Toon posts:

Trust, digitale camera

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag bij de AH een aanbieding van een Trust camera voor 199 euro. Qua mogelijkheden wil ik hem wel hebben maar ik hoorde van mensen dat de helderheid van de Trust camera's tegenvalt. Iemand ervaring ermee?
Thanx alvast!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Gebruik de search eens even, het gebeurt namelijk bijna dagelijks dat hier iemand vraagt: "Is deze Trust camera goed?".

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik heb hem vanmiddag ook gezien @ AH.
Opzich een leuke camera voor internetfoto's etc. maar niet voor het echte werk :)
De CCD in de camera is iets van 1,3 megapixel maar dit wordt geinterpoleerd naar 3,3 megapixel, dus verwacht er niet al te veel van :)

PB 3.2

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:05

dbzfan

Nee.

Trust..

*diepe zucht

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 15:34
"Never trust a Trust" :?

Idd ff zoeken, en ff kijken wat je ermee wilt enzo.

"Goedkoop is duurkoop" - [zelf beschermings mode]al weet ik neit of dat bij deze camera op gaat...[/zelf beschermings mode]

[ Voor 48% gewijzigd door Speedener op 03-06-2003 17:41 ]

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
don't trust trust. het is misschien subjectief (hoewel ik veel negatieve dingen hoor over trust) maar ik vind het rotzooi, de paar dingen die ik heb gehad van trust waren binnen no-time kapot. Ik zou een beetje doorsparen en een goede kopen voor pak en beet 350€ kopen...

[ Voor 3% gewijzigd door Y0ur1 op 03-06-2003 17:41 ]

Verwijderd

Ik heb zelf 2 weken geleden en 730S gekocht (139 Euro) en ben behoorlijk tevreden.
MAAR !! Ik ben dan ook een 'Disneyland & co' vakantie 'snapper' als je gewoon wat kiekjes wil nemen voldoet ie prima.

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 10:20
trust is vies. Goedkoop is Duurkoop!

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het is waar voor je geld. Daarom is het ook goedkoop.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ik denk dat je beter hier verder kunt gaan : TRUST Powerc@m 970Z digitale camera a €200>>duur?

Een topic lijkt me genoeg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.