Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, dan moeten we wel eerst helemaal door sc heen...
Trouwens, is dit eigenlijk een HC groep? :X
Heb er niet eens rekening mee gehouden geloof ik :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak een barb voor de GoT party, ik denk throwing maar da week nog nie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
oranginas[got] is dan wel te doen :), en we gaan gewoon SC doen, dan blijft iedereen tenminste leven :D

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/D2got.jpg

(owja, maak er D2got2.jpg van als je de andere achtergrondkleur hebt.. ik ben geen held met transparantie, en png's werken niet..)

[ Voor 157% gewijzigd door agentorangina op 06-06-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 13:53:
Ehm, dan moeten we wel eerst helemaal door sc heen...
Trouwens, is dit eigenlijk een HC groep? :X
Heb er niet eens rekening mee gehouden geloof ik :@
Volgens mij als je met 1.09 het spel al gwoon gehaalt hebt dan kan je ook met 1.10 geljk HC beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, inderdaad dat zou mooi zijn.
Ik ben namelijk een beetje SC-af.
Andere mensen die dat ook zijn toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het boeit me niet echt wat, al ben ik bang dan een druid dood zou kunnen gaan als blijkt dat die gast generfd is gebleven. Maar de HC aanhouder wint :D

U vraagt wij draaien, ik ben altijd makkelijk in dat soort dingen ;)

Edit, bedenk me net dat mijn broer ook wel mee gaat doen, ik zal het hem nog vragen. Hij is barb fanatic, dus ik heb het vermoeden dat de party van BO kan gaan genieten.

[ Voor 28% gewijzigd door Pheno79 op 06-06-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een druid die een "oak sage" heeft is in een HC party zeker 'onmisbaar'. Enorme bonus to health... Voor de hele party.. gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik ga iig hc, maar als er nog meer zijn die dat willen kunnen we wellicht twee teams maken?(competitie >:))
Trouwens, mooi logo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Jullie komen er wel achter met HC, dingen als meph op nightmare [stygan dolls], multishot lightning enchanters, Lord de Seis en de Summoner kunnen een HC party zo verpesten :D..

Ik vind HC ook nog steeds erg interessant, maar ik ga zeker met het SC party meedoen om die pala eindelijk eens af te krijgen !! 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ik ga iig ook sc doen hc is net iets te. Ik denk dat ik een druid ga maken. een vechter wolf met oak sage ed.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:37
Ik doe dan maar niet mee :( alleen als het hc is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Als je een party op HC doet dan valt allles snel uit elkaar als er bijv 1 doodgaat moet ie weer turbo veel lvls inhalen

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 16:37
Dat is juist spannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
mwah het is wat je spannend noemt, je zal het wel merken, als de helft in nightmare zit, en de rest niet kan inhalen.. maar HC is zeker leuker dan SC, maar niet in langdurige partyvorm.. [als je dus met een party tot en met hell gaat..]

Je kan erg weinig doen tegen die stygan dolls, of multishot bremm's/fangskin, en dan is meestal wel een van de 8 de dupe ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51
agentorangina schreef op 06 juni 2003 @ 17:39:
mwah het is wat je spannend noemt, je zal het wel merken, als de helft in nightmare zit, en de rest niet kan inhalen.. maar HC is zeker leuker dan SC, maar niet in langdurige partyvorm.. [als je dus met een party tot en met hell gaat..]

Je kan erg weinig doen tegen die stygan dolls, of multishot bremm's/fangskin, en dan is meestal wel een van de 8 de dupe ;(.
Idd, om maar niet te spreken van de lags de laatste tijd.. Zal met 1.10 denk ik alleen nog maar erger worden.

Wel jammer dat de normaal spelende mensen de dupe zijn van de mephruns bijv. Ookal wil je de Q gewoon doen, krijg je ineens van die leipe councils met tig mods. Sommige combo's zijn echt niet te doen (denk aan: PI,LE,F,S).

Ik ga btw voor de Amazon, want ik wil wel als eerste een MF char hebben zodat ik tenminste beetje items kan vinden :P. Wel jammer dat GA gaar word als het goed is. Daarentegen kun je wel je titans upgraden :o .

Gaat zo een party eigenlijk wel snel dan? Beginnen jullie direct nadat de patch is uitgebracht?

[ Voor 12% gewijzigd door Roet op 06-06-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Grr quote mezelf vaak de laatset tijd :/

[ Voor 93% gewijzigd door Roet op 06-06-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik denk toch wel dat we beginnen als de patch uitkomt, en het gaat redelijk snel . Bij de HC-party hadden we binnen een week ongeveer heel normal gedaan.
gaan we dan maar stemmen of MH wel of niet mag? (het gaat hier om de SC party voor de duidelijkheid)

[ Voor 26% gewijzigd door FrostXL op 06-06-2003 20:04 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze party is iig SC, we hadden toen ook een HC party, en we hebben het geweten :X
In Arcane werden we bij bosjes neergemaaid door Hell(?) Clan :(

Thx voor het logo oranginas :7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zat je echt veel te vroeg in de Arcane Sanc :+

Maar, oke, HC is vooral met grote parties irritant. Er sterft vaak wel iemand. En die valt dan buiten de boot.

Hc is wel leuker, maar toch :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Het arcane sanc was niet echt een probleem,

eerder de fly swars met een gemeen aura [ik], multishot lightning enchanted quill boars :) [venkeroz], de summoner [ik, liquid], vaste stygan dolls en een niet verdwenen spirit of the barbs aura van een tot enkele seconden geleden niet meer overgenomen beest [jeweetwel, die via een assassin shadow..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 14-09 08:25
Ik word trouwens een assasin bij die got party...

En moest dat plaatje gewoon zo :?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vinceroy/D2got2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 06 June 2003 @ 21:13:
Het arcane sanc was niet echt een probleem,

eerder de fly swars met een gemeen aura [ik], multishot lightning enchanted quill boars :) [venkeroz], de summoner [ik, liquid], vaste stygan dolls en een niet verdwenen spirit of the barbs aura van een tot enkele seconden geleden niet meer overgenomen beest [jeweetwel, die via een assassin shadow..]
Bij arcane gingen er toen zeker 2 dood, volgens mij zelfs 3!
The summoner liep flink te ownen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Pheno79 schreef op 06 juni 2003 @ 11:42:
Kun je een barb dan vernaggelen? :)
Ooit een reaperbarb gehad (scythe dus), maaien was dat zeg, de oogst was erg goed *grinnik* Throwing barb (minste damage van alle barbs volgens mij) is ook erg leuk.

