Q3 nieuwe mod help wanted

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
hallo beste tweakers...

een vriend van mij werkt aan een niewe q3 mod
en we zijn nog op zoek naar een paar mensen
die af en toe eens wat tijd over hebben...
om te helpen met de mod...

we zoeken :

mappers
modders
coders...
mensen die met textures werken...

op deze link vind je meer informatie
http://www.planetquake.com/dfa/info.htm
over hoe je contact op kan nemen als je
geintreseerd bent en er is een forum
waar je je voor aan kunt melden....

Afbeeldingslocatie: http://www.planetquake.com/dfa/Images/shot1big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetquake.com/dfa/Images/shot4big.jpg

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

DUX

blijft ook nu voor Oranje

(discrete kuch)

Helaas mag je geen werving doen hier. Gebruik je signature als je per sé toch aan de mensen duidelijk wilt maken dat jullie hiermee bezig zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door DUX op 04-06-2003 01:05 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• suprcow
hoezo wat nu weer? ik mag toch om hulp vragen?
daar is een forum toch voor?? sorry dat die plaatjes
wat groot zijn uitgevallen dat wel... ik kan t nu even
niet veranderen ik zit op mn werk....

• suprcow
ik zag een stuk trug ook andere mensen die bezig waren met mods enzo....
dus blijf liever ontopic.... als je verder niets te melden hebt...

• DUX

DUX

Als je hulp wilt, dan zul dat toch echt moeten beperken tot hulp bij een stukje wat je zelf aan het maken bent. Bijvoorbeeld, je snapt een zekere editorfunctie niet, of je vraagt je af hoe je je metalentexture het beste kunt comprimeren (ik noem maar wat, weet verder ook niks van modden af), dan zou je dat (indien goed onderbouwd) hier kunnen neerzetten. :)

• suprcow
mja ik weet t ook niet meer... als ik geen spel fouten maak dan staat het wel op de verkeerde plek op het forum...en als dat het niet is dan is het wel weer spam.....
ik weet alleen dat we met een gigantisch leuke mod bezig zijn en dit DE uitgewezen
plek is om hulp te vragen omdat er meerdere mensen gewoon verstand van hebben
en die vind je bijna nergens dus op wat voor manier had je het dan in gedachten?
wat moet ik doen om hier een keer geen commentaar te krijgen.....

(en we hebben nu in ieder geval een discussie over een game waar dit deel van het forum uiteindelijk wel voor bedoeld is :D)

[ Voor 13% gewijzigd door suprcow op 04-06-2003 01:25 ]

Verwijderd

suprcow schreef op 04 juni 2003 @ 01:22:
mja ik weet t ook niet meer... als ik geen spel fouten maak dan staat het wel op de verkeerde plek op het forum...en als dat het niet is dan is het wel weer spam.....
Uit de door DuX gelinkte FAQ:
Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
[ ..]
Wervingsacties van welke aard dan ook.
[..]
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.
ik weet alleen dat we met een gigantisch leuke mod bezig zijn en dit DE uitgewezen plek is om hulp te vragen omdat er meerdere mensen gewoon verstand van hebben en die vind je bijna nergens dus op wat voor manier had je het dan in gedachten?
Hoe goed je bedoelingen ook (kunnen) zijn, het blijft een wervingsactie. Het probleem van dit soort acties, is dat als je er 1 toestaat je gelijk 100-den krijgt.
wat moet ik doen om hier een keer geen commentaar te krijgen.....
1) FAQ lezen
2) sticky topics lezen
3) common sence

• suprcow
tjonge jonge jonge.. nog zo een......

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:37

ThaHandy

Discovery Channel

en de laatste regel? ;)

[ Voor 38% gewijzigd door ThaHandy op 04-06-2003 01:34 ]

• suprcow
dan maar een slotje erop de hele lol is er toch alweer vanaf.....
dat gelul altijd hier...

