[WC]ervaringen Titan Datacooler DWC-A1?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Tedman111
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-07-2023

Tedman111

-=ProzaC=-

Topicstarter
Ik ben een gigantische n00b wat waterkoeling betreft(ook wat vele andere dingen betreft, mja ;) )
Wat ik dus wilde vragen is het volgende, zijn er mensen hier op GOT aanwezig die ervaringen hebben met het kant en klare (reeds afgevulde) Titan Datacooler DWC-A1 waterkoeling systeem (liefst mensen met een Intel P IV 2,53GHz :P)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tedman/images/DWC-A1.jpg

Specs:
Koper Radiator
Koper CPU-blok
5V waterpomp
3 Temperatuurdiodes
Digitaal Temperatuur display
2 Fan Speed Regelaars met elk 3 standen
1x 80 mm Fan 1800-3400 (RPM) (op radiator)
1x 60 mm Dan 2800-5100 (RPM) (op cpu blok)
Te monteren op Socket370/A/478
ThermalPaste
Zichtbaar waterreservoir voor waterstand te controleren
Vis de fixation fournies
Connector 12V molex 4 pins
670 m/A
Gemakkelijk te installeren
Geluidsalarm in geval van koelerstilstand/oververhitting.

(dit is allemaal met mijn beste frans vertaald ;), helaas geen nederlandse, engelse of duitse info's te vinden)
129€ bij regenboog computers (www.regenboog.net)

Officiële site: http://www.titan-cd.com/datawatercooler.asp

Reviews: http://www.titan-cd.com/review.asp (in het frans, waar ik met zo'n overload niet ver kom, russisch, hier kom ik echt niet ver :P, en een engelse waar de link dood van is)

Bij het google-en kreeg ik alleen verkoopadressen en deze genoemde reviews, en de search in GOT leverde me ook nix op(of ik moet scheel gekeken hebben |:( )
Ik hoop dat er mensen zijn die me hier verder mee kunnen helpen en dat ut niet weer een domme vraag van me is 8)7 |:( , bvd iig

[ Voor 4% gewijzigd door Tedman111 op 03-06-2003 20:06 ]

Early to rise misses the prize, because sleeping-in late just feels great!

Verwijderd

weer zo'n nutteloze ding :/ ik zou zeggen niet eraan beginnen! voor 129 euro kan je zelf al een echte wc setup maken.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Het is overigens zwaar nutteloos om op het waterblok nog eens een fan te zetten. Het water neemt echt bijna álle warmte weg, het enige wat je aan die fan hebt is extra geluid, met een beetje pech warmt hij het water zelfs extra op met de warme lucht afkomstig van je videokaart/northbridge etc.

Opmerkelijk trouwens dat de kleinere, kant-en-klare WC-setjes nu als paddestoelen uit de grond schieten. Maar ik heb er slechts weinig gezien die ook echt waar voor hun geld bieden.

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
Volgens mij heb ik hem in de Computer Idee zien staan :X :X (AAAAAH wat zeg ik nou) :X

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:49

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.