Wel een beetje party skills doen he, als je zoals een sorc geen auras hebt, haal dan een act 2 hireling. Dit onder het motto: zoveel mogelijk auras in een party :D
Persoonlijk vind ik Act 1 beter voor een sorc, tenminste als je voor een teleport freak gaat. Het moment dat je teleport vuurt je hireling namelijk (als de delay tenminste niet geldt van al gevuurd te hebben), dus kan je zonder risico rond teleporteren, weg van het gevaar, terwijl je wel schade doet. Bij melee hirelings moet je lopen of stil staan.

Hoe gaat zo'n party trouwens? Iedereen speelt gewoon van huis uit?

Fangskin is trouwens geen enkel probleem voor een sorc zolang je maar niet te ver de kamer inloopt.

Laat de party bij de uitgang wachten, sorc teleport op topsnelheid naar voren.
Er is namelijk geen viper bij het altaar zelf, en ze komen er gewoonlijk ook niet zomaar.
Direct altaar slopen en 1 amulet graaien.
Iedereen kan wegvluchten (je kan toch al een staff maken), of iedereen blijft onderaan de trap terwijl de sorc eerst ff Fangskin sloopt met ranged fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 22:12:
[...]

Bij arcane gingen er toen zeker 2 dood, volgens mij zelfs 3!
The summoner liep flink te ownen :P
Oh, en de summoner kan je op nightmare en hell simpel oplossen aangezien hij een erg beperkte range heeft. Sorc gooit gewoon vlak bij dat platform hydras neer, en hij gaat vanzelf liggen na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We waren allemaal lvl 12/13/14 dus nog geen hydra's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn necro ging dood in act 3 durance of hate lvl 3 (bremm sparkfirst???) Vele van ons sneuvelde bij hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bremm is ook zo'n etter... en die stygan dolls in dur of hate :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Shagura: ik heb voor de andere achtergrond een 2e gemaakt :P, maak van d2got.jpg = d2got2.jpg :).

Ja Bremm was irritant.. ook al kunnen fly swarms met holy shock dat ook zijn.. ik was toen gewoon in 1x dood !..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
irritantste monsters:
Council gastje met cold enhanced: hij maakt je sloom, en als ie dan dood is doet ie een nova, waardoor je (als je sterk genoeg bent al om meph aan te kunnen) nog de helft van je rode soep kwijt bent (ik had geen half balletje meer :( )
vooral leuk als je daar met 4 man staat, en sparky ook in de buurt om te met mn bolts voor te zorgen dat iedereen low hp heeft

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Hmm hoe werkt die party nou precies? Ik bedoel ik ben de hele dag vrij.. maar als de anderen dat niet zijn wat dan? Kan ik dan gewoon verder met dat char of w88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk doe ik in het begin zeker NIET mee aan vaste parties, omdat ik dan nogal gebonden ben aan tijden waarop teamleden kunnen spelen. Ik wil zo snel mogelijk lvl 99 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 00:47:
Persoonlijk doe ik in het begin zeker NIET mee aan vaste parties, omdat ik dan nogal gebonden ben aan tijden waarop teamleden kunnen spelen. Ik wil zo snel mogelijk lvl 99 halen :)
Kijk dat is dus ook mijn mening :P. Als mijn neef en andere vrienden uit mijn list bijv. een item vinden, dat ik als ama kan gebruiken, dan kan ik met hun traden voor een laag prijsje, aangezien ik de enigste ben die ama gaat worden. (allemaal assasins en barbjes..)

Word wel cool alleen ik vind het wel vet genaaid als ze die patch zo lang blijven uitstellen tot het eind van de vakantie, dat zou echt genaaid zijn. :(

Dit neemt niet weg dat het onzettend cool is om diablo te spelen zoals het bedoelt is. Maar ik denk dat na de patch dat al aardig verandering in komt. Je moet nu bijv. dichter bij de mensen zijn om exp te krijgen enz. Hierdoor worden mensen gedwongen om bijelkaar te blijven.

Het beste van de patch vind ik toch wel dat het Cow level generfed word. Want als er iets is dat totaal niets met diablo te maken heeft dan is het wel het cowlevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4/5 levels verschil vind ik geen probleem, maar als je al 10 quests verder bent is het natuurlijk niks meer aan, maar buiten de party mag je best 3 leveltjes verder lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 14:55

Termy

valt er nog wat te fragge?

zeg pheno, wrom doe je zo moeilijk over die worsten die geboost wille worde? daar heb je toch gewoon schijt aan?? je zegt 1 keer nee of reageert helemaal niet. beetje sneu dat je daar zo enorm over valt terwijl je er totaal geen last van hoeft te hebben.

ik zou opzich best mee willen doen aan de party. maar aangezien jullie nu al over de 8 mensen zitten wordt het lastig dat in 1 game te krijgen.. :D

ik ben nu overigens enigszins aan botte (pindle) om de goede uniques unid zelf te vinde voor 1.10 komt. zo heb ik nu 2 unid schaeffer's, 1 unid gf (binne 1000 runs totaal gevonde door m'n lvl 87 in-aanbouw-mfsorc :D, hoezo mzzl?) 1 unid ark, 1 unid messersmidt (naja, niet elite, wel leuk), 2 unid storms en 2 unid tal's. 1 van de tal's is zelfs ilvl 90 met 527 def.. beter dan de andere die wel van pindle kwam met maar 47x def :D

nu %&^%# nog een wf, 2 vriende van me hebben er al 1 gevonde. hier weigert dat kreng ze te droppe :/ ook nog 2 dooms unid maar ja. als je gf hebt wrom dan doom he?

zijn jullie ook bezig items te vergaren zoals ik voor dat 1.10 komt en je bv de runs op pindle en meph (bot of met de hand) wel beter kan laten omdat ie zwaar generft wordt?

voor de lol doe ik ook wel eens baal runs met m'n ama (450 mf of zo) maar baal dropt echt ZO slecht... echt om depressief van te worden als je weer eens 2 magic normal items vind een potion.. :/ (ama is lvl 98 dus das het prob nie :P)

ik ben wel benieuwd naar de nieuwe dingen van 1.10 maar die zullen wel _erg_ moeilijk te vinden zijn dus dan heb ik liever 100% _niet_ dupe unid elites voor als m'n huidige gear onverhoopt gedelete wordt als zijnde dupe. m'n 7%wf van m'n ama is welliswaar niet ilvl 99 (dus nie dupe met matrix methode) maar dat is ook geen garantie.. helemaal naatje is dat er een blauwe 40/15ias in zit :/

ach ik zie wel.. blijft maar een spel :)

even nog over die party. als het HC is heb ik iig totaal _niks_ aan items, ik speel nog geen hc. verder heb en gebruik ik maphack. eigenlijk alleen maar tijdens het boosten van andere voor de exits en tijdens duels of gewoon uit nieuwsgierigheid kijken naar de equip van anderen. het is nl NIET leuk een duel aan te gaan bvb om dan na 1 WW geslacht te zijn vanwege een extreem bugged klote eikeltje dat met ith's en weet ik veel wat verder je nk'ed tot je zo'n beetje al je poen kwijt bent... niet dat ik het zo ver laat komen maar het gaat om het principe. ik _HAAT_ bug users... blijkbaar kunne ze geen genoegen nemen met de items die bliz bedacht heeft.. ze zuigen te hard om het zonder zwaar overpowered items te kunne. (voor de gene die nu gaan gille over bot gebruik, dat is HEEL wat anders, een bot doet wat ik ook zou kunne maar dan op het moment dat ik slaap, bugged is gewoon niet mogelijk te vinde/make etc.)

genoeg geluld weer :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Termy schreef op 07 June 2003 @ 10:52:
zeg pheno, wrom doe je zo moeilijk over die worsten die geboost wille worde? daar heb je toch gewoon schijt aan?? je zegt 1 keer nee of reageert helemaal niet. beetje sneu dat je daar zo enorm over valt terwijl je er totaal geen last van hoeft te hebben.

ik zou opzich best mee willen doen aan de party. maar aangezien jullie nu al over de 8 mensen zitten wordt het lastig dat in 1 game te krijgen.. :D

ik ben nu overigens enigszins aan botte (pindle) om de goede uniques unid zelf te vinde voor 1.10 komt. zo heb ik nu 2 unid schaeffer's, 1 unid gf (binne 1000 runs totaal gevonde door m'n lvl 87 in-aanbouw-mfsorc :D, hoezo mzzl?) 1 unid ark, 1 unid messersmidt (naja, niet elite, wel leuk), 2 unid storms en 2 unid tal's. 1 van de tal's is zelfs ilvl 90 met 527 def.. beter dan de andere die wel van pindle kwam met maar 47x def :D

nu %&^%# nog een wf, 2 vriende van me hebben er al 1 gevonde. hier weigert dat kreng ze te droppe :/ ook nog 2 dooms unid maar ja. als je gf hebt wrom dan doom he?

zijn jullie ook bezig items te vergaren zoals ik voor dat 1.10 komt en je bv de runs op pindle en meph (bot of met de hand) wel beter kan laten omdat ie zwaar generft wordt?

voor de lol doe ik ook wel eens baal runs met m'n ama (450 mf of zo) maar baal dropt echt ZO slecht... echt om depressief van te worden als je weer eens 2 magic normal items vind een potion.. :/ (ama is lvl 98 dus das het prob nie :P)

ik ben wel benieuwd naar de nieuwe dingen van 1.10 maar die zullen wel _erg_ moeilijk te vinden zijn dus dan heb ik liever 100% _niet_ dupe unid elites voor als m'n huidige gear onverhoopt gedelete wordt als zijnde dupe. m'n 7%wf van m'n ama is welliswaar niet ilvl 99 (dus nie dupe met matrix methode) maar dat is ook geen garantie.. helemaal naatje is dat er een blauwe 40/15ias in zit :/

ach ik zie wel.. blijft maar een spel :)

even nog over die party. als het HC is heb ik iig totaal _niks_ aan items, ik speel nog geen hc. verder heb en gebruik ik maphack. eigenlijk alleen maar tijdens het boosten van andere voor de exits en tijdens duels of gewoon uit nieuwsgierigheid kijken naar de equip van anderen. het is nl NIET leuk een duel aan te gaan bvb om dan na 1 WW geslacht te zijn vanwege een extreem bugged klote eikeltje dat met ith's en weet ik veel wat verder je nk'ed tot je zo'n beetje al je poen kwijt bent... niet dat ik het zo ver laat komen maar het gaat om het principe. ik _HAAT_ bug users... blijkbaar kunne ze geen genoegen nemen met de items die bliz bedacht heeft.. ze zuigen te hard om het zonder zwaar overpowered items te kunne. (voor de gene die nu gaan gille over bot gebruik, dat is HEEL wat anders, een bot doet wat ik ook zou kunne maar dan op het moment dat ik slaap, bugged is gewoon niet mogelijk te vinde/make etc.)

genoeg geluld weer :P
En weet je waar ik een hekel aan heb? Botusers :r :r :r :(

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De party is _niet_ HC en botten vind ik een beetje lame :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 12:47:
[afbeelding]

Nick - Class

Putjesschepper -
Shagura -
Viper2k1 - Paladin
TLRnz -
Pheno79 - Druid (Elementalist)
KUSJEEEEE -
Kapoen - Druid (Elementalist)
Forau_diavolina -
agentorangina - Paladin (?)
RocketKoen -
Row -
Venkeroz -
FrostXL -
Chainsaw -
Liquid_Lizard - Assassin
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/D2got2.jpg
NickClass

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard

?
?
Paladin
?
Druid (Elementalist)
?
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
?
?
?
?
?
Assasin

zoiets? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg je nee, dan krijg je er twee (of meer). Die lui blijven zeiken. gaan ze weg, komen er wel weer anderen binnen die gaan zeuren. ga ik weg, dan komen er in het nieuwe spel wel nieuwe zeikers. Ga ik password games selen, komt er niemand (=minder xp). Dus ik heb er wel degelijk last van :)

Niet weer een discussie botusers are lame doen, er is al genoeg over geneuzeld. Ikzelf ben geen voorstander, maar helaas zijn er mensen die voor de betere wapens willen gaan. Maar daar heb ik geen last van: duellen doe ik al heel lang niet meer (goh, hoe zou het komen), en ik heb meer voldoening om het spel uit te spelen met normalere wapens :)
bv Druid elemantal op nightmare en een uurtje de lambada dansen met baal vind ik veel leuker, dan een paar firewalls (lvl 40 door uberwapens) of een shot uit buri met een bugged guided arrow. Het geeft zoooo veel meer voldoening om het spel uit te spelen met meukwapens ;) maar dat vind ik, anderen dus niet. Hun goed recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/D2got2.jpg
NickClass

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard

Barbarian
?
Paladin
?
Druid (Elementalist)
?
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin
?
?
?
Druid (Shapeshifter)
?
Assasin

thx Phobos :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn broer gaat ook meedoen: CDHoes
Ikzelf heb als accountname: Pheno[GoT]

Humor, mijn andere accounts zijn weggemieterd ondertussen....

