Toon posts:

ergens een fout in mijn php maar wat ?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben net nieuw hier (althans op dit gedeelte van got)
Dit zijn mn eerste ervaringen met php...dus pak me niet te hard aan als t een domme fout is ;)

Ik ben dus een site aan t bouwen... spam
En om fotos te tonen heb ik een scriptje foto.php werkt perfect maar als ik meer dan 20 fotos heb dan komt er automatisch een next knop en als je dan daar op klikt dan zou ie naar de volgende page moeten gaan....dat doet ie wel maar niet in de zelfde tabel maar in het volledige venster.

Het gaat dus om deze link en dan onderaan de link next 20:

spam

[ Voor 9% gewijzigd door whoami op 03-06-2003 16:38 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Hoi.
Welkom in P&W dan.

Allereerst stel ik voor dat je misschien eens de P&W quickstart leest die je in onze faq terugvindt. Daarin kan je zien hoe je hier een goed topic moet openen. Post misschien ff wat relevante code (niet alle code, enkel relevante), en bedenk eens een titel die wat beter de lading van je topic dekt.

https://fgheysels.github.io/

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 11:02

Spotter

Lichtnicht

wat is je code? (te laat)

[ Voor 25% gewijzigd door Spotter op 03-06-2003 16:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke hier de code:

index.php staat er dit binnen de rechter tabel:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

<? 
if(empty($page)) {
 $page = "home";}
include("$page.php");

-----------------------------------------------------------------------------------------------
foto.php onderste gedeelte waar volgens mij t belangrijkste staat nl t stukje van de link:
-----------------------------------------------------------------------------------------------

$d->close();  
echo "</tr></table>";  
$pages = ($count / 20);  
$pageplus = ($page + 1);  
$pagemin = ($page - 1);  
if (($page + 1) < $pages){  
    $volgende = "  | <a href=index.php?page=$woord&gallery=$gallery&page=$pageplus>Next 20 Pictures</a> |";  
}  
if (($page+1) > "1"){  
    $vorige = "| <a href=$woord.php?gallery=$gallery&page=$pagemin>Previous 20 Pictures</a> |";  
}  

// Footer, dit staat onder de plaatjes. 
echo "$vorige $volgende<br><br>";  

?>  

----------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:08 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Gvd lees nu die post van whoami eens met die mooie referentie naar de FAQ waarin staat hoe CODE-tags werken, en hij zegt nog letterlijk ALLEEN relevante code te posten en niet ALLE CODE.

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 03 June 2003 @ 16:59:
Gvd lees nu die post van whoami eens met die mooie referentie naar de FAQ waarin staat hoe CODE-tags werken, en hij zegt nog letterlijk ALLEEN relevante code te posten en niet ALLE CODE.
relaxed dude.....ik was nog bezig met aanpassen

• esf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-03 14:06

esf

Misschien is het handiger om je code tussen [ php] en [ /php] tags te zetten en niet de hele code te posten, maar een fragment waarin de fout kan zitten..

edit:
veel te laat

[ Voor 10% gewijzigd door esf op 03-06-2003 17:02 ]

The hardest thing in the world to understand is the income tax. - Albert Einstein

• curry684
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Nadat je 20% hebt veranderd is het anders nog steeds een grote troep met veels te veel code.

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op 03 juni 2003 @ 17:01:
Nadat je 20% hebt veranderd is het anders nog steeds een grote troep met veels te veel code.
als je het dan zo iri vind waarom moet je dan tot 2 maal toe commentaar komen leveren? :(

en nu weer ontopic ik heb t veraderd :)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:26

Exterazzo

Qeasy

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
if(empty($page)) {
$page = "home";}
include("$page.php");

foto.php onderste gedeelte waar volgens mij t belangrijkste staat nl t stukje van de link:

$d->close(); 
echo "</tr></table>"; 
$pages = ($count / 20); 
$pageplus = ($page + 1); 
$pagemin = ($page - 1); 
if (($page + 1) < $pages){ 
$volgende = " | <a href=index.php?page=$woord&gallery=$gallery&page=$pageplus>Next 20 Pictures</a> |"; 
} 
if (($page+1) > "1"){ 
$vorige = "| <a href=$woord.php?gallery=$gallery&page=$pagemin>Previous 20 Pictures</a> |"; 
} 

// Footer, dit staat onder de plaatjes. 
echo "$vorige $volgende<br><br>";

Audentia

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 11:51
a href=page=$woord&gallery=$gallery&page=$pageplus

->

page=$woord
page=$pageplus

Wat denk je dat er dan in page zit? Gebruik dus twee verschillende namen.

