Toon posts:

K7M met globalwin vos32 mogelijk??

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
kijk je hoor steeds van "ja het kan gewoon" en "nee je moet je fan iets hoger plaatsen".:(

wie kan mij nou vertellen hoe dat zit:?.....die vos32 was niet op de hcc te krijgen:'(

en wat zal ik doen...4 8cm fans op 5v of 2 op 12v? misschien heb je met 4 op 5v veel minder lawaai of gaat dat in verhouding met die 2 op 12v veel achteruit wat betreft de cooling capp.?

Verwijderd

Topicstarter
iemand??????? ;(

echt niemand?

Verwijderd

Topicstarter
halloooooo:'(

Verwijderd

4x 80mm zou ik doen. Ik heb 2x 92mm en 1x120mm en die zijn aardig stil op 5v en hebben genoeg airflow. Van die VOS cooler weet ik niks af ik weet wel hoe ie eruit ziet maar daar houd het ook mee op :)

Greetz

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heeej, hier is een Vos32 gebruiker... :7

Hmmz, de ATX voeding zit op een kloteplaats he (k7M).... hmmz, wat je kan doen is de fan 1cm naar boven zetten..... dan wil het wel... maar dan velies je wel performance denk ik.. :(

Over die 8cm fans, hoe wil jij ze op 5Volt draaien dan?? Volgens mij spinnen ze dan helemaal niet meer op... :?

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik wou m'n fannetjes op 5v laten draaien door ipv geel/zwart aansluiten gewoon roog/zwart te gebruiken;). tuurlijk wilt ie nog wel draaien, alleen wel een stukkie langzamer, maar dat maakt wel weer minder lawaai:z:9

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 13:38 schreef _coolman_:
.....die vos32 was niet op de hcc te krijgen:'(
Ook bij CompTechWorld geweest?
Daar heb ik zaterdagmiddag die koeler nl. gehaald, type FAK1L7X2B :P

Verwijderd

Topicstarter
ja oke, maar dan zonder duct he;), en toen ik daar kwam en naar die cooler keek, leek tie mij te klein vor een echte vos32

er kwamen geen koelribben onder de fans vandaan

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

decks, beswel d0pe koelur heh, heppik oowk, hep jij die op un K7M?, oowk 1 fan omhoog gezet?
en VOS moet oowk wel op K7M kunne, as die FAK durop past moet da gaan, aangezien die grotur is...

I see dead pixels...

Verwijderd

Heeft iemand de FAK1L7X2B al op een K7M geknutseld, en zo ja, hoe dan precies?
Gister kreeg ik van CompTechWorld een mailtje dat ie gewoon niet past...
Graag tips, want dan ga ik er zaterdag ff een halen

Verwijderd

De VOS32 past niet op de K7M zonder extreme mods. Kan iemand ff een plaatje posten van die FAK1L7X2B of zoiets, want volgens mij is dat niet de VOS32, maar de FLK32 met 2 fans. Nogal een groot verschil.

Verwijderd

Topicstarter
nou precies, dat bedoel ik nou, die lui van CompTechWorld op de hcc proberen je gewoon een andere fan aan te smeren als een echte vos32......:r

maar ik ben eens wezen zoeken, maar als het goed is past het wel, ik zal hier zo ff een url neerzetten met meer info

http://www.overclockers.com.au/techstuff/r_vos32/

Verwijderd

Het past zeker weten, want ik heb die combo ook gehad.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tot mijn ZEER GROTE VERBAZING 2 verschillende k7m moederbordjes gezien:?

bij de ene zit de atx-connector net iets achter de ps/2 aansluiting en bij die andere(thevens de mijne) zit ie iets rechts van je processor

is iemand dit ook weleens opgevallen??

http://bxboards.com/mainboard/athlon/asus-k7m.shtml

deze is trouwens met onboard sound, de mijne niet....zal daar wel aan liggen dan

dit is die k7m met aan de ps/2 kant....en ik zweer jullie dat de mijne toch zeker rechts naars de proc. zit
echt vaag:?

hey monktonk, waar zat bij jou die atx aansluiting?;)

Verwijderd

het is het verschil in revisie. Die met de connector op die kloteplaats is de 1.4. De 1.2 heeft um op de goeie plaats. Raar maar waar.

Verwijderd

rechts naast de processor

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Foto' commin'up, zallik wel ff doen, ennuh, ik hep gwoon 1 fan omhoog gezet dat uyt perfect past, alleen nouw zit dur un RAM-plaatje voor... sux dus....

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal bedankt

denk dat ik die vos32 toch maar es ga bestellen als ik het zo hoor moet het wel kunnen:9~

Verwijderd

Topicstarter
misschien nog meer reacties??
Pagina: 1