Ik heb sinds kort een Radeon 9700 en nou ben ik aan het kloten met de dualhead optie. Als 2de monitor heb ik een tv aangesloten. Wat ik eigenlijk zou willen is twee aparte desktops waar tussen je kan switchen.
Ik heb de "extended desktop" optie al geprobeerd maar dan kan je je muis van het ene beeld naar het andere bewegen en dat vind ik erg iritant. Het liefst zou ik als het ware willen "alt tabben" naar m'n TV om daar bijvoorbeeld winamp met een plugin te laten draaien en vervolgens weer terug te gaan naar m'n gewone monitor. Zodat dus m'n muis niet kan overlopen van het ene naar het andere beeld.
Ik heb Ultramon al gedownload (hydravision vond ik
). Maar het is me nog niet gelukt dit voor elkaar te krijgen. Wil ik iets wat niet kan of is dit gwoon mogelijk?
Ik heb de "extended desktop" optie al geprobeerd maar dan kan je je muis van het ene beeld naar het andere bewegen en dat vind ik erg iritant. Het liefst zou ik als het ware willen "alt tabben" naar m'n TV om daar bijvoorbeeld winamp met een plugin te laten draaien en vervolgens weer terug te gaan naar m'n gewone monitor. Zodat dus m'n muis niet kan overlopen van het ene naar het andere beeld.
Ik heb Ultramon al gedownload (hydravision vond ik