Toon posts:

Vice City start gewoon niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello allemaal!

Ik heb net een kopie GTA Vice City bemachtigd. Probleem is, dat 'ie het gewoon niet doet! Ik heb het spel gewoon geinstalleerd zo als het hoort. De installer werkt prima. Wanneer ik heb spel begin te spelen vraagt 'ie om een cd. Het maakt niet uit welke van de 2 CD's ik erin doe, hij blijft erom vragen.
Op de 2e CD staat een crack zodat je het spel zonder CD kan spelen. De crack is een .exe bestand met dezelfde naam als het originele file. Na het overschrijven van mijn originele .exe bestand probeer ik het spel nogmaals te starten. Er gebeurt gewoon niets! Ik kan lekker naar mijn desktop blijven staren.. :'(

Herinstalleren helpt niet en ik heb ook al de nieuwste videodrivers voor mijn G-Force 3 Ti 200 gedownload.

Bestaat er een mogelijkheid (of patch) om die vreselijke probleem op te lossen?

System specs:
-------------------
Pentium 4
1,8 Mhz
512 Mb SDRAM
GForce 3 Ti 200

Bij voorbaat dank!

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

offtopic:
Kopie bemachtigd?
Gekocht of gekopieerd?
ff wat duidelijker, als het een illegaal kopietje is, zie ik meteen het probleem al en ook geen toekomst in dit draadje.

TIP: Alle drivers ge-update, met name je Geforce kaartje? (www.nvidia.com)

[ Voor 38% gewijzigd door KolNedra op 03-06-2003 20:02 . Reden: toch maar een kleine tip ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 14:48

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 19:59:

Bestaat er een mogelijkheid (of patch) om die vreselijke probleem op te lossen?
Hoe lullig het ook klinkt: naar een winkel gaan en die 50 € ofzo aan de man achter de toonbank geven

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Inderdaad.

There is no magic.

Dit topic is gesloten.