Ik ben een Access database aan het bouwen. (In Access 2000, maar het moet uiteindelijk ook werken onder '97)
Nou heb ik een form Wijzigprinter, waarin een lijstje staat met alle printers. Ik heb een stukje code wat er voor zorgt dat er een formulier waarin de printergegevens gewijzigd kunnen worden geopend wordt. Dat is het volgende:
Nou gaat het om de stLinkCriteria denk ik. Ik krijg nu de melding Kan het veld Id niet vinden waarnaar wordt verwezen in de expressie. Ik ben al een tijd aan het prutsen maar zie het niet meer...
Ik wil dus dat de printergegevens waarop dubbelgeklikt wordt weergegeven worden in het formulier frmEenprinterwijzigen.
Nou heb ik een form Wijzigprinter, waarin een lijstje staat met alle printers. Ik heb een stukje code wat er voor zorgt dat er een formulier waarin de printergegevens gewijzigd kunnen worden geopend wordt. Dat is het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Private Sub Printernaam_DblClick(Cancel As Integer)
On Error GoTo Err_Printernaam_DblClick
Dim stDocName As String
Dim stLinkCriteria As String
stLinkCriteria = "[Id] =" & Me![Id]
stDocName = "frmEenprinterwijzigen"
DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria
Exit_Printernaam_DblClick:
Exit Sub
Err_Printernaam_DblClick:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Printernaam_DblClick
End Sub |
Nou gaat het om de stLinkCriteria denk ik. Ik krijg nu de melding Kan het veld Id niet vinden waarnaar wordt verwezen in de expressie. Ik ben al een tijd aan het prutsen maar zie het niet meer...
Ik wil dus dat de printergegevens waarop dubbelgeklikt wordt weergegeven worden in het formulier frmEenprinterwijzigen.
offtopic:
Ik weet niet of dit hier goed staat eigenlijk...
Ik weet niet of dit hier goed staat eigenlijk...
[ Voor 8% gewijzigd door Beekforel op 03-06-2003 16:43 ]