In dit topic had ik wat problemen aan de serverkant, die inmiddels met wat kunst en vliegwerk zijn opgelost. Echter blijkt de dhtml nogal buggy te werken op een Mac.
Het gaat om deze website: www.vandiepen.com
Ik geef onmiddelijk toe dat ik Beehive niet gebruikt heb, maar de zaak zelf geschreven heb. Onder windows browsers (explorer, mozilla, netscape) werkt alles perfect. Op linux (mozilla) werkt 't ook, maar is de font erg klein (op eoa. manier blijf ik daar tegenaan lopen). Maar op een Mac (netscape en mozzila) werkt 't allemaal heel traag. Dus mouse-overs bij de menuknoppen boven werken op zich wel, maar pas als je muis daar enkele seconden hangt. Geen porum dus.
Mijn vraag: hoe komt dit en is er wat aan te doen?
Of zijn de browsers op Mac gewoon buggy?
Het gaat om deze website: www.vandiepen.com
Ik geef onmiddelijk toe dat ik Beehive niet gebruikt heb, maar de zaak zelf geschreven heb. Onder windows browsers (explorer, mozilla, netscape) werkt alles perfect. Op linux (mozilla) werkt 't ook, maar is de font erg klein (op eoa. manier blijf ik daar tegenaan lopen). Maar op een Mac (netscape en mozzila) werkt 't allemaal heel traag. Dus mouse-overs bij de menuknoppen boven werken op zich wel, maar pas als je muis daar enkele seconden hangt. Geen porum dus.
Mijn vraag: hoe komt dit en is er wat aan te doen?
Of zijn de browsers op Mac gewoon buggy?
[ specs ] [ Tweaker gallery ]