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

Verwijderd

Topicstarter
bigtree schreef op 03 June 2003 @ 17:17:
a href=page=$woord&gallery=$gallery&page=$pageplus

->

page=$woord
page=$pageplus

Wat denk je dat er dan in page zit? Gebruik dus twee verschillende namen.
oke.....en wat is dan het beste dat ik nu kan veranderen en waarin?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:23 ]

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 11:51
Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 17:22:
[...]oke.....en wat is dan het beste dat ik nu kan veranderen en waarin?
Waarschijnlijk weet je zelf het beste waar je die eerste page voor gebruikt (een template-iets wellicht?) dus door de tweede te veranderen kost het je het minste werk.

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

Verwijderd

Topicstarter
<a href=index.php?page=$woord&gallery=$gallery&page=$pageplus>Next 20 Pictures</a>

ik gebruik dus deze link zodat ie hem in die tabel moet openen maar dat doet ie niet...hij opent hem in de hele page :S....

en met de link zo:

<a href=$woord?gallery=$gallery&page=$pageplus>Next 20 Pictures</a>

dan vind ie de file niet

dus ik denk dat die bovenste opzich wel goed is alleen moet ie hem nu nog in de tabel openen maar hoe?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

naamgeving veranderen van een van de twee parameters, kom op wat creativiteit is wel gewenst hoor :)

Btw, heb je niet gewoon ergens een <base>-tag staan met een default target die verwijst naar iets als _blank waardoor de page niet in hetzelfde venster (ik ga er maar vanuit dat je venster bedoelt?) opent??

[ Voor 54% gewijzigd door ACM op 03-06-2003 17:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
ACM schreef op 03 June 2003 @ 17:47:
naamgeving veranderen van een van de twee parameters, kom op wat creativiteit is wel gewenst hoor :)
jah al gedaan... heb die 2de verandert in "meer" (van meer fotos) maar goed nu kan je dr op klikken en geeft geen error alleen opent ie die andere page niet :S

• gorgi_19
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En wat geeft hij als html source? (Het relevante stukje dan)

[ Voor 30% gewijzigd door gorgi_19 op 03-06-2003 17:49 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
Je kan niet in een tabel een nieuwe pagina laden |:(.

Verwijderd

Topicstarter
ddc schreef op 03 June 2003 @ 17:50:
Je kan niet in een tabel een nieuwe pagina laden |:(.
sinds waneer niet?

• gorgi_19
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je verwijst ook naar een andere pagina.

verder kan je beter je beveiliging nog eens gaan nakijken, want met een beetje pech is dat zo lek al een mandje
Sinds zo lang als ik HTML ken. :P

[ Voor 21% gewijzigd door gorgi_19 op 03-06-2003 18:08 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op 03 juni 2003 @ 18:07:
[...]

Sinds zo lang als ik HTML ken. :P
ik heb toch ook een link binnen die tabel vanaf mn album.php? dus ik snap niet war jullie t over hebben!!!

En verder over die beveiliging ed daar heb ik nog geen ruk verstand van ...ik begin net met php en prbeer gewoon een beetje normale site te bouwen!!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 18:29:
ik heb toch ook een link binnen die tabel vanaf mn album.php? dus ik snap niet war jullie t over hebben!!!
Nou rustig maar :)

Probeer eens opnieuw uit te leggen wat het probleem is, wat er gebeurd, waarom dit een probleem is etc.
Wees daarin zo duidelijk mogelijk, want ondertussen hebben we met ons allen flink langs elkaar heen gepraat en weet niemand meer wat precies het probleem is.

Daarbij moet je een paar dingen onthouden:
frames/vensters zijn andere dingen dan tabellen. Links kunnen echt niet in een tabel geopend worden, evt wel in een (i)frame binnen een de pagina.

