Zelda Majora's Mask

Pagina: 1
Acties:

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben bezig om hem helemaal compleet je maken. Dus dan ook echt alles te halen.

Nu gebruik ik hiervoor de FAQS van gamefaqs. En ik ben nu dus bezig met alle 1/4 hartjes aan het halen.

Alleen waar is Pinnacle rock?

Ik zoek dit hartje namelijk:
==========================================================
• Pinnacle Rock •
==========================================================
#30: To get this Heart Piece, simply enter Pinnacle Rock, and locate the
missing Seahorse inside one of the holes within the area. Look for
a gold light near one of the holes to find which hole has the
seahorse in it. Do this, and speak to the 2 seahorses to get a
Heart Piece!

Verwijderd

Volgens mij was dat onderwater vlakbij dat laboratorium (bij de Zora's). Als Mikau moet je onderwater gaan zwemmen, dan zie je op den duur twee rotsblokken. Zwem daar tussendoor. Je komt nu terecht in een ander onderwatergedeelte. Als het goed is ontomet je nu een zeepaardje die jou de weg gaat wijzen aangezien je daar niks kunt zien.

Vervolgens kom je een in een soort krater uit met daarin allemaal kleine subgangen. Uit die subgangen komen van die "grote lange smalle zeemonsters (:P)" die je moet doden met de magische aanval van mikau. In 1 van die subgangen zit zo'n seahorse die je moet terugbrengen voor een hartje..

succes!

Zoiets was het volgens mij..

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jep gisteren gehaald.

Moest eerst naar de visser aan het land die had namelijk 1 sea horse gevangen. Om hem te krijgen moest ik een foto maken van een vrouwelijke bewaker.
Dan terug naar die slangen en dan ongeveer links in een gang zit een sea horse alleen met zo een slang. Slang ff uitmoorden en dan potje legen.

Die slangen zijn enorm makkelijk als je in de grot op het uiteinde gaat staan. En dan gewoon met je boemerangen gaan schieten. Die slang pakt je niet.