• DUX

DUX

Maak dan gewoon een site, zet die ergens neer, en zet in je signature (bij 'Wijzig Profiel') een linkje naar die site. Als je dan vervolgens genoeg serieuze posts maakt hier op GoT, dan komen de mensen vanzelf wel :)

Helaas worden er hier afspraken gehanteerd en nageleefd. Als je je daaraan houdt (lees de FAQ als je ze niet kent), dan ben je van harte uitgenodigd om te participeren in dit forum ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DUX op 04-06-2003 01:42 ]

• suprcow
bedankt voor de info....

de website is er dus al zoals je had kunnen lezen bovenaan ergens....
en tis helemaal niet erg om afspraken te hebben en na te leven echt niet...
maar ik had gewoon de hoop dat er mensen zouden zijn die t net zo leuk
vinden als ik om met een project mee te doen... om samen er iets van te
maken.. zoals we hier op got meerdere projecten hebben...

• DUX

DUX

Als we dan op de offtopic toer zijn (;)), er zijn ongetwijfeld mensen die mee willen helpen, maar helaas zijn wervingen ook voor modprojecten niet volgens de regels, helaas.

Indien je een ander soort project wilt starten (zoals deze) dan kan dat waarschijnlijk wel. En je kunt voor de zekerheid nog even om goedkeurig vragen bij de GoT-crew (dmv e-mail).

Nogmaals, bekijk die FAQ en eventueel de deel-FAQ's van het subforum waar je post, er staat echt heel veel bruikbare info in.

Verwijderd

Ik persoonlijk vind het redelijk stom dat er op GoT zo streng gereageerd wordt op het minste wat niet "volgens de regels is".
Het is net alsof het hier streng katholieke mensen zijn die het forum runnen ofzo, laat de mensen toch bespreken waar ze zin in hebben!
Ik heb het al talloze keren meegemaakt dat mijn post getrashed wordt, gewoon omdat de "mod" toevallig iets niet zo leuk vindt aan wat ik zeg.
Dit forum is dus een geval van ANTI-freedom of speech!
Maar deze post zal ook wel weer verwijderd worden voordat iemand hem kan lezen zeker...

:| :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 10:13:
Ik persoonlijk vind het redelijk stom dat er op GoT zo streng gereageerd wordt op het minste wat niet "volgens de regels is".
Het is net alsof het hier streng katholieke mensen zijn die het forum runnen ofzo, laat de mensen toch bespreken waar ze zin in hebben!
Ik heb het al talloze keren meegemaakt dat mijn post getrashed wordt, gewoon omdat de "mod" toevallig iets niet zo leuk vindt aan wat ik zeg.
Maar deze post zal ook wel weer verwijderd worden voordat iemand hem kan lezen zeker...

volledig mee eens!! het is me hier toch soms ietsje te streng! ik vraag me af of deze post het overleven zal :d

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Maak er geen soap van. Gaatie dicht, dan gaatie dicht. Klaar, punt. Het forum is van Tweakers, en niet van jullie. De regels zijn bekent...
Overigens word er volgens mij wel een oogje dichtgeknepen als je een normale, niet schreeuwerige signature hebt die naar je site verwijst...
(weet ik niet zeker)

[ Voor 38% gewijzigd door Kwartjuh op 04-06-2003 15:33 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 10:13:

idd :/
en je post staat er al een tijdje :P
@ kwartjuh : ik hou me wel aan de regels hoor , maar ik wil liever dat het iets minder streng is op dit soort gebied

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 15:34 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Nou geweldig, de mensen die het hards klagen slopen dit topic.
Ga je iemand anders z'n topic slopen om zelf even te vertellen dat de policy te streng is :?
Klagen doe je maar via mail of LA, NIET in iemand anders z'n topic :/

Topicstarter mag een nieuw topic openen mocht hij daar nog intresse voor hebben.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 13:17
Got zuigt, modjes zijn kut, blablabla. Heb het nou allemaal wel gehoord. :Z

Als de topicstarter gewoon even toestemming had gevraagd, zou er misschien wel helemaal niks aan de hand zijn geweest. Als je vind dat het minder streng moet, by all means, open een topic in LA, of spreek de mods er op aan, maar ga niet in een topic zitten zeuren over hoe stom de mods wel niet zijn. Posts worden hier niet verwijderd omdat ze ons niet aanstaan, posts worden alleen verwijderd als het tegen de policy is.

Nogmaals bedankt voor het verneuken van een topic, zulk soort mededelingen horen in SM/topic report of niet.

Edit: M@NIC, doe 's niet eerder zijn. Was mijn topic. :(

[ Voor 6% gewijzigd door The Will op 04-06-2003 15:41 ]

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.