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 01:56
...en als je dan toch gaat beschrijven, fix dan gelijk je php-tags even: indentation erbij en aparte files tussen aparte tags zetten.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Je gaat iig de fout in het feit dat je niet foto.php maar index.php moet openen, anders komt hij nooit in die tabel uit maar altijd in een losse pagina. Je wilt nl. index openen, maar dan dat hij de foto.php met een 2e set foto's opent... Je hebt er volgens mij nog geen kaas van gegeten iig :)
Zover ik zo kan zien heb je ook de inhoud van de 1e en 2e pagina hard ingetypt, terwijl je juist beter in kunt geven dat de pagina foto.php wordt geinclude en dan ipv page=1 meegeven gewoon start=1 om te beginnen bij foto 1 en dan start=21 om te beginnen bij foto 21. Dan zou je nl. zonder echte veranderingen bijvoorbeeld maar 10 item's per page weer kunnen laten geven, waarna hij dynamisch ook meteen de get variable start=21 zou veranderen in start=11. En als je niet weet hoe je bovenstaande voor elkaar krijgt adviseer ik je om even een tijdje vrij te nemen en dat zelf uit te vinden (dan kun je het de volgende keer nl. ook zonder hulp) en daarna pas weer hier posten :+
Functionele algoritmes maken is soms lastig, en ik denk dat je beter je hele ding effe kunt beginnen van het begin, dan een paar dingetjes wijzigen... Maak alles gewoon zo dat het dynamisch is, ook al verandert er nooit iets, daar leer je wel het meeste van.

Voorbeeldje :
Laat de inhoud van een tabel dynamisch genereren, in plaats van de helft statisch in te kloppen.

[ Voor 65% gewijzigd door Kippenijzer op 03-06-2003 18:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:22:
oke.....en wat is dan het beste dat ik nu kan veranderen en waarin?
Koop een boek over PHP ofsow |:(

Bovendien valt bijna alles terug te vinden op www.php.net/onderwerp, dus doe daar wat mee, pas als je er dan niet uitkomt zullen wij je helpen...

• E-Vix
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

probeer dit eens :
Verander in foto.php de variabele $page naar iets anders (Maakt niet uit wat. Ik neem als voorbeeld even $pagina).
Verander de link naar <a href="index.php?page=foto&gallery=$gallery&pagina=$pageplus">

Dit zou moeten werken.

[ Voor 14% gewijzigd door E-Vix op 03-06-2003 18:54 ]

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
E-Vix schreef op 03 June 2003 @ 18:53:
probeer dit eens :
Verander in foto.php de variabele $page naar iets anders (Maakt niet uit wat. Ik neem als voorbeeld even $pagina).
Verander de link naar <a href="index.php?page=foto&gallery=$gallery&pagina=$pageplus">

Dit zou moeten werken.
nope zoals je een paar post naar boven kunt lezen werkt dat ook niet :S heb t al geprobeerd.....

En nog even als antwoord op de rest van alle replies..:

Ja...ik heb nog amper kaas gegeten van php ben ook zeker van plan een boek te gaan kopen....maar dit is t enige wat ik nog nodig heb om mn site normaal te laten draaien...als dat eenmaal werkt ga ik wel stap voor stap een totaal nieuwe site opbouwen.

Dus mocht er iemand zijn die dit probleem voor mij zou kunnne oplossen....heel graag!!! Evt kan ik wel even de bestanden opsturen ofzo.

• Dennis
Trouwens, de <a> op regel 20 en de <a> op regel 23 komen niet met elkaar overeen, ik zie dat die op regel23 niet klopt, je hebt daar iig iets vergeten.

En hoe zit het nou met frames/tabellen whatever? Leg het eens goed uit, anders kunnen we je niet helpen natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb een index.php met tabellen...in elke tabel heb ik dan include en dan een bepaalde page .php en dus 1 van die pages is album.php waar de albums met fotos staan...
zon album linked door naar foto.php?gallery=naam (naam van de map met fotos) een page met thumbnails en op die thumbs kan je klikken die openen in nieuw venster

tot zover werkt alles perfect (binnen die tabel)

MAAR!!!

dan heeft een map meer dan 20 fotos wat betekent dat foto.php een link aan naar tweede page: foto.php?gallery=naam&page=1 en als je dan op die link naar die page klikt opent ie die page2 in het gehele venster in plaats van in de tabel.....en dat is niet de bedoeling

• Dennis
Post eens de hele code van index.php voor mij dan, want ik snap er nog steeds niks van.

