.col msdn library programma

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 19:51
I heb de msdn library en ik heb een soort draagbare versie gemaakt op mijn flashdisk. Ik kan hem open op mijn eigen computer maar niet op school. Ik kan de .chm help bestanden gewoon openen, maar niet het .col help bestandje wat een verzamelbestandje is van alle .chm help-bestandjes. Weet iemand hoe ik dat .col bestandje kan openen?

• Scorpion1984
neej valt daar niet te vinden

• Weezer-DC
  • Laatst online: 13-07 08:52
Scorpion1984 schreef op 03 juni 2003 @ 19:57:
neej valt daar niet te vinden
Weet je zeker dat het een .col bestand is ?
Dit zegt die site namelijk wat voor bestand het is, Autodesk Color Palette !
En je ondertitel is nogal flamerig...en toch gebruik je windows :X

• Scorpion1984
Ik weet zeker dat het een .col bestand is, zo installeert ie het namelijk, en dat is het bestand wat hij opent. Ja en ik weet dat ik windows gebruik, alleen 1 probleempje: ik kan niet overstappen omdat ik een aantal programmas gebruik waar geen linux-variant voor is.

• Weezer-DC
  • Laatst online: 13-07 08:52
Scorpion1984 schreef op 03 June 2003 @ 20:03:
Ik weet zeker dat het een .col bestand is, zo installeert ie het namelijk, en dat is hetbestand wat hij opent. Ja en ik weet dat ik windows gebruik, alleen 1 probleempje kan niet overstappeen omdat ik een aantal programmas gebruik waar geen linux-variant voor is.
Waarom instaleer je het niet op die pc dan ?
Als je daar te weinig rechten voor hebt, tja dan kan denk ik niemand je verder helpen....
Of er moet een progje zijn om die docjes naar .html ofzo om te zetten ;)

offtopic:
Nou maak zelf die progjes, als je ergens kritiek op hebt, doe het zelf dan better....
Kritiek op iets geven is wel erg makkelijk in jou ogen...

Verwijderd

Als jullie hem niet geloven... Ik kan garanderen dat het echte .col bestandjes zijn. Ze zijn onderdeel van de MSDN Library, voor Visual Studio 6.0, er zijn er totaal twee van, genaamd Csof98.col (\common\IDE\IDE98\MSE\1033) en Msdnvs98.col (\MSDN98\98VS\1033).

Scorpion1984 wil de tweede openen, omdat dit het 'opstart'bestand is van de Library (uit link: C:\WINDOWS\hh.exe C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\MSDN98\98VS\1033\msdnvs98.col). Dit heeft hij opgeslagen op een USB disk, zodat hij de Library ook op school kon benaderen via hh.exe, en dit lukt dus niet.

Ik heb thuis Windows 98, en Scorpion1984 heeft Windows XP professional, waarop het .col bestandje gewoon geopend kan worden, maar op school (windows 2000 professional) kan hij niet geopend worden, ook niet via de opdrachtprompt. Scorpion1984 wil dit dus laten werken op school, maar hij weet niet hoe. Dat is zijn probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 20:14 ]

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Was dat niet iets met het bestand hhcolreg.dat in de Windows directory ? Ik heb het bestand niet op m'n huidige PC, dus kan het je niet precies vertellen.

• Scorpion1984
Weezer-DC schreef op 03 June 2003 @ 20:09:
[...]

Waarom instaleer je het niet op die pc dan ?
Als je daar te weinig rechten voor hebt, tja dan kan denk ik niemand je verder helpen....
Of er moet een progje zijn om die docjes naar .html ofzo om te zetten ;)

offtopic:
Nou maak zelf die progjes, als je ergens kritiek op hebt, doe het zelf dan better....
Kritiek op iets geven is wel erg makkelijk in jou ogen...
Heb ik wel rechten voor, maar 120 mb is wel erg groot, en dan heb ik een probleem. En dat vraag ik dus, hoe kan ik dit bestand ergens anders openen.
offtopic:
Ik ben geen professionele programmeur, en ik verkoop mijn software niet voor 10 keer zoveel als het waard is, en ik heb geen programmeer capaciteiten om een profressioneel programma voor dvd-authoring te schrijven(scenarist nt) en andere. En kritiek geven is niet zo makkelijk voor mij, als je toelichting wil op mijn ondertitel krijg je wel een lijst met feiten waarom ik zo'n hekel heb aan m$

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Voor het geval dat je het nog niet gevonden had,
hier kan je ook nog een programmatje ervoor vinden:

http://www.google.nl/sear...g.dat&btnI=Ik+doe+een+gok

• Scorpion1984
Ja, thanx. Het is opgelost, heb het hier net geprobeerd, want hij deed het hier ook niet meer sinds dat mijn flashdisk j: heeft in plaats van j: , maar hij doet het nu ook weer
Pagina: 1