Ende ick heb eenen topique voar u omn in den modder te rollen
nieuws: Altnet beloont Kazaa-gebruikers?
nieuws: Altnet beloont Kazaa-gebruikers?
Pardon
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
stfu = shut the fuck up
Dat meen je joh?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik heb het al in SEM gezet, meneer heeft al meer van dit soort mooie bijdragen op zijn naam staan.Renegade schreef op 04 June 2003 @ 15:20:
Dat meen je joh?![]()
Het pardon sloeg meer op het feit dat ik me afvroeg waarom ie zoiets postte
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Was ook eigenlijk meer dat ik gewoon iets wilde posten. Niet omdat ik er vanuit ging dat je het niet wistRenegade schreef op 04 June 2003 @ 15:20:
[...]
Dat meen je joh?![]()
Het pardon sloeg meer op het feit dat ik me afvroeg waarom ie zoiets postte
Ik begrijp dat dit door renegade zal worden opgepakt. van dit soort reacties tegen mij ben ik totaal niet gecharmeerd. doe dan ook ff niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Superdeboer op 04-06-2003 17:44 ]
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Eensch, meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Da's dan weer wel erg.... stoersuper-de-boer schreef op 04 juni 2003 @ 17:43:
edit:
En die debiel die aan het barbequen is op de hoek, waardoor mn kamer helemaal wazig is van de rook, die ga ik ook sgoppen zometeen.![]()
* botoo , alsof mac-gebruikers ook maar het minste recht hebben te oordelen over de intelligentie van anderen, 2000€ neerleggen voor een 1Ghz proc vanwege de kado-verpakking : Rbotoo schreef op 04 juni 2003 @ 19:07:
offtopic:
En die debiel die aan het barbequen is op de hoek, waardoor mn kamer helemaal wazig is van de rook, die ga ik ook sgoppen zometeen.
Nee, iemand met een stinkende sigaar in de buurt is wat!
tssss . . .![]()
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
en iemand moet jou dat rm -rffen..RM-rf schreef op 04 June 2003 @ 19:04:
weareborg is al doodgemod, mods halen niks meer uit, een +2 grappig zou beter zijn (of eigenlijk een +1 wmb) maar ik denk dat we er wel mee kunnen leven.
het kazaa-draadje loop ik straks weer eventjes langs, na dit vanmiddag ook gedaan te hebben
Overigens mag * Teckna ook van mij best een keerte stfu-en, +1:interessant voor dat gamer-jongetje![]()
Hmmmja... en toch hou je van me... dat weet ik. En dan neem je m'n tekortkomingen gewoon voor lief...botoo schreef op 04 June 2003 @ 19:07:
[...]
Eensch, meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
offtopic:
En die debiel die aan het barbequen is op de hoek, waardoor mn kamer helemaal wazig is van de rook, die ga ik ook sgoppen zometeen.
Nee, iemand met een stinkende sigaar in de buurt is wat!
tssss . . .![]()
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq