Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Tjadjluc schreef op 03 June 2003 @ 16:57:
Je kunt beter eens gaan kijken waarom dat programma uitvalt want dat is niet echt de bedoeling
Ik kan ook zo'n programmaatje programmeren misschien, maar ik kon in Delphi geen functie vinden om de actieve processen te zien.
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Probeer een beetje zonder typo's te tikken, dit is echt heel erg.
Verder nogmaals: probeer het probleem op te lossen, pak anders een ander keyboard programma of een nieuwe update. Wat je nu wilt doen is het probleem op een moeilijke manier verleggen. Je wilt een bug in software gaan oplossen door een programma te schrijven wat die bug onschuldig maakt, tijd over ?
Verder nogmaals: probeer het probleem op te lossen, pak anders een ander keyboard programma of een nieuwe update. Wat je nu wilt doen is het probleem op een moeilijke manier verleggen. Je wilt een bug in software gaan oplossen door een programma te schrijven wat die bug onschuldig maakt, tijd over ?
Klopt, ik heb inderdaad tijd over! En wat die typo's betreft, dat is gewoon m'n manier van chatten, wat ik hier ook voor gebruikte. Mijn excusesdjluc schreef op 03 June 2003 @ 21:39:
Probeer een beetje zonder typo's te tikken, dit is echt heel erg.
Maareh, ik heb het progje nu bijna klaar. (voor wie het interesseert, hier heb ik een stuk code vandaan: http://www.aldyn.ru/demos/0012/index.html)
Bedankt voor je hulp in ieder geval!