[ Voor 60% gewijzigd door Pheno79 op 07-06-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Tsss maakt Agent Orangina speciaal voor iedere 8ergrond een plaatje gebruiken jullie precies de verkeerde :D. Voor de donkere achtergrond moet je die 2 aan het eind weghalen Liquid :).[/niet zo slimme opmerking]

[ Voor 7% gewijzigd door Roet op 07-06-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(laat ik maar weer eens de speculatie van de release date van v1.10 ter sprake brengen)

Ik denk persoonlijk dat hij nog een tijdje niet komt. Dat is puur marketing-technisch. Want op 1 juli brengen ze Warcraft III - The Frozen Throne uit. En ze zullen er VEEL van willen verkopen. Het verkoopaantal zal minder zijn op het moment dat ze ervoor D2X v1.10 uit hebben gebracht, want dan zit iedereen daar te spelen. dus ergens na 1-2 weken na release W3:TFT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Bij mij staan de plaatjes precies goed :P, heeft het te maken met je posts per pagina instellingen [misschien ??]

Char's met standaard wapens zijn vaak veel leuker om mee te spelen, dan moet je je hotkey kusten [voor de skills] heel wat vaker gebruiken :).

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 07-06-2003 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 07 June 2003 @ 12:48:
Char's met standaard wapens zijn vaak veel leuker om mee te spelen, dan moet je je hotkey kusten [voor de skills] heel wat vaker gebruiken :).
Hotkey's doe ik meestal zo (E, R, S, D, F, X, C, V, B <- voor de skills en W voor switch van wapens. ik doe dit al sinds het begin. veel handiger dan f1-f8
maarja. kwestie van smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
agentorangina schreef op 07 June 2003 @ 12:48:
Bij mij staan de plaatjes precies goed :P, heeft het te maken met je posts per pagina instellingen [misschien ??]

Oh ja dat zal het zijn ja, helemaal niet aan gedacht dat dat invloed kon hebben op de achtergrond kleuren van de posts :P staat op 100 per pagina hier dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
bahbah, kreeg error druk ik nog een x post krijg ik quote arg :(

[ Voor 96% gewijzigd door Roet op 07-06-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

zet mij maar in dat schemaatje dat ik een shape-shifting druid word
btw gaan de (?twee) elamental druids ook wat summonnen of puur elemental , anders maak ik dan ook een beertje of wolfjes natuurlijk maak ik ook een oak sage/heart of wolverine :*)

[ Voor 62% gewijzigd door FrostXL op 07-06-2003 13:53 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 12:16:
[afbeelding]
NickClass

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard

?
?
Paladin
?
Druid (Elementalist)
?
?
Druid (Elementalist)
?
Paladin
?
?
?
Druid (Shapeshifter)
?
Assasin

Ik word barbarian :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik ga puur elemental spelen, spirit boeit me niet zo (dus pick any, ik kies dan een andere), ik vermoed dat een solarcreeper voor de mana handig is, maar als er een necro mee doet zie ik daar vanaf :D

Gok van mijn build:

- spirit (oak, how of barb): dat ligt dus aan de andere druids
- act 2 blessed aim hireling: zodat ik niet alles in dex hoef te gooien
- boogje voor manaleech, en dan nog wat socketed items met mana vergrotende (blauw) en genezende (skulls) gems (boeit in het begin niet eens of ze perfect zijn)
- elemental skills: dat ligt dus weer aan blizzard welke

1.10 zal idd nog wel even duren, maar ja, dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 12:16:
NickClass

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard

?
?
Paladin
?
Druid (Elementalist)
?
?
Druid (Elementalist)
?
Paladin
?
?
?
Druid (Shapeshifter)
?
Assasin

Ik had al gezegd dat ik een Barbje ging maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Die GoT party vna jullie wordt die nou HC of SC ?
Ik zou graag meedoen maar kga strax alleen maar HC Ladder spelen als 1.10 dr is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Een SC-Party

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok wil na een lange tijd geen diablo2 gedaan te hebben opnieuw beginnen met een amazone. dit heb ik nog nooit gedaan en wou vragen welke skills t beste zijn ?

ik wil graag een ama met bow dus welke skills zijn daar goed voor ?

en met welk knopje kon je met je maphack ook alweer de spullen van een ander character bekijken ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien doe ik nog wel mee met 1.10, iig me acc kloppen niet in dat lijstie ik heb 2 acc : preddeslet en ygerka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 17:34:
ok wil na een lange tijd geen diablo2 gedaan te hebben opnieuw beginnen met een amazone. dit heb ik nog nooit gedaan en wou vragen welke skills t beste zijn ?

en met welk knopje kon je met je maphack ook alweer de spullen van een ander character bekijken ? :X
lees de stratigy comprendium @ www.diabloii.net eens voor builds
en die andere is de 0 toets

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 17:34:

ik zou voor Multiple Shot en Guided gaan als base , verder kan je wel nog wat dingen erbij zoals een valkery of een of andere dodge, wel kan ik je pierce aanraden om een paar punten in te steken

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik heb deze topics niet echt gevolgd, maar ik heb D2-LoD weer eens uit de kast getrokken (na 1 jaar).
Ik heb ondertussen een nieuwe video kaart ( Randeon 9500 Pro ), alleen werkt de Anti-Aliasing niet ( Vorige kaart was een Voodoo 5 en dat werkte perfect ).
En zodra ik gebruik maak van ansi dan wordt de tekst onleesbaar :/

Weet iemand hoe ik de AA weer aan de gang kan krijgen.
Misschien door een .dll te vervangen ofzo :?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op 07 juni 2003 @ 11:47:
[...]

Zeg je nee, dan krijg je er twee (of meer). Die lui blijven zeiken. gaan ze weg, komen er wel weer anderen binnen die gaan zeuren. ga ik weg, dan komen er in het nieuwe spel wel nieuwe zeikers. Ga ik password games selen, komt er niemand (=minder xp). Dus ik heb er wel degelijk last van :)

Niet weer een discussie botusers are lame doen, er is al genoeg over geneuzeld. Ikzelf ben geen voorstander, maar helaas zijn er mensen die voor de betere wapens willen gaan. Maar daar heb ik geen last van: duellen doe ik al heel lang niet meer (goh, hoe zou het komen), en ik heb meer voldoening om het spel uit te spelen met normalere wapens :)
bv Druid elemantal op nightmare en een uurtje de lambada dansen met baal vind ik veel leuker, dan een paar firewalls (lvl 40 door uberwapens) of een shot uit buri met een bugged guided arrow. Het geeft zoooo veel meer voldoening om het spel uit te spelen met meukwapens ;) maar dat vind ik, anderen dus niet. Hun goed recht.
Om hier even op in te haken: Ik speel dus tegenwoordig met mijn sorcje rustig weer eens door het spel heen. Maak ik een game aan met de naam "act 2 Hell etc" komen er 4 chars binnen, varierend in lvl van 4-7.

