zeg pheno, wrom doe je zo moeilijk over die worsten die geboost wille worde? daar heb je toch gewoon schijt aan?? je zegt 1 keer nee of reageert helemaal niet. beetje sneu dat je daar zo enorm over valt terwijl je er totaal geen last van hoeft te hebben.
ik zou opzich best mee willen doen aan de party. maar aangezien jullie nu al over de 8 mensen zitten wordt het lastig dat in 1 game te krijgen..
ik ben nu overigens enigszins aan botte (pindle) om de goede uniques unid zelf te vinde voor 1.10 komt. zo heb ik nu 2 unid schaeffer's, 1 unid gf (binne 1000 runs totaal gevonde door m'n lvl 87 in-aanbouw-mfsorc

, hoezo mzzl?) 1 unid ark, 1 unid messersmidt (naja, niet elite, wel leuk), 2 unid storms en 2 unid tal's. 1 van de tal's is zelfs ilvl 90 met 527 def.. beter dan de andere die wel van pindle kwam met maar 47x def
nu %&^%# nog een wf, 2 vriende van me hebben er al 1 gevonde. hier weigert dat kreng ze te droppe

ook nog 2 dooms unid maar ja. als je gf hebt wrom dan doom he?
zijn jullie ook bezig items te vergaren zoals ik voor dat 1.10 komt en je bv de runs op pindle en meph (bot of met de hand) wel beter kan laten omdat ie zwaar generft wordt?
voor de lol doe ik ook wel eens baal runs met m'n ama (450 mf of zo) maar baal dropt echt ZO slecht... echt om depressief van te worden als je weer eens 2 magic normal items vind een potion..

(ama is lvl 98 dus das het prob nie

)
ik ben wel benieuwd naar de nieuwe dingen van 1.10 maar die zullen wel _erg_ moeilijk te vinden zijn dus dan heb ik liever 100% _niet_ dupe unid elites voor als m'n huidige gear onverhoopt gedelete wordt als zijnde dupe. m'n 7%wf van m'n ama is welliswaar niet ilvl 99 (dus nie dupe met matrix methode) maar dat is ook geen garantie.. helemaal naatje is dat er een blauwe 40/15ias in zit
ach ik zie wel.. blijft maar een spel
even nog over die party. als het HC is heb ik iig totaal _niks_ aan items, ik speel nog geen hc. verder heb en gebruik ik maphack. eigenlijk alleen maar tijdens het boosten van andere voor de exits en tijdens duels of gewoon uit nieuwsgierigheid kijken naar de equip van anderen. het is nl NIET leuk een duel aan te gaan bvb om dan na 1 WW geslacht te zijn vanwege een extreem bugged klote eikeltje dat met ith's en weet ik veel wat verder je nk'ed tot je zo'n beetje al je poen kwijt bent... niet dat ik het zo ver laat komen maar het gaat om het principe. ik _HAAT_ bug users... blijkbaar kunne ze geen genoegen nemen met de items die bliz bedacht heeft.. ze zuigen te hard om het zonder zwaar overpowered items te kunne. (voor de gene die nu gaan gille over bot gebruik, dat is HEEL wat anders, een bot doet wat ik ook zou kunne maar dan op het moment dat ik slaap, bugged is gewoon niet mogelijk te vinde/make etc.)
genoeg geluld weer