Toon posts:

[JavaScript] menu werkt niet meer na openen van pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een javacriptje gedownload van http://www.dynamicdrive.com, het gaat om het "HV-menu".

Dit script bouwt een uitklapbaar menu op en het werkt in principe goed. Het probleem is wanneer er een op een link in het (uitklapbare) menu geklikt wordt, het menu vervolgens niet meer reageert, tenzij de pagina gerefreshed wordt. Het menu doet het dus eigenlijk maar 1 keer.

Ik heb het al geprobeerd op te lossen door een bepaalde refresh functie, onder het gedeelte van het script waar de functie GoTO() aangeroepen wordt te plaatsen, maar dit haalde niets uit. Ik ben niet echt goed thuis in javascript, ik kan het wel aardig lezen en aanpassen, maar zelf schrijven kan ik niet.
Tevens heb ik er al een kennis (die wel goed thuis is in javascript) van me naar dit script laten kijken, maar hij kwam er ook niet uit. De makers van het script heb ik ook gemaild, maar deze reageren niet.

De url van de site waarop dit script staat: http://home.planet.nl/~maten154

Omdat het script aangeroepen wordt vanuit een .js bestand (en dus niet zichtbaar is in de broncode die via Internet opgevraagd kan worden) heb ik deze hieronder opgenomen.

Het script:

[knip]

[ Voor 96% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2003 16:29 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 18:29
Misschien moet je eens even de FAQ lezen om te weten hoe je het beste, lees:leesbaar, code kunt posten. Verder zou het ook zeer handig zijn om evntuele foutmeldingen te zien en wat je al hebt geprobeerd.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Dat waren dus een pagina of 10 script... lijkt me niet nodig ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Sorry dat ik het zeg.. maar dit script is onleesbaar gecode. Bovendien is het zo'n 1,5 jaar oud, wat een eeuwigheid is op internet.

Misschien dat je support kan krijgen op DynamicDrive, of gewoon eens een ander script zoeken (zoek eens op coolmenu)

Dit topic is gesloten.