Das niet leuk.

Lijkt tegenwoordig meer op 'online koeien slachten' dan daadwerkelijk een spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 07 June 2003 @ 20:23:
Ik heb deze topics niet echt gevolgd, maar ik heb D2-LoD weer eens uit de kast getrokken (na 1 jaar).
Ik heb ondertussen een nieuwe video kaart ( Randeon 9500 Pro ), alleen werkt de Anti-Aliasing niet ( Vorige kaart was een Voodoo 5 en dat werkte perfect ).
En zodra ik gebruik maak van ansi dan wordt de tekst onleesbaar :/

Weet iemand hoe ik de AA weer aan de gang kan krijgen.
Misschien door een .dll te vervangen ofzo :?
Heb ik ook last van, gewoon AA uitzetten onder

Eigenschappen voor Beeldscherm,
Instellingen,
Gevanceerd,
onder Direct 3d ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb 't zelfde.. maak ik een game met act 1 all quests, gaan ze meteen boosten naar andariel.

Ik heb gisteren nog wel wat leuke dingen gedaan, er was een ancients game [net aangemaakt door iemand met maar een lev. 20 char], komt z'n vriend [een lev. 86 sorc] binnen om hem te boosten. Ik moest toch 't quest doen, dus heb ik snel de ancients gekilled voor zij er waren :P, ze waren best pissed volgens mij :D.

Ik doe ik mijn best om low lvl char's in nightmare/hell dood te laten gaan [t/m lev 20]. Gewoon wat sterke beesten lokken en bijvoorbeeld in act 2 snel de deur dichtgooien, of snel uit/in je eigen townportal gaan [die ze daarvoor als escape-route hadden.]

En vandaag vroegen wat level 15-ers of ze in act2 nm geboost konden worden, ik zei dat ik de staff had, en was de enige met een hoog lvl char. Dus 'help' ze richting de tomb [onderweg laat ik er zo veel mogenlijk doodgaan :P]. Aan het einde gaf ik ze een war staff en zei, 'here is the staff' en ging 't game uit.. dat was best lachen.

Hostilen doe ik niet, maar het is idioot om als lev 10 mee te gaan leechen in ee NM game, dus daar probeer ik op een zo 'vriendelijk' mogenlijke manier wat aan te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 07-06-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is het best jammer dat de chars die je "per ongeluk" dood laat gaan op SC niet dood blijven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Venkeroz schreef op 07 June 2003 @ 10:58:
[...]

En weet je waar ik een hekel aan heb? Botusers :r :r :r :(
ik zal er verder niet op in gaan, maar WAAROM heb je er zo'n hekel aan? benadeel ik jou? nee. stoor ik jou? nee. zorg ik er voor dat jij nu minder hebt? nee, in tegendeel. ik geef nl een hoop weg van wat ik met bot vind. nee ok, ik geef geen GF's weg want botte houdt niet in dat je opeens overladen wordt met WF's.. sterker nog, ik heb nog geen enkele wf gevonde. ik bot dan ook niet veel :P maar wel dingen als shaft, ocu, shako, etc

kortom.. bot-haters zijn imho een beetje erg doorgeschoten moraalridders... maja, moet jij verder weten, ik ga me niet aan je mening storen :)

maar over de party, het wordt dus SC maar ik neem aan dat niemand items overhevelt van z'n mules etc? dus gewoon kaal beginne en alleen gebruike wat je zelf vindt op dat acc?

lijkt me wel handig om duidelijk te hebben :)

[ Voor 14% gewijzigd door Termy op 07-06-2003 21:59 . Reden: toelichting ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bot haters zijn gewoon mensen die zichzelf _echte_ gamers kunnen en mogen noemen! Het gebruiken van een bot is gewoon cheaten, simpel. En cheaters in online games waar andere mensen legit proberen te gamen zijn losers, simpel.
Ik zou niet eens iets van je willen hebben dat je met je bot gevonden hebt.
Ik stoor me dus echt wel aan bot-users. Een van de dingen die bv D2 zo leuk maken (maakten) is dat je een community hebt van gamers die samen rondrennen en samen levelen enzo. Als er dan iemand langskomt met uber-items die gebot zijn, dan heb ik toch zoiets van hey da's triest, ik heb hard moeten werken voor me spullen en dat geruild enzo via de chatchannels en daar komt weer zo'n hans kazan met zijn bot spullekes de man uithangen. Zeer veel mensen storen zich daaraan dus stop er gewoon mee en probeer eens op een manier te gamen waar je zelf trots op kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 22:36:
Bot haters zijn gewoon mensen die zichzelf _echte_ gamers kunnen en mogen noemen! Het gebruiken van een bot is gewoon cheaten, simpel. En cheaters in online games waar andere mensen legit proberen te gamen zijn losers, simpel.
Ik zou niet eens iets van je willen hebben dat je met je bot gevonden hebt.
Ik stoor me dus echt wel aan bot-users. Een van de dingen die bv D2 zo leuk maken (maakten) is dat je een community hebt van gamers die samen rondrennen en samen levelen enzo. Als er dan iemand langskomt met uber-items die gebot zijn, dan heb ik toch zoiets van hey da's triest, ik heb hard moeten werken voor me spullen en dat geruild enzo via de chatchannels en daar komt weer zo'n hans kazan met zijn bot spullekes de man uithangen. Zeer veel mensen storen zich daaraan dus stop er gewoon mee en probeer eens op een manier te gamen waar je zelf trots op kunt zijn.
_/-\o_

Onthoud dat als je bots gebruikt je gewoon andere mensen stoort in de online community, want die schijbots veroorzaken een enorme serverload en verneuken in principe de gehele economie van diablo II omdat alle items een stuk makkelijker te krijgen zijn en benadeel je de mensen zonder bot dus enorm omdat die de items niet zo makkelijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stoor me niet eens aan de botters of maphackers. Ik stoor me aan het feit dat die mensen niet inzien dat het voor anderen wel irritant is.

Of botters die simpel zeggen dat het geen cheaters zijn. Daar is maar een antwoord op mogelijk: Rot Op. Dank u.

Dat je het doet is tot daar aan toe maar heb dan ook het lef om het toe te geven.

Ik quote even een stukje van "Flux van Diabloii.net omdat die het weer even net iets beter weet te verwoorden dan ik kan :)

#4: Cheaters who deny that cheating is cheating

Heard these sorts of excuses?

"Maphack isn't cheating. Just because it shows me the full layout of every level, the location of every monster and shrine, and the mods on every boss monster doesn't mean it's cheating. I would have found all that out anyway, eventually."

