Toon posts:

[Linux/PHP] Problemen naar update naar 4.3.2

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag overgegaan op PHP versie 4.3.2 en ik heb op het moment een probleem met het submitten van data naar een PHPtje.

Het lijkt dus net alsof register_globals niet aan staat, de link die heeft wel de juist informatie, alleen het PHPtje vindt dan juist weer van niet.

Ik heb de php.ini al lang aangepast en natuurlijk ook opgegeven in een make van PHP.

Heeft er iemand een idee.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16
Je weet zeker dat je de juiste php.ini te pakken hebt? Dan zou je de make niet nodig hebben.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

Ga a.u.b. eerst eens fatsoenlijk debuggen, om te kijken wat er precies foutgaat.

Verwijderd

Topicstarter
THEF_Pino schreef op 03 juni 2003 @ 17:44:
Je weet zeker dat je de juiste php.ini te pakken hebt? Dan zou je de make niet nodig hebben.
Helaas wel ja.

Verwijderd

Topicstarter
THEF_Pino schreef op 03 June 2003 @ 17:44:
Zoals ik al zei krijgt het PHPtje wel de informatie binnen, maar deze parsed hij gewoon niet - wat valt hier aan te debuggen ????

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:00
Al sinds een hele tijd staan de register_globals uit.

Kwoot uit de PHP manual (http://www.php.net/manual....variables.predefined.php):
In PHP 4.2.0 and later, the default value for the PHP directive register_globals is off. This is a major change in PHP. Having register_globals off affects the set of predefined variables available in the global scope.

Verwijderd

Errorreporting op E_ALL zetten. Zonder de bijbehorende code is het voor ons toch gewoon giswerk :?

Toevallig van een redelijk oude versie overgestapt? Zo ja, dan is het inderdaad Register Globals, die tegenwoordig (om begrijpelijke redenen) standaard uitstaat. Is een kwestie van je scripts aanpassen, zodat je het wel op de nette manier doet.

Verwijderd

Topicstarter
Met register_globals staat gewoon aan, en 11 mb aan scripts aanpassen ? :)..

Verwijderd

Daarom zeg ik dus, kom eerste eens met een fatsoenlijke omschrijving van wat er precies fout gaat, wanneer, waarmee. Met een code voorbeeld, van wat er fout gaat.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59
Dus een stuk code die je probeert uit te voeren EN de foutmelding die je er bij krijgt, en een link naar een pagina met de phpinfo() op je server, en controleren welke php.ini daar genoemd wordt, en of dat overeenkomt met de file die jij aan het editen bent, etc. etc.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 18:38

deadinspace

The what goes where now?

Zie bovenstaande replies.
Zolang je (zelfs na meerdere verzoeken) niet met meer informatie komt, kunnen we je niet helpen.

Ook ontgaat het me een beetje wat je zelf precies geprobeerd hebt (bepaalde standaard debug-acties bijvoorbeeld), en waarom dat niet hielp. We verwachten zulk soort informatie hier in NOS wel, zie ook NOS policy - updated 01/04/03
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.