Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CASE] Handleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:34
Ik heb sinds vandaag een 3rsystems Neon Light kast, maar volgens mij mis ik 1 handleiding. Dit is nou net een belangrijke hier staan een heel aantal aansluitingen.
Mischien kan iemand mij helpen, en deze handleiding in te scannen. Op de stekkertjes staan de afkortingen, sommige ken ik zelf wel maar andere zijn zo vaag als wat.
Plaatje van handleiding die ik bedoel is hier te vinden:
http://www.cix.co.uk/~darkhorse/articles/neon_light/bits.jpg (de rechter handleiding die onder de andere ligt)

Ik heb mijn leveraar van de kast ook gemailt. Maar weet dus niet of dat resultaat zal hebben. Kan oook niks vinden in de search/google.

[ Voor 4% gewijzigd door Bjk op 03-06-2003 16:50 ]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Da's usb niet?
Dat staat echt wel op internet toch :? Anders wel in de mijne ;)
Zeker van je front I/O

• Bjk
Volgens mij is het niet alleen USB, ook leds, temp meter, fan control en firewire

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
http://www.networktechinc.com/technote.html Hij staat zelfs in de FAQ ;)

Zijn de kabeltjes niet gegroepeerd? Of zoals op het plaatje?

• Bjk
Jah, dat zijn ze wel, was er maar een iets groter plaatje. Ik heb de man van die review ge emailt hopelijk kan hij iets voor me betekenen.

• Bjk
Kreeg net een mailtje van freezinghardware. Dat ze morgen hem inscannen en naar mij toe mailen. Toch weer mooi stukje service!
*dicht?

[ Voor 4% gewijzigd door Bjk op 03-06-2003 20:38 ]

Verwijderd

hey ik heb deze case hier ook staan maar heb wa probs ermee,heb 2 groepjes stekkertjes die ik ni weet teplaatsen op asus A7N8X deluxe, en het grootste probleem is alles steekt erin maar als ik beide shcerm en pc opzet dan valt scherm na2 sec in standby...???

als iemand me kan voorthelpe zou leuk zijn greets

svenne

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Handleiding is dus al geregeld en dit hoort eigenlijk niet in CME thuis. En svenneke zie de FAQ van Overige Hardware over dat soort problemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.