"My instant item generator isn't cheating. I would have found the seven Windforces anyway, eventually. It's just saving me time"

Of course, of course. And this isn't really a fist smashing into your face, it's just a time-saving device. You would have broken your nose when you slipped and fell into the wall anyway. (You should also realize that if you get upset and want to protest this, it just makes it more true.)

The point to this entry isn't that people cheat, it's that they don't have the integrity to just admit it. The ones who go on and on about how _____ isn't "really" cheating are the ones who deserve to be beaten.

Tis op zich wel grappig leesvoer wat Flux schrijft. Voor degene die het wil weten, de rest van het verhaal kan je hier vinden.

Zo, heh, dat moest ik even kwijt :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 22:59 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we het gezellig houden hier ;) Ik heb ooit meegedaan aan het proberen in te laten zien dat botten ook cheaten is (topic# whatever), maar dat helpt toch niet. het loopt uiteindelijk uit de hand. Zoals al gezegd, ik speel voor de voldoening, maar dat heb ik met elk spel dat ik veel (en dan bedoel ik veel) heb gespeeld.
Ik heb dit jaar pas eens Griswolds armor gevonden in act 5 hell. Ik helemaal blij natuurlijk. Dat botters dat ding al verkopen, omdat ie "regelmatig" (wat is regelmatig op 5000 runs :D )bij pindle of mephi valt schijnbaar. Doet bij mij niks af aan de voldoening gelukkig, ik heb het 100% eerlijk, met eigen ogen gevonden. Niet na een dagje werken eens mijn monitor aanzetten en dan mijn stash nakijken wat die botruns me opgeleverd hebben :)
In mijn ogen speel je het spel dan ook niet meer. Dan ben je alleen bezig met die items, die natuurlijk wel belangrijk zijn, maar het spelen van het spel zelf lijkt mij net iets belangrijker.

Vandaag maar weer eens begonnen, geen rotmoer gevonden. Ik ben met een lvl 10 assassin met katartjes (1-2 firedamage en de andere poisondamage) een beetje aan het rondrennen in die tradegames, lekker veel mensen voor die er de hele tijd aan het ouwehoeren zijn over wfs enzo. En ik ondertusssen maar in act 1 rondrennen :D Geen skill of statpoint nog gebruikt, eens kijken hoelang ik dat volhou...

Mijn account is iig Pheno[GoT], ik heb mijn verplichte uurtjes alweer gehad voor dit nieuwe account :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach.. ze verneuken inderdaad de community, zorgen voor een grote serverload, overspoelen de economie met items die niet eerlijk gevonden zijn, zorgen misschien voor een overvloed aan bepaalde items en moeten inderdaad oprotten van B.net...

Maar om die botters als personen losers e.d. te noemen vind ik te ver gaan, het is en blijft een spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier toevallig een link waar Blizzard zelf zegt dat maphack niet mag en dat ze er echt iets op tegen hebben? Heb namelijk nog nooit ergens gelezen dat et niet mag :)
Ik heb van mh namelijk eerlijk gezegd ook nog nooit last gehad :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik
What is a hack or a third party program?:
A third party program is any program not made and distributed by Blizzard Entertainment® that can be used to modify, hack, cheat, or alter a Blizzard Entertainment® game. These hacks may include, but are not limited to, programs that change the text color in the chat channels, programs that reveal the game maps and/or player positions, item alteration programs, and programs that cause other players to disconnect from the game servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

liquid, kan je bij die lijst ook niet ff alle acc names zetten? iedereen maakt toch een nieuw acc (toch?) dus ik denk zo'n beetje bij iedereen ---[GoT] , FrostXL[GoT]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 12:16:
[afbeelding]
NickClass

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard

Barbarian
?
Paladin
?
Druid (Elementalist)
?
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin
?
?
?
Druid (Shapeshifter)
?
Assasin

Ik ga *denk denk* Barbarian

Row[got](milk?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

afbeelding
NickClass

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard

Barbarian
?
Paladin
?
Druid (Elementalist)
?
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
?
Barbarian
?
Druid (shape-shifter)
?
Assasin

nog iemand anders die weet wat ie gaat maken?
offtopic:
ik wil bij het tabelltje best nog een rijdje voor Acc name maken als ik wist hoe het moest 7(8)7

[ Voor 16% gewijzigd door FrostXL op 08-06-2003 10:28 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag Phobos hoe het moet :P
Jij word frost[got]?

Zijn accountnames eigenlijk case sensitive (dwz, maakt het uit of het hoofdletters of kleine letters zijn als je inlogt/whispert)?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

ik word Frost[GoT], van die hoofdletters maakt volgens mij niets uit

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cdhoes wordt sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mogelijk dat ik dan toch maar voor sorc ga als ik meedoe (of voor necro), anders hebben jullie iemand die nog geen ervaring heeft met wat ie speelt (niet of nauwelijks tenminste), of wat 10 anderen ook al spelen. Hangt er vanaf welk jaar die patch uiteindelijk uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
FrostXL schreef op 08 June 2003 @ 10:13:
afbeelding
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
[table border=1][tr][td bgcolor=#1D4FCE][b]Nick[/b][/td][td bgcolor=#1D4FCE][b]Class[/b][/td][td bgcolor=#1D4FCE][b]Accounts:[/b][/td]
[/tr]
[tr][td]
[b]Putjesschepper[/b]
[b]Shagura[/b]
[b]Viper2k1[/b]
[b]TLRnz[/b]
[b]Pheno79[/b]
[b]CDHoes[/b]
[b]KUSJEEEEE[/b]
[b]Kapoen[/b]
[b]Forau_diavolina[/b]
[b]agentorangina[/b]
[b]RocketKoen[/b]
[b]Row[/b]
[b]Venkeroz[/b]
[b]FrostXL[/b]
[b]Chainsaw[/b]
[b]Liquid_Lizard[/b]

[/td]
[td]
[i]Barbarian[/i]
[i]?[/i]
[i]Paladin[/i]
[i]?[/i]
[i]Druid (Elementalist)[/i]
[i]?[/i]
[i]Barbarian[/i]
[i]Druid (Elementalist)[/i]
[i]?[/i]
[i]Paladin ?[/i]
[i]?[/i]
[i]Barbarian[/i]
[i]?[/i]
[i]Druid (shape-shifter)[/i]
[i]?[/i]
[i]Assasin[/i]
[/td][/tr][/table]
tussen de eerste [td] en [/td] moet je de account naam met
code:
1
[b]
zetten
tweede [td] met
code:
1
[i]
erin is de class :)
hopelijk kunnen jullie t nou zelf :)
en je hebt bekijk bericht, dus je kan t eerst zien voordat je post :)

NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard

Barbarian
?
Paladin
?
Druid (Elementalist)
?
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
?
Barbarian
?
Druid (shape-shifter)
?
Assasin
Hier jullie accounts :)

[ Voor 27% gewijzigd door Phobos op 08-06-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard
Skyclad

Barbarian
?
Paladin
?
Druid (Elementalist)
Sorc
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
?
Barbarian
?
Druid (shape-shifter)
?
Assasin
Sorc/Necro

*Putjesschepper
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
*Row[GoT]
?
*Frost[GoT]
?
?
?

