Labtec lcs-1040 usb speaker drivers?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 02:14

Unagi

Always aware...

Topicstarter
ik zit hier op een windows 98 pc, de labtec lcs-1040 speakers (USB) worden niet standaard herkend, en labtec zelf heeft geen drivers voor deze speakers. ik heb ook de driver "labtec samengesteld usb-apparaat" (de enige drivers in de labtec categorie) geprobeerd, maar ook deze werkt niet, heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Nieuwe Usb driver van je mobo/chipset installeren?

[ Voor 9% gewijzigd door thejoker80 op 03-06-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:49

JvS

Ik heb hem zelf ook

Doe 's iets duidelijker, wat staat er in je apparaatbeheer? Welk OS gebruik je en wat gebeurt er als bijvoorbeeld winamp iets afspeelt? Kan je het apparaat wel kiezen als geluidskaart? Kan je volume instellen enzo?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
heb je m'n beginpost wel gelezen?
JvS schreef op 03 June 2003 @ 23:05:
Doe 's iets duidelijker, wat staat er in je apparaatbeheer? Welk OS gebruik je
zie beginpost, windows 98.
en wat gebeurt er als bijvoorbeeld winamp iets afspeelt? Kan je het apparaat wel kiezen als geluidskaart? Kan je volume instellen enzo?[/
zie beginpost, ik kan t apparaat niet installeren, dus in winamp afspelen zal wel een foutmelding geven, ik kan m dus ook niet kiezen als geluidskaart, en volume instellen is niet echt relevant lijkt me
thejoker80 schreef op 03 June 2003 @ 23:03:
Nieuwe Usb driver van je mobo/chipset installeren?
Zou kunnen, maar aangezien alle andere usb apparaten keurig werken zouden ze speakers niet anders moeten doen, daarnaast wordt er gevraagd voor drivers voor de speakers, dus lijkt me niet echt een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:49

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er staat "die werkt niet", dat kan net zogoed 'geen geluid' zijn. Als je volume kan instellen, en je hebt geen andere geluidskaart, dan staat er in elk geval wel een geluidskaart geinstalleerd. Ik wilde specifiek achterhalen wat het probleem was, "doet het niet" is dat niet echt toch? ;). (ik moet j nageven dat ik over je OS gelezen heb, sorry. Maar voor de rest wilde ik alleen wat duidelijker hebben wat er dan wel werkt). Wat staat er nu dan wel in je apparaatbeheer? (niet: zie beginpost dus, ik vraag het niet voor niets, probeer je zegmaar te helpen maar dan moet ik wel weten wat er dan WEL werkt).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik moet j nageven dat ik over je OS gelezen heb
Ik vraag me af of hij niet windows 98 Se gebruikt, aangezien 98 gewoon iets minder voorkomt.

Daarnaast is 98se gewoon aan te raden, die is in het USB verhaal beter.

Doen andere USB apparaten het wel gewoon? Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
JvS schreef op 03 June 2003 @ 23:19:
Er staat "die werkt niet", dat kan net zogoed 'geen geluid' zijn. Als je volume kan instellen, en je hebt geen andere geluidskaart, dan staat er in elk geval wel een geluidskaart geinstalleerd. Ik wilde specifiek achterhalen wat het probleem was, "doet het niet" is dat niet echt toch? ;). (ik moet j nageven dat ik over je OS gelezen heb, sorry. Maar voor de rest wilde ik alleen wat duidelijker hebben wat er dan wel werkt). Wat staat er nu dan wel in je apparaatbeheer? (niet: zie beginpost dus, ik vraag het niet voor niets, probeer je zegmaar te helpen maar dan moet ik wel weten wat er dan WEL werkt).
onbekend usb apparaat? dat lijkt me wel logisch als ik een driver zoek ;)

ik heb dus ook geen volume control, het probleem is dat er op de labtec site geen drivers staanen windows m niet aan de praat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi

Unagi

Always aware...

Topicstarter
TheGhostInc schreef op 03 June 2003 @ 23:24:
[...]

Ik vraag me af of hij niet windows 98 Se gebruikt, aangezien 98 gewoon iets minder voorkomt.

Daarnaast is 98se gewoon aan te raden, die is in het USB verhaal beter.

Doen andere USB apparaten het wel gewoon? Zoals?
Windows 98 [Versie 4.10.2222]
geen idee of dat SE is heb al lang geen 98 gebruikt ;)

overige apparaten: usb-hub, usb-muis, usb-adslmodem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 10:22
Unagi schreef op 03 juni 2003 @ 23:35:
[...]

Windows 98 [Versie 4.10.2222]
geen idee of dat SE is heb al lang geen 98 gebruikt ;)

overige apparaten: usb-hub, usb-muis, usb-adslmodem
Dat is Win98 SE, dit is het nummer van 98: 4.10.1998 :)
Pagina: 1