Toon posts:

welke videokaart voor 500 piek.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is de snelste voor 500 piek.

En heeft het veel nut om noch een 128 mb in mijn kast te gooien.
Er zit al 128mb in dan krijg ik dus 256 mb heeft dat nut in quake of unreal ??? :?

Verwijderd

Geforce 2 mx hercules retail

en 128 mb is wel handig. Vooral met laden van bijv photshop merk ik het verschil (heb 196)

Verwijderd

ik heb de hercules mx retail. Is erg lekker :P

zeker een aanrader, ook goed te oc'en...

Verwijderd

Asus V7700 GeForce2 GTS 64MB Deluxe
Pricewatch HCC
FL 1090,- FL 675,-

Dat is ook erg lekker........ :D

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:48
Gainward CardExpert Geforce 2 MX TwinView Golden Sample.

Deze kaart heeft 5.5ns geheugen (en wordt met overclock-software geleverd) heeft 2 VGA-aansluitingen EN TV-out (composite). Ondersteuning & support via Hastec (is net officieel importeur hiervan geworden :-)

Verwijderd

word unreal of quake veel sneller als ik er noch eens 128 mb bij prik *D>:)*D

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Nee, sneller in fps wordt het niet, maar de laadtijd van de spellen neemt af.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

wat kan ik dan doen om hem sneel te maken ( geen procesor update daar heb ik geen geld voor ) aleen een video kaart update :( ( mx is leuk maar niet geweldig heb ik gelezen hoeveel fps haalt zo'n mx niet ge overcloked dan in 800 x 600 en alles max 32 bit en triple-buffer

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
<quote>

Gainward CardExpert Geforce 2 MX TwinView Golden Sample.
Deze kaart heeft 5.5ns geheugen (en wordt met overclock-software geleverd) heeft 2 VGA-aansluitingen EN TV-out (composite). Ondersteuning & support via Hastec (is net officieel importeur hiervan geworden :-)

</quote

Neem dan de Hercules 3D Prophet 2 MX DDV

Heeft ook, evenals de retail, 5.5 n geheugen

128 mb erbij is heel lekker, verkorte laadtijd etc...ik zit nu op 224 mb, en dat vind ik geen overbodige luxe

Verwijderd

klein beetje oftopic, maar nu we het toch over geheugen hebben, hoe zit dat nou met windhoos 98. Ik hoorde namelijk een hele tijd geleden dat win98/me geen gebruik maakt van de extra 128 MB als je die erbij zet (dus 256). 128 is de max. Klopt dit?

Ik gebruik zelf wel win2k (met 192 MB RAM op de HCC misschien nog 64 mb erbij ;)) maar voor games dus niet. Maar dat merk je niet eens in games zeg je nu (op laadtijd na).

Verwijderd

Topicstarter
dus al ik er 128 bij prik word het laden sneller ok maar start mijn pc dan ook sneller op noch een vraag wat voor systeem heb je nodig om kabel internet goed te laten draaien ik ken mesen met een petium 1 166 mhz daart gaat het niet zo supper draait het op een pentium 3 - 700 wel goed ??? ( was meshien beetje domme vraag ) tweaker

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 november 2000 14:53 schreef TWEAKER15 het volgende:
dus al ik er 128 bij prik word het laden sneller ok maar start mijn pc dan ook sneller op noch een vraag wat voor systeem heb je nodig om kabel internet goed te laten draaien ik ken mesen met een petium 1 166 mhz daart gaat het niet zo supper draait het op een pentium 3 - 700 wel goed ??? ( was meshien beetje domme vraag )

Verwijderd

Het beste is de nieuwe AOpen kaart. Deze heeft een eigen bios. Als je de kaart erin doet heeft hij de zelfde snelheid als andere 3d kaarten, maar als je tijdens het opstarten op Insert drukt kun je de snelheid en spanning opkrikken. Het is mogenlijk om de kaart, die standaard op 200MHz werkt op 270 MHz te laten draaien!!

vr. gr.
Maarten :)

Verwijderd

douw er 128 intern bij :7
Pagina: 1