Windows95 netbios exploit

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Ik heb een vriend hier op het Universiteitsnetwerk zitten die ik een keer te grazen wil nemen. Ik wil zijn achtergrond veranderen, dat de volgende keer dat ie boot een of ander bloot wijf te zien krijgt. :) Dat zal die zelf niet zo erg vinden, maar er zitten nog een paar collega's om em heen, dus dat levert een paar leuke taferelen. :)

Nou had ie laatst zijn hele hardeschijf per ongeluk geshared gezet en ik had bijna een bmp'tje op zijn pc gezet en zijn win.ini aangepast. Maar ik was net te laat, hij had het alweer dicht gegooid. Als ik nu die share op wil krijg ik 'access denied'. Maar hij heeft wel shares aanstaan. Dat kun je zien als je
code:
1
nbtstat -a [ip-adres]
uitvoert. Dan staat er ergens <20> en dan zou de netbios truc moeten werken. Daarmee kun je in feite een share 'mounten' als een harde schijf en er op kunnen komen.
code:
1
net use k: \\\[ip-adres]\share
Maar als ik dan naar k: ga, krijg ik steeds access denied..

Weet iemand waarom deze truc niet werkt? En zijn er misschien nog meer leuke trucjes om iemands systeem te kunnen benaderen? :)

(nb. dit is dus niet om bij andere mensen misbruik van hun systeem te maken, maar om een geintje uit te halen bij een vriend)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

en toch ondanks dat je erbij vermeld dat je het neit gaat misbruiken mogen wij hier geen antwoord opgeven omdat dit onder hacking valt, en daar is got niet voor staat ook in de FAQ

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit soort dingen horen niet op GoT. Dit valt gewoon onder 'hacken', ongeacht de onschuldige insteek. Als we dit soort dingen gaan bespreken maak je het voor anderen mogelijk om via jouw methode schadelijke actie's te beramen... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit lijkt mij niet zo'n goed idee. Het onderwerp is namelijk wel "inbreken" in andermans computer. En dat willen we niet op GoT.

Dit topic is gesloten.