Verwijderd

Topicstarter
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
 <STYLE type="text/css">
<!--
BODY {
scrollbar-face-color: #fafafa;
scrollbar-highlight-color: #B4B4B4;
scrollbar-3dlight-color: #B4B4B4;
scrollbar-darkshadow-color: #505050;
scrollbar-shadow-color: #B4B4B4;
scrollbar-arrow-color: #0099FF ;
scrollbar-track-color: #333333;
}
-->
</STYLE>

<div align="center">
<body bgcolor="#999999" text="#00459a" link="#00459a" vlink="#00459a" alink="#00459a">

<table width="95%" height="651" border="0" bgcolor="#999999">
  <tr>
    <td height="645" valign="top"><table width="100%" height="295" border="0">
        <tr>
          <td width="17%" height="291" valign="top"> <br>
            <br><br><br> <br><br><br><br>
            <? include('menu.php'); ?>
            <br>
          </td>
          <td width="83%" valign="top"><br>
<table width="100%" height="418" border="0">
              <tr>
                <td height="60" valign="top">
                <br>
<br>

<div align="center"> <? include('top.php'); ?> </div> </td>
              </tr>
              <tr>
                <td height="207" valign="top"><table width="87%" height="235" border="0">
                  <tr>
                    <td width="14%">&nbsp;</td>
                    <td width="86%"><table width="99%" border="1" bordercolor="black" cellspacing="0.1" bgcolor="#fafafa">
                  <tr>
                    <td height="342" valign="top"><br>

<br>
                        <div align="center">
                          <table width="98%" height="177" border="0"style="font-size: 30px font-family: Verdana; color: #00459a">
                            <tr>
                              <td valign="top"> <? 
if(empty($page)) {
 $page = "home";}
include("$page.php");

?></font></td>
                            </tr>
                          </table>
                        </div>
                    </td>
                  </tr>
                </table></td>
                  </tr>
                </table></td>
              </tr>
            </table>
          </td>
        </tr>
      </table>
&nbsp;</td>
  </tr>
</table>
</body>

</div>

• Dennis
Ok nou, het is me wel redelijk duidelijk :).

Gezien het ontbreken van <html> enzo wil ik je sowiezo eens aanraden om op www.w3schools.com een cursusje html te doen.

Verder bij de code die je in het begin post heb je het over een foto.php, maar die zie ik nergens worden aangeroepen in de code die je net hierboven voor mij heb gepost. Staat dat ergens in page.php ? (dat lijkt mij het meest logisch)

Kijk, zoals al gezegd: het is niet mogelijk om een pagina in een tabel te laden, je kunt het laden in iframes of misschien als je wat meer van html en xml kunt kun je dingen redelijk oplossen met javascript.

Ik zou die cursus html eens doornemen en eens overwegen om je code opnieuw te schrijven, want op deze manier gaat het niet werken. Niemand kan dit voor je oplossen, want je kunt het überhaupt niet oplossen.

Veel succes, en als je vragen hebt horen we het wel :).

Verwijderd

Topicstarter
ddc schreef op 03 June 2003 @ 21:40:
Ok nou, het is me wel redelijk duidelijk :).

Gezien het ontbreken van <html> enzo wil ik je sowiezo eens aanraden om op www.w3schools.com een cursusje html te doen.

Verder bij de code die je in het begin post heb je het over een foto.php, maar die zie ik nergens worden aangeroepen in de code die je net hierboven voor mij heb gepost. Staat dat ergens in page.php ? (dat lijkt mij het meest logisch)

Kijk, zoals al gezegd: het is niet mogelijk om een pagina in een tabel te laden, je kunt het laden in iframes of misschien als je wat meer van html en xml kunt kun je dingen redelijk oplossen met javascript.

