"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
jow, ik ben er ! TGEN en B-Force en Goingin staan naast me te internetten, gaan streaks naar CTW stand. mazzel,
ikke.
ikke.
Zo gezegd, zo gedaan.
hela, waar hangen jullie uit?
ik sta hier bij world online in mijn uppie
ik sta hier bij world online in mijn uppie
Ben al weer weg, liep 1 van jullie met hoorntjes op zijn pet???
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
ik ben er nu wel
alles in de aanbieding en geen lastige verkopers of wachtrijen ik weet niet waar jullie last van hebbuh.???
Verwijderd
Ik heb jullie gister gespot 
(stelletje halve-zolen met koeiekleuren!
)
kwas effe aan het powershoppen met een maat vamme:
in een half uur tijd:
- 2x 128Mb SDram 133MHz à 149,- p.s.
- Abit KT7 RAID MoBo voor 345,-
- Duronnetje 800 voor 315,-
- en op jacht naar de Gainward Expert GeF2 MX GSTwin à 430,- kwam ik de Hercules Prophet II MX DDV tegen voor fl 329,-
Vervolgens maar een Bigtower 350W met extra fans gekocht om het zaakje in te gooien
Resultaat: ruim 300 gulden goedkoper uit dan als ik het via de goedkoopste sites van Nederland had gedaan (Bron: Pricewatch)
MAAR WAAR DE FUK WAREN DIE @#%@#%^#$^@$!@$-GLOBALWIN-COOLERS???
Ik moet een FOP38 hebben!! NERGENS te vinden !
CPUkoelers zijn zwáár verwaarloosd op de HCC...
owja.. De Duron is met deze combo met gemak over te klokken naar 1,1Gig (Bron: http://www.hardocp.com/articles/amd/800mhz/index.html )
Grappig detail: na een halve dag intensieve research en al besloten te hebben welke hardware we wilden hebben (op de proc na: hoe goed was die 800 te overklokken?), kwamen we deze site op HardOPC tegen. Wat blijkt? ZE testten daar PRECIES de hardware die wij wilden gaa kopen!
nog meer detail: die vriend vamme heeft ook zo'n systeem aangeschaft, gaat em ook op 1,1 Gig oc-en ENNnnnn Hij zet een koetje voor DPC op ELKE computer die ie tegenkomt! (En hij kan op zijn werk zonder problemen bij de servers! O+}:O)
(wow! lang verhaal is dit geworden)
(stelletje halve-zolen met koeiekleuren!
kwas effe aan het powershoppen met een maat vamme:
in een half uur tijd:
- 2x 128Mb SDram 133MHz à 149,- p.s.
- Abit KT7 RAID MoBo voor 345,-
- Duronnetje 800 voor 315,-
- en op jacht naar de Gainward Expert GeF2 MX GSTwin à 430,- kwam ik de Hercules Prophet II MX DDV tegen voor fl 329,-
Vervolgens maar een Bigtower 350W met extra fans gekocht om het zaakje in te gooien
Resultaat: ruim 300 gulden goedkoper uit dan als ik het via de goedkoopste sites van Nederland had gedaan (Bron: Pricewatch)
MAAR WAAR DE FUK WAREN DIE @#%@#%^#$^@$!@$-GLOBALWIN-COOLERS???
Ik moet een FOP38 hebben!! NERGENS te vinden !
CPUkoelers zijn zwáár verwaarloosd op de HCC...
owja.. De Duron is met deze combo met gemak over te klokken naar 1,1Gig (Bron: http://www.hardocp.com/articles/amd/800mhz/index.html )
Grappig detail: na een halve dag intensieve research en al besloten te hebben welke hardware we wilden hebben (op de proc na: hoe goed was die 800 te overklokken?), kwamen we deze site op HardOPC tegen. Wat blijkt? ZE testten daar PRECIES de hardware die wij wilden gaa kopen!
nog meer detail: die vriend vamme heeft ook zo'n systeem aangeschaft, gaat em ook op 1,1 Gig oc-en ENNnnnn Hij zet een koetje voor DPC op ELKE computer die ie tegenkomt! (En hij kan op zijn werk zonder problemen bij de servers! O+}:O)
(wow! lang verhaal is dit geworden)
Pagina: 1