What if this weren't a hypothetical question?
Is het geen beschadiging op je lens
PB 3.2
Het lijkt er tussen in te zitten, het is overigens alleen de lens van de zoeker
Als het je stoort zou ik hem ruilen. Volgens mij hoort dat niet.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Dat is niet normaal, gewoon ruilen, je betaalt immers voor een product die geen mankementen vertoont van welke aard dan ook.
als je inzoomt, blijft het lijntje dan op dezelfde plaats zitten, of verplaatst die? Als je met je oog tegen de zoeker aanzit, zie je het lijntje dan nog?
Dat is normaal, mijn V3 heeft het ook en mijn vorige Canon had het ook. Het is ook in een ander topic al een keer aan de orde geweest.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hoort dat idd ? het beweegt niet bij inzoomen, en zit alleen in de zoeker, zal ook is zoeken naar dat andere topic.
Mijn A70 heeft dit ook
niets mee aan de hand hoor en hij blijft inderdaad zitten als je inzoomt
Prettig om te weten kost allemaal toch een boel geld en dan wil je graag wel een goede camera.
Foto's zijn wel erg mooi dus dat is al zeer prettig.
Foto's zijn wel erg mooi dus dat is al zeer prettig.
Verwijderd
Mijn S45 heeft dit niet?
alleen zo'n [ ] maar zoomt wel mee...
en zie hem alleen als ik me oog erop heb..
alleen zo'n [ ] maar zoomt wel mee...
en zie hem alleen als ik me oog erop heb..
Je moet je oog er niet direct tegen aan doen maar op 5 a 6 cm dan kan je bij mij iig een lijntje zien.
Wel even kijken naar een licht oppervlak.
Wel even kijken naar een licht oppervlak.
Verwijderd
Een lijntje in je zoeker lijkt mij nou niet het ergste, toch zeker niet in een digi-cam. Staat me iets van bij dat er bij de hier aanwezige ixus (niet digitaal) ook zo'n lijntje zit. Het lijkt mij alleen storend als je het lijntje ziet en je er details door mist.
Het lijntje zie je niet meer met je oog tegen de zoeker, dus details zal je niet missen. Maar ik had zoiets van "is dit wel de bedoeling"?
Ja, het is heel normaalTrekY11 schreef op 04 June 2003 @ 00:35:
Het lijntje zie je niet meer met je oog tegen de zoeker, dus details zal je niet missen. Maar ik had zoiets van "is dit wel de bedoeling"?
Pagina: 1