Ik zou die cursus html eens doornemen en eens overwegen om je code opnieuw te schrijven, want op deze manier gaat het niet werken. Niemand kan dit voor je oplossen, want je kunt het überhaupt niet oplossen.

Veel succes, en als je vragen hebt horen we het wel :).
oke bekijk mijn site eens en zie dan dat er wel degelijk een pagina geladen word in die tabel.... www.xerax.nl en dan ook ff een kijkje nemen bij albums

• Dennis
Ah, nu ik je site zie zie ik dat ik de oplossing al heb gegeven:

ddc in "ergens een fout in mijn php maar wat ?"

Jammer dat je de replies die ik geef blijkbaar niet leest/serieus neemt :{.

• Kippenijzer

Kippenijzer

ddc, in php kun je gewoon de source van een andere page (ook php zelf, gewoon netjes geparsed en al) laten includen, het is hier geen client side include, maar server side.

aan de ts :

Je album.php wordt netjes als optie geladen in je index.php -> index.php?page=album oid. Je link naar de foto's zou moeten verwijzen naar page=fotos?extra crap die voor de fotopage nodig is.
Wat je denk ik beter kunt doen is niet, zoals je nu doet een page met argumenten meegeven, je laat namelijk als argument "page=foto.php?dit=dat&zus=zo meegeven, waarna $page de waarde foto.php krijgt, en de rest van je opties mbt foto.php vervallen.
Wat je beter kunt doen is index 2 argumenten geven :
page = de waarde voor $page die geinclude moet worden
attr (of andere naam) = de argumenten die je aan $page mee wilt geven.
Dan gebruik je in attr GEEN '&' en '?', want die worden door index.php weggeparsed. Dus een ander teken wat je toch niet gebruikt (geen "speciale" html/url teken, wat mij betreft de letter 'q'.) welke je dan door index.php laat parsen naar "normale" pagina attributen, welke je aan de include meegeeft...

PHP:
1
2
3
4
5
$temp=explode("q",$attr);
$attrstring="?";
foreach ($temp as $elem) {
   if ($elem!="") { $attrstring+=$elem."&"; }
}

Waarna $attrstring de juiste atributen zal bevatten...

• Dennis
Kippenijzer schreef op 03 June 2003 @ 21:57:
ddc, in php kun je gewoon de source van een andere page (ook php zelf, gewoon netjes geparsed en al) laten includen, het is hier geen client side include, maar server side.
Het is vast heel lief bedoeld, maar ik weet wel wat php wel en niet kan hoor. Zei ik ergens dat het om een client side include ging dan?

• Dennis
Maar ik zal de oplossing hier maar zetten:

Verander:

PHP:
1

in

PHP:
1
    $vorige = "| <a href=index.php?page=$woord&gallery=$gallery&page=$pagemin>Previous 20 Pictures</a> |";

in het bestand foto.php en dan werkt het wel denk ik :{.

• Soultaker
  • Laatst online: 22-08 01:56
ddc schreef op 03 juni 2003 @ 22:00:
Maar ik zal de oplossing hier maar zetten:
[...]
PHP:
1
    $vorige = "| <a href=index.php?page=$woord&gallery=$gallery&page=$pagemin>Previous 20 Pictures</a> |";

in het bestand foto.php en dan werkt het wel denk ik :{.
Lijkt me niet; je stelt page nu twee maal in. (Ik zal trouwens maar niet beginnen over het gebruik van include door de TS en de bijbehorende security flaws :X)

• Dennis
Soultaker schreef op 03 June 2003 @ 22:04:
Lijkt me niet; je stelt page nu twee maal in. (Ik zal trouwens maar niet beginnen over het gebruik van include door de TS en de bijbehorende security flaws :X)
Ow, dat heb ik niet gezien, maar is een fout van de topicstarter, kijk maar in die eerste php-code die hij heeft gepost op regel 16:

PHP:
1
$volgende = " | <a href=index.php?page=$woord&gallery=$gallery&page=$pageplus>Next 20 Pictures</a> |";

Daar heb ik het namelijk van af gekeken.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 18:29
De hulp hier is allemaal heel goed bedoeld hoor maar waarom probeer je dit op deze manier op te lossen mr. topicstarter. Als je het alleen doet ome en werkend album te hebben ga je naar iets als www.hotscripts.com

Wil je graag PHP leren, perfect!, maar ga dan wel zelf dingen proberen, lezen en zoeken. Neem ook een hoop voorbeeldjes er bij en ga kijken wat alles doet. Wedden dat je er dan uitkomt ;)

Zoek anders ook een op GOT naar topics over hoe PHP of een andere programmeertaal(no flame, geen zin om uit te leggen 8) ) te leren.

