"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
/me agrees with thefirststrike...Op zaterdag 25 november 2000 14:53 schreef thefirstikke het volgende:
* Thefirstikke denkt dat een tijdelijke ledenstop niet eens zo'n slecht idee is......
* Destruction denkt dat jij een beetje een verklikker bent
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
* Chaos denkt dat het al aardig scheelt in de load als mensen hier alleen threads die adjes over het hoofd zien melden.. dus alleen als er na 2 uur nog niets is gebeurd en niet binnen 2 minuten na de post.
Idd, en Theeboon ook niet. Je moet adjes er wel op wijzen zodra ze iets (echt) illegaals over het hoofd zien, maar het is geen sport wie zo snel mogelijk zo veel mogelijk topics met (een beetje) illegale info erin kan vinden.
Is goed joh, post ik wel helemaal nix.
Zeikerds.
(Ik ga een beetje de tijd bijhouden...
)
Zeikerds.
(Ik ga een beetje de tijd bijhouden...
Hij geeft toch gewoon aan dat er illegale links zijn. Daar is niets mis mee. "Een beetje" illegaal bestaat toch niet?!Op zaterdag 25 november 2000 16:13 schreef Chaos het volgende:
Idd, en Theeboon ook niet. Je moet adjes er wel op wijzen zodra ze iets (echt) illegaals over het hoofd zien, maar het is geen sport wie zo snel mogelijk zo veel mogelijk topics met (een beetje) illegale info erin kan vinden.
Hier wordt altijd alles gemeld wat illegaal is.
Ik vind dat best wel een topic die orgineel is. Beter dan al die topics dat de agp op 2x moet worden gezet. En wat is hier illegaal dan ?
u can fool all people some time and fool some people alltime
Die topic is illegaal omdat er een link naar astalavista in staat.
En met 'een beetje illegaal' bedoel ik dingen die strikt genomen niet legaal zijn maar waar Tweakers.net nooit mee in de problemen zou kunnen komen. Linkjes naar CD Cover Central, ICQ patches waarmee je invisible mensen kan zien etc.
En met 'een beetje illegaal' bedoel ik dingen die strikt genomen niet legaal zijn maar waar Tweakers.net nooit mee in de problemen zou kunnen komen. Linkjes naar CD Cover Central, ICQ patches waarmee je invisible mensen kan zien etc.
Verwijderd
Daar vroeg ik om, maar heb daar nooit een antwoord op gekregen. :(Op zaterdag 25 november 2000 18:59 schreef Chaos het volgende:
.....ICQ patches waarmee je invisible mensen kan zien etc.
Ik zou je natuurlijk een link kunnen gevenDaar vroeg ik om, maar heb daar nooit een antwoord op gekregen.
Wat op astalvista staat is meestal ook op google en altavista te zoeken. Ook zou je napster en nieuwsgroepen etc. als illegaal moeten betichten. Wat mag er dan nog wel ???
u can fool all people some time and fool some people alltime
Alles wat niet met illegale shite te maken heeft.Op zaterdag 25 november 2000 22:24 schreef outlaw het volgende:
Wat op astalvista staat is meestal ook op google en altavista te zoeken. Ook zou je napster en nieuwsgroepen etc. als illegaal moeten betichten. Wat mag er dan nog wel ???
Verwijderd
YIHAAA!!! Hej vriend, m'n icq nummer is 50474910, laten we dat vooral niet via GoT afhandelen.Op zaterdag 25 november 2000 19:57 schreef Neman het volgende:
[..]
Ik zou je natuurlijk een link kunnen geven...
* Tom heeft de boel weggehaald.
Trouwens vinden wij het helemaal niet erg als jullie zoiets gewoon melden, alleen handig want wij komen ook niet overal.
en met verklikken heeft het niks te maken; t'is hier gewoon een normale regel waar iedereen zich aan moet houden.
Trouwens vinden wij het helemaal niet erg als jullie zoiets gewoon melden, alleen handig want wij komen ook niet overal.
Eindelijk erkenning
Pagina: 1