijn werk was mijn chefke eerst ook een alien lover maar nadat ik hem op GoT & Tweakers een paar dagen had laten klikken ging hij overstag en nu is hij nog fanatieker in het assimileren van koetjes voor de kudden dan ik... Kortom, laat ze kennis maken met de gekke koeien ziekte en ze gaan vanzelf om :)

Discogs

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dat is het: 1 grote gekke-koeien ziekte !

(Zitten hier aliens achter misschien ? :D)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:20

Wildfire

Joy to the world!

Ik ben in een ander forum al zwaar onder druk gezet om ook maar te gaan grazen... Echter ik vind Seti@Home belangrijker dan grazen - immers, proberen bewijs te vinden van buitenaards leven is toch veel belangrijker dan getallen kraken?

Maar goed, om iedereen tevreden te stellen: ik heb nu -naast Seti@Home- ook een koe aan het grazen op mijn PC... Ik heb het koetje zo ingesteld dat de beschikbare CPU-tijd fifty/fifty wordt verdeeld tussen Seti@Home en de koe...

Ik zal dan ook maar DPC joinen... Zodoende hebben ze weer iets meer kans om de beste te blijven.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Nou, ik draai met een paar kennissen SETI@HOME en draai ook DPC, alletwee zijn ze top en ze knokken zelf maar wie het meest van die 650 mhz. krijgt!

(Ik heb gesproken>en voor de Juniorhaters zal ik wel weer een tijdje m`n kop houwen)

Verwijderd

Ah, nu begrijp ik het...

Distributed.net is gewoon in handen van aliens, die bang zijn dat s*ti resultaat zal opleveren. Dus om dat tegen te gaan hebben ze distributed.net opgericht, om voor concurrentie te zorgen!!!!

Ja, het wordt me nu helemaal duidelijk.

Sterker nog, misschien zijn een aantal van de grote flushers ook wel aliens¿¡¿¡

Verwijderd

PhF :P

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
Maar goed, om iedereen tevreden te stellen: ik heb nu -naast Seti@Home- ook een koe aan het grazen op mijn PC... Ik heb het koetje zo ingesteld dat de beschikbare CPU-tijd fifty/fifty wordt verdeeld tussen Seti@Home en de koe..
:) :) :) :) :)
Daar word ik nu weer vrolijk van he ;)
Je raakt vanzelf wel verslaafd, en dan ligt seti ook bij jou in de container ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:20

Wildfire

Joy to the world!

We shall see, Barrel. Vooralsnog ben ik uiterst tevreden met de combo van Seti@Home en mijn koetje.

Zijn buitenaardse koeien trouwens welkom bij DPC???? ;)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1