Toon posts:

[PHP] Postnuke - Phpnuke of andere cms met vbb plugin

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een een cms dat een vbb plugin heeft zodat de users zich niet 2 keer hoeven in te loggen ik ben al aan het zoeken geweest maar kan niet echt wat goeds vinden.

Mischien kan iemand mij vertellen of hij bestaat of hoe ik dat misschien zelf kan aanpassen

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

MyPHPnuke heeft een vbb achtig iets in zich, alleen het werk niet echt lekker je kan heel weinig instellen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
we_are_borg schreef op 03 June 2003 @ 22:17:
MyPHPnuke heeft een vbb achtig iets in zich, alleen het werk niet echt lekker je kan heel weinig instellen.
offtopic

je sig is fout het is nm
P1 niet P5 ;)

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Sorry, maar dit forum blijft toch echt voor het zelf programmeren, niet voor het opzoeken van programma's en voorzeggen van scripts :)

Als je echter toch zelf zo'n VBB plugin wilt gaan schrijven, zul je veel en veel meer info moeten geven.
• Welk systeem is de plugin voor
• Wat lukt er wel / niet
• Wat zijn de foutmeldingen
• Wat heb je allemaal geprobeerd
enz. enz.

Dus als je wilt coden moet je even een nieuw topic openen conform de FAQ, ander kan ik niet anders dan je naar hotscripts.com en google te verwijzen en je succes te wensen :)

Dit topic is gesloten.