Toon posts:

boot disk nodig na upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

IK heb een paar dagen geleden mijn computer helemaal open gemaakt en uit elkaar gehaald en helemaal weer in elkaar gezet... Dit heb ik gedaan als goede training omdat ik over ongeveer een weekje m'n pc ga upgraden.

maar nadat ik mijn computer aanzetten gebeurde iets wat ik niet verwachtte... De computer meldde dat ik een boot disk nodig had en dan op enter moest drukken (in DOS). Maarja ik weet zeker dat windows geinstalleerd was. Ookal weet ik niks van windows en opstart bestanden enzo, ik wil toch graag even weten waarom hij dat vraagt.

Is er iets van een programmatje waardoor ik mijn windows ME weer op kan starten zonder al dat gedoe?

of moet ik heel windows opnieuw installeren? Zo ja, (als er geen andere keus is) waar kan ik dan een boot disk voor windows ME downloaden? 8)7

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:51

momania

iPhone 30! Bam!

Vriend, je hebt hier al een topic over lopen: [rml][ WinME] Geen bootdevice na upgrade*[/rml]

Heb geduld... ;)

edit:

bovenstaand topic dus verder, voor degene onder mij ;)

[ Voor 23% gewijzigd door momania op 03-06-2003 20:03 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het is niet de bedoeling dat je meerdere identieke topics gaat openen.

Heb je in ieder geval alle kabels in je kast al eens nagelopen en goed aangedrukt?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 19:57 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45

Reptile209

- gers -

Zit je HD weer goed aangesloten? Dus: rode ader van de IDE aan de kant van de voedingsstekker en ook op het mobo aan de juiste kant? Heeft je HD stroom (hoor je 'm opspinnen?)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
oooh sorry, ik kon hem niet meer vinden :(:( want blijkbaar posten ze op dit form wel heeeel snel :( ik ben hier nieuw, maarja tog handig dat snelle :D

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:51

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 20:06:
oooh sorry, ik kon hem niet meer vinden :(:( want blijkbaar posten ze op dit form wel heeeel snel :( ik ben hier nieuw, maarja tog handig dat snelle :D
1 woord: "bookmarks" ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 20:06:
Ja, je kan gewoon op je eigen naam klikken en dan zie je alle topics waar je zelf in gereageerd hebt :).

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK, voordat het hier te gezellig wordt, gooi ik hem maar dicht. Verder in dat andere topic dus ;). En welkom op GoT, lees de [faq]FAQ[/] nog eens voor de zekerheid door, daar staan dit soort dingen in ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.