[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]
Dat ligt niet alleen aan het aantal Watt, maar ook aan de kwaliteit van de voeding. Het is dus moeilijk te bepalen of dit gaat werken.
ik denk dat je zelf door het openen van dit topic ook wel beseft dat je hiermee fout zit ...
EN we hebben er hier een mooie topic over .. waar je in kan posten ..
Welke voeding heb ik nodig?
EN we hebben er hier een mooie topic over .. waar je in kan posten ..
Welke voeding heb ik nodig?
... MMORPG Addict.
Het wordt wel zwaar voor die 300watt 
Je kan het altijd proberen, anders haal je altijd nog een 550 watt voeding.
Je kan het altijd proberen, anders haal je altijd nog een 550 watt voeding.
Verwijderd
Ligt ook aan je CPu en videokaart, ik had in mn P2 drie hd's aan een 300Watt hangen, zie ook het grote voedingen topic
Allereerst geef je te weinig informatie.. De grootste stroomvreters van je systeem zijn namelijk je processor en je videokaart zoals MREn al aangeeft.. Daar geef je totaal geen informatie over..
Verder is het heel erg afhankelijk van de kwaliteit van de voeding.. Zie bijv. mijn eerste post in het topic wat MREn linkt: een systeem met 6 of 7 HDD's en nog wat ander spul op een 250W voeding..
Verder is het heel erg afhankelijk van de kwaliteit van de voeding.. Zie bijv. mijn eerste post in het topic wat MREn linkt: een systeem met 6 of 7 HDD's en nog wat ander spul op een 250W voeding..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()