• Kippenijzer

Kippenijzer

ddc schreef op 03 June 2003 @ 21:59:
[...]

Het is vast heel lief bedoeld, maar ik weet wel wat php wel en niet kan hoor. Zei ik ergens dat het om een client side include ging dan?
Waarschijnlijk proberen we hem allebei hetzelfde uit te leggen, ik dacht echter dat het een denkfout van je was, gezien uit zijn reeds geposte code wel bleek dat hij de php code door de index.php liet includen en indirect volgens mij wel aal aangaf niet zoals een iframe de foto.php probeerde te loaden. Was dus geheel nofi :)

• E-Vix
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Stuur mij je index.php, je foto.php en alle aanverwante bestanden maar op. Dan zal ik er wel even naar kijken.
Ik kan er morgenmiddag op zijn vroegst pas naar kijken gezien ik eerst morgen ff op en neer naar Duitsland moet om wat zooi voor de winkel van mijn pa op te halen.

Ik blijf er bij dat de $page variabele in foto.php voor de problemen zorgt, en dat je link niet goed is (verwijst naar foto.php, en niet naar index.php, en 2x $page).

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
ddc schreef op 03 June 2003 @ 22:09:
[...]

Ow, dat heb ik niet gezien, maar is een fout van de topicstarter , kijk maar in die eerste php-code die hij heeft gepost op regel 16:

PHP:
1

Daar heb ik het namelijk van af gekeken.
Ik zei dus gisteren al dat met deze link hij hem tenminste opende....en we waren er ook al achter dat die 2x page niet goed was. EN daarom had ik daar voor in de plaats een ander woord genomen maar dat werkte niet....dus ik vind dit een beetje een onzinnige post!!!

En ook de lui die zeggen dat ik eerst php moet leren....Jah natuurlijk moet ik dat, ga ik in de vakantie ff een maandje de tijd voor nemen en even een boek kopen. Maar ik wil gewoon nu met de weinige kennis die ik heb ff me site werkend laten hebben...dus graag ff niet meer van dit soort antwoorden :) thnx
E-Vix schreef op 03 June 2003 @ 23:38:
Stuur mij je index.php, je foto.php en alle aanverwante bestanden maar op. Dan zal ik er wel even naar kijken.
Ik kan er morgenmiddag op zijn vroegst pas naar kijken gezien ik eerst morgen ff op en neer naar Duitsland moet om wat zooi voor de winkel van mijn pa op te halen.

Ik blijf er bij dat de $page variabele in foto.php voor de problemen zorgt, en dat je link niet goed is (verwijst naar foto.php, en niet naar index.php, en 2x $page).
thnx, ik heb de pages opgestuurd....

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 07:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb t zelf gefixed :) allemaal bedankt voor reacties en hulp....binnenkort ga ik een boek kopen en t echt leren

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ziet er idd een stuk beter/gezonder uit zo... Maar je je nu ook meer dan 40 foto's in één categorie hebt, opent hij dan gewoon met meer=2 alles boeven de 40? Of kan hij op dit moment niet meer dan 40 foto's totaal aan?

• .oisyn
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 07:10:
En ook de lui die zeggen dat ik eerst php moet leren....Jah natuurlijk moet ik dat, ga ik in de vakantie ff een maandje de tijd voor nemen en even een boek kopen. Maar ik wil gewoon nu met de weinige kennis die ik heb ff me site werkend laten hebben...dus graag ff niet meer van dit soort antwoorden :) thnx
en als jij dan even je huiswerk doet voor je een topic start (huiswerk als in: php en html docs doornemen, dan de P&W FAQ doornemen, en dan pas als het nog nodig is een topic openen, die voldoet aan de quickstart)

Dus graag ff niet meer van dit soort topics :) thnx

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.