Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
Niets geks aan imo. Gewoon reclame, dan is de uitzending goedkoper... Dit noemen ze ook wel "blending" reclame
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Ga wel verder kijken naar John Doe!
edit: HK dus
kvinnut wel erg triest dat ze zoiets doen. Hier betalen ze normaal toch voor?
[ Voor 48% gewijzigd door Vinnie op 03-06-2003 21:01 ]
C:\>_
Ik ben nu ook wel zeker dat dit geen tape is...

hier dat WB logo'tje
(is met digicam gemaakt)
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Te laat
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 21:10 ]
Als het een satelietverbinding zou zijn, hoe zouden ze dan die ondertiteling er onder zetten?
Dat is live mogelijk, maar die apparatuur is zo duur, dat ze beter de series kunnen kopen, en laten ondertitelen!
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Volgens mij was het zo dat de serie die Net5 uitzend dezelfde serie is die op dit moment in de States draait en op deze manier op tijd in Nederland aankomt. Althans dat heb ik ergens gehoord.Roland_EM25 schreef op 03 June 2003 @ 21:10:
ja nu word het helemaal fantastisch. :d
Als het een satelietverbinding zou zijn, hoe zouden ze dan die ondertiteling er onder zetten?
Dat is live mogelijk, maar die apparatuur is zo duur, dat ze beter de series kunnen kopen, en laten ondertitelen!
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Dat is wel wat ik denk, want Warner Bros leverd niet zulke kwaliteit!Sick Nick schreef op 03 June 2003 @ 21:12:
maar gratis downloaden en dan een typslet de boel laten subben is weer erg goedkoop
Het lijkt naar mijn idee echt wel op een gedownloade aflevering ofzo!
Als ik deze serie zou volgen, zou ik toch wel een paar boze mailtjes naar Net 5 sturen, het ziet er echt niet uit.Jeroen Blom schreef op 03 June 2003 @ 21:12:
[...]
Volgens mij was het zo dat de serie die Net5 uitzend dezelfde serie is die op dit moment in de States draait en op deze manier op tijd in Nederland aankomt. Althans dat heb ik ergens gehoord.
Mijn ER divx'jes zien er een stuk beter uit!
Misschien hebben ze wel iemand in de VS die dit ff via internet live stream doorzendt
Draadje lezen?Roy_ schreef op 03 June 2003 @ 21:20:
Mijn zusje kijkt dit altijd. Normaal is dit wel op normale goede kwaliteit.
Misschien hebben ze wel iemand in de VS die dit ff via internet live stream doorzendt
Hoe kun je die zooi dan subben?
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Dan zou het niet synchroon lopen, aangezien je de vertraging in de verbinding tussen Amerika en Nederland niet precies kan bepalen.
Doe je toch ontheflyGenghis Khan schreef op 03 June 2003 @ 21:45:
[...]
Dan zou het niet synchroon lopen, aangezien je de vertraging in de verbinding tussen Amerika en Nederland niet precies kan bepalen.
Dit topic is gesloten.
![]()