Toon posts:

Orange komt opzegtermijn niet na

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op 20-3 een telefonisch verzoek gedaan m'n Orange abo op te zeggen per 20-5 (2 maanden dus). Ik heb tevens aangegeven dat ik nummerbehoud wil toepassen.

Nu kreeg ik afgelopen maandag een brief van Orange dat het nummer pas per 25-7 geporteerd wordt :| (als reactie op het contact van T-mobil=de nieuwe provider met Orange), ik heb vandaag gebeld met Orange en zij beweren dat ik op 20-3 dat verzoek niet heb geplaatst aangezien er niks vermeld staat in de gespreksnotitie...............

wat kan ik het beste doen?? ik heb in ieder geval gezegd dat zij als Orange verantwoordelijk zijn voor wat hun medewerkers doen en wat ze wel en niet noteren in de gespreksnotitie. Ze gaan het nogmaals nakijken maar ik verwacht eigenlijk dat ze geen coulance zullen toepassen. ZE BELLEN ME MORGEN TERUG

[en dan ook nog in de brief zetten "Wist u dat Orange continu werkt aan verbetering van het netwerk. Het leven van 44.4 miljoen klanten leuker en makkelijker maakt met innovatieve producten en diensten" :r :r

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Orange was DutchTone he? Dat je daar uberhaupt lid van geworden bent. Verwacht maar niet dat ze je morgen terugbellen.

Verwijderd

Neem een ding aan van deze knakker! Doe dit soort dingen altijd schriftelijk, en als het belangrijk is zelfs aangetekend. Dat bespaart je een hoop gezeik. Hoe vaak ik al niet dat soort dingen heb meegemaakt met de KPN, de gemeente, de belasting...blablabla. Pen en papier werkt het beste.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 21:13:
Neem een ding aan van deze knakker! Doe dit soort dingen altijd schriftelijk, en als het belangrijk is zelfs aangetekend. Dat bespaart je een hoop gezeik. Hoe vaak ik al niet dat soort dingen heb meegemaakt met de KPN, de gemeente, de belasting...blablabla. Pen en papier werkt het beste.
die medewerkster raadde mij aan een klacht in te dienen, Orange legt het probleem dus lekker bij mij :(

ik neem aan dat als ik het abo niet betaal dat het nummer dan niet vrijkomt?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 21:13:
...inderdaad. Normaal gesproken staat zelfs in de voorwaarden dat het schriftelijk moet...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 21:13:
I second that, Orange (toen nog ducthtone) heeft mij een keer afgesloten als dank dat ik een factuur DUBBEL betaald had. Foutje in de administratie meneer, u kunt binnen 2 weken !! weer bellen. Ik was natuurlijk laaiend en binnen 24h was ik weer aangesloten + 150 euro beltegoed gehad

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Je kan niet én zelf opzeggen én nummerbehoud aanvragen. Als je zelf opzegt ben je je nummer namelijk kwijt. Als je nummerbehoud aanvraagt zegt het nieuwe netwerk voor je op. Misschien is het daarom fout gegaan. T-Mobile heeft dus pas op 25/05 een verzoek ingedient. Als jij dus per 20/05 je abonnement had willen opzeggen was je dus allang afgesloten voordat je nummer geporteerd wordt.

Hoe is het precies gegaan met het indienen van nummerbehoud? T-Mobile maakt nl. ook nogal eens een potje van nummerbehoud (ze zijn in januari nog op de vingers getikt door de OPTA).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 21:35 ]

Verwijderd

Dit ging niet goed... Moest een edit zijn!

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 21:33 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Warm de fax maar vast op voor de volgende keer. Zoals al eerder aangegeven: alles schriftelijk bij dit soort communicatiebedrijven :D

Verwijderd

met orange is niks mis hoor
je moet het gewoon schriftelijk doen
weet je wat pas zuigt
O2 die zijn verschrikkelijk
Pagina: 1