[ Voor 15% gewijzigd door FrostXL op 08-06-2003 12:19 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik spel al een tijdje nwn online,en ik vroeg me af of dit spel ook iets voor mij is, het ziet er wat slechter uit, maar dan kan gecompenseert worden door gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je vooral het hakken in NWN leuk vindt zul je D2 al helemaal leuk vinden, en het is zeker beter dan RO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
GTA3 schreef op 08 juni 2003 @ 11:24:
ik spel al een tijdje nwn online,en ik vroeg me af of dit spel ook iets voor mij is, het ziet er wat slechter uit, maar dan kan gecompenseert worden door gameplay :)
Moeilijk te zeggen denk ik, maar bij de NWN spelers die ik ken (stuk of 6 maar) valt het iig goed in de smaak want ze hebben dat spel allemaal legaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe acc bij 1.10 wordt gewoon *putjesschepper das et makkelijkst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
FrostXL schreef op 08 June 2003 @ 11:21:
NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard
Skyclad

Barbarian
Assasin (dual claw MA)
Paladin
?
Druid (Elementalist)
Sorc
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
?
Barbarian
?
Druid (shape-shifter)
?
Assasin
Sorc/Necro

*Putjesschepper
*Shagura
?
?
?
?
?
?
?
?
?
*Row[GoT]
?
*Frost[GoT]
?
?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

naja sorry als ik jullie voor het zere been geschopt heb en nee, ik ga niet zeggen dat maphack, botten of wat dan ook niet cheaten is, ik vind het iig wel een heel stuk minder erg dan tradehack's, drophack's, bugged items, ITH's etc. Enne... _JIJ_ mag dan zo *kuch* "integer" zijn dat je geen enkel gebot item van me zult aannemen. er zijn een helehoop anderen die maar wat blij waren dat ze na zo vaak "noob" genoemd te worden van me een gratis ocu krijgen of ze blij maakte met een erg goedkoop getrade unid doom.

1 ding wil ik zeker even benadrukken, ik kom _NOOIT_ een game in met "m'n gebotte godly eq" om "de man uit te hangen"... ik heb zelf een enorme schijthekel aan patsers (in real life EN in spellen) dus ik zal dat zeker niet gaan doen. ik lach dan ook ZEKER NOOIT iemand uit omdat hij met [vul maar in] rondloopt en ik met [vul iets beters in].. Die opmerking van jou is gewoon erg kortzichtig en komt puur voort uit een debiel soort haat. je weet gvd niet eens wie of hoe ik ben, het komt bij jou blijkbaar totaal niet op dat ik NIET zo'n gier ben die iedereen uit wil knijpen en alleen "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" gilt.. dat over die serverload ben ik wel met je eens.. daarom bot ik alleen 's nachts als niemand verder speelt...

bij dat over de economie maak je imho een fout. ocu's shako's etc vindt men sowieso genoeg. en die horde's WF's etc die er zijn zijn niet gebot maar GEDUPED. Zoals ik al zei een bot is geen garantie op een wf elke 5 runs en de gene die er een aantal vinde botte 24/7 met 4 bots tegelijk. DUPEN verneukt de economie want dat zorgt voor die enorme vloedgolf aan 3/20/20 sc's, hoge psn sc's, jewels, wf's, gf's, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zijn nieuwelingen ook welkom in de SC party? :) Pas een maandje heb ik D2 en LOD eindelijk tot mijn beschikbaar, zelf heb ik wel ervaring met rpgs hoor dus wees maar niet bang. Het probleem online is alleen dat je soms speelt met een onbekende groep en geen vaste groep..dus steeds weer iemand anders. Daarom zoek ik dus een leuke party om te joinen.

Als ik bij de SC party kan komen dan wil ik wel assasin of Druid zijn. Beginnen jullie met spelen zodra 1.10 uit is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

@Koffiezuiper: tuurlijk kan je joinen, we zijn allemaal weleens n00b Newb geweest en we beginnen als 1.10 uit is
Termy schreef op 08 juni 2003 @ 13:01:
1 ding wil ik zeker even benadrukken, ik kom _NOOIT_ een game in met "m'n gebotte godly eq" om "de man uit te hangen"... ik heb zelf een enorme schijthekel aan patsers (in real life EN in spellen) dus ik zal dat zeker niet gaan doen. ik lach dan ook ZEKER NOOIT iemand uit omdat hij met [vul maar in] rondloopt en ik met [vul iets beters in].. Die opmerking van jou is gewoon erg kortzichtig en komt puur voort uit een debiel soort haat. je weet gvd niet eens wie of hoe ik ben, het komt bij jou blijkbaar totaal niet op dat ik NIET zo'n gier ben die iedereen uit wil knijpen en alleen "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" gilt.. dat over die serverload ben ik wel met je eens.. daarom bot ik alleen 's nachts als niemand verder speelt...
Termy schreef op 07 juni 2003 @ 10:52:
noem je dat geen patsen?

[ Voor 100% gewijzigd door FrostXL op 08-06-2003 13:55 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een verschil tussen n00b en newbie hoor ;)

[google mode]A newbie is new to the game. Everyone was new to the game at some point. A n00b however is a newbie who doesn't listen to the advice passed onto him.[/google]

Maar natuurlijk mag een newbie mee doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het niet helemaal daarmee eens... n00b is volgens mij niet meer dan een "moderne" variant op het woord newbie met wat 1337 5p34k erbij :P

En natuurlijk mogen newbies meedoen :)

@Termy: 's Nachts heeft niemand last van botters... nee, nee, ten eerste zijn er genoeg die-hards die 's nachts doorspelen en 2e heeft men in europa ook zoiets als tijdverschil en naast europeanen zijn er ook mensen uit andere wereldelen die op Europe komen spelen, die kunnen er ook last van hebben.

Als botten niet meer mogelijk zou zijn, zou nog maar een klein percentage van de personen die botten gaan MFen met hun chars omdat ze daar te lui voor zijn of geen zin hebben om echt te spelen. Dat zou dus voor een veel lagere serverload zorgen, minder spelers, _veeeel_ minder games created enz. enz. Je benadeelt andere spelers dus weldegelijk door te botten...

