Toon posts:

Headset probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een headsetje gekocht van Trust. Gewoon een simpel ding.
Alles werkte perfect en ik kon met mijn maatje gewoon online (via MSN) lullen. Ik hoorde hem en hij hoorde mij. Perfect.

Tot ik onlangs het logitech setje kreeg met de MX700 muis en het draadloze toetsenbord.

Nu ik een voice chat met mijn maatje opstart hoort hij mij wel maar ik hoor MIJZELF alleen maar. Dus ik zeg iets en ongeveer een seconde later hoor ik mijzelf door het headsetje.

Ik heb alle stekkers al 10 x gechecked en nog kan ik niets vinden.
Kunnen jullie me helpen of ben ik gedoemd tot het tikken van al mijn berichten?

Alvast bedankt !

Luap2412

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Mouseware geinstalleerd bij die nieuwe mouse + keyboard?

Staat in de top 10 brakke software en kan een hoop schelen als je het eraf gooit imho.

Probeer het gewoon eens, is zo gedaan. Echt, ik heb al veel vage dingen gezien met die software :/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb gewoon de drivers geinstalleerd die erbij zaten. Anders doet ie et toch niet?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 17:13:
Ja ik heb gewoon de drivers geinstalleerd die erbij zaten. Anders doet ie et toch niet?
Jawel hoor, je toetsenboord en muis werken gewoon zonder mouseware ook goed.

Alleen mis je een paar exotische opties dan. Maar goed, het blijft werken dus probeer het even voor de test alleen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal het proberen en ik laat het nog weten of het gelukt is! Alvast bedankt!