Ik snap de lol er ook niet van...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

FrostXL schreef op 08 June 2003 @ 13:20:
@Koffiezuiper: tuurlijk kan je joinen, we zijn allemaal weleens n00b Newb geweest en we beginnen als 1.10 uit is

[...]

[...]

noem je dat geen patsen?
nee dat noem ik niet patsen, misschien dat je niet begreep wat ik met lvl 90 bedoelde. de "grap" was dat de minions van pindle een betere tal's armor dropte dan pindle zelf.. verder zei ik alleen maar wat ik nu opspaar en niet: "muhihi sjek mij 1337 zijn want ik heb al XXXX"....

dat over noob ben ik het wel eens. noobs zijn de domme lamers die weigeren te luisteren en gewoon lopen te zieken. newbies zijn gewoon beginners die nog niet weten hoe het zit.

misschien dat er een paar mensen zijn die 's nachts spelen maar iig een stuk minder dan overdag/'s avonds. en die tijdzones is leuk bedacht maar scheelt maar erg weinig in europa.

de lol van botten? geen, botten is niet "leuk" of zo. alhoewel het best grappig is om te zien hoe je sorc (of wat dan ook) automatisch rondhupt etc. ik doe het nu uitsluitend omdat ik die paar items wil en verder boeit het me niet. liever zo min mogelijk aangezien het toch cpu tijd van m'n koetje jat :P }:O

maar ja.. het is nu wel duidelijk dat jullie het er niet mee eens zijn.. best, zal mij verder een zorg zijn. als ik nog "mag" wil ik best wel mee doen met de party. in dat geval maak ik een barb met zwaard/schild.

[ Voor 51% gewijzigd door Termy op 08-06-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is gewoon een meningsverschil (tenminste ik zie dat zo). Van mij mag je gewoon meedoen hoor. Wat jij in je vrije tijd doet gaat mij niks aan :D

Zolang je niet een bot stuurt als we memphi gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

tuurlijk mag je meedoen , hoe meer zielen, hoe meer vreugd
FrostXL schreef op 08 June 2003 @ 11:21:
NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard
Skyclad
Termy

Barbarian
Assasin (dual claw MA)
Paladin
?
Druid (Elementalist)
Sorc
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
?
Barbarian
?
Druid (shape-shifter)
?
Assasin
Sorc/Necro
Barbarian

*Putjesschepper
*Shagura
?
?
?
?
?
?
?
?
?
*Row[GoT]
?
*Frost[GoT]
?
?
?
?

[ Voor 92% gewijzigd door FrostXL op 08-06-2003 20:22 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard
Skyclad

Barbarian
Assasin (dual claw MA)
Paladin
?
Druid (Elementalist)
Sorc
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
?
Barbarian
Barbarian
Druid (shape-shifter)
?
Assasin
Sorc/Necro

*Putjesschepper
*Shagura
?
?
?
?
?
?
?
?
?
*Row[GoT]
*Venkeroz
*Frost[GoT]
?
?
?

Ik wil graag barb worden, er zitten wel al bestwel veel barbs in de party enzo, maar barb en amazon zijn eigenlijk de enige chars waar ik genoeg ervaring mee heb, en amazon heb ik echt geen zin in :)

Als het een probleem is hoor ik het wel ;) Maar dan heb ik eigenlijk wel wat tips nodig qua skill/point verdeling enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard
Skyclad
Termy

Barbarian
Assasin (dual claw MA)
Paladin
?
Druid (Elementalist)
Sorc
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
Assasin
Barbarian
Barbarian
Druid (shape-shifter)
?
Assasin
Sorc/Necro
Barbarian

*Putjesschepper
*Shagura
?
?
?
?
?
?
?
?
*Rocketkoen[GoT]
*Row[GoT]
*Venkeroz
*Frost[GoT]
?
?
?
?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
RocketKoen schreef op 08 June 2003 @ 20:40:
NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard
Skyclad
Termy

Barbarian
Assasin (dual claw MA)
Paladin
?
Druid (Elementalist)
Sorc
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
Assasin
Barbarian
?
Druid (shape-shifter)
?
Assasin
Sorc/Necro
Barbarian

*Putjesschepper
*Shagura
?
?
?
?
?
?
?
?
Rocketkoen[GoT]
*Row[GoT]
?
*Frost[GoT]
?
?
?
?
Zou je misschien ff mijn info erbij kunnen zetten ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
iedereen tiept hier ook zo snel....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Het is gelul dat die bots de economie niet beinvloeden, want dat doen ze dus zeker wel. Het zal best zo zijn dat dupen de economie erger verneukt, maar verneuken doen die bots het wel en als er toevallig dingen in de wereld zijn die erger zijn mag dit wel ineens?
Je kunt wel zeggen dat er al geneog harlequin's crests zijn, maar door die bots komen er nog veel meer waardoor de prijs ervan daalt e.d. en het de economie dus net zo goed verneukt.

Je mag van mij verder wel meedoen hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
account = Pheno[GoT] (geloof dat ik het al getypt had). Lol, eigenlijk is het nu nog alleen wachten op een bepaalde patch .... "In the year 2525, if mankind is still alive......."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
NickClassAccount:

Putjesschepper
Shagura
Viper2k1
TLRnz
Pheno79
CDHoes
KUSJEEEEE
Kapoen
Forau_diavolina
agentorangina
RocketKoen
Row
Venkeroz
FrostXL
Chainsaw
Liquid_Lizard
Skyclad
Termy

Barbarian
Assasin (dual claw MA)
Paladin
?
Druid (Elementalist)
Sorc
Barbarian
Druid (Elementalist)
?
Paladin ?
Assasin
Barbarian
Barbarian
Druid (shape-shifter)
?
Assasin
Sorc/Necro
Barbarian

*Putjesschepper
*Shagura
?
?
*Pheno[GoT]
?
?
?
?
?
*Rocketkoen[GoT]
*Row[GoT]
*Venkeroz
*Frost[GoT]
?
?
?
?
zo dan...
doe dit in het vervolg zelf als je iets wilt toevoegen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Nou ja newbie newbie, misschien ging ik zelf iets te ver met mezelf die naam geven. Vroeger veel Diablo1 gespeeld, en in begin van de release van D2 ook aardig vaak een potje single player gedaan. Heb de laatste tijd veel online gespeeld en de draden aardig opgepakt. Op een paar punten blijf ik alleen hangen, vooral namen van wapens enzo maar zoiets leer je op ten duur natuurlijk :) En voor de extra toevoegingen van LoD moet ik nog een paar dingetjes nachecken wat het precies is :P
Ik luister altijd naar toegeworpen adviesen ;)

Hopelijk komt 1.10 over enkele weekjes uit :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.