Ik zit hier op een bedrijf voor stage, en ben bezig met een stage opdracht.
Het is de bedoeling om systemen volledig automatisch te laten installeren. Dat is tot nu toe aardig gelukt. Alleen ik zit nog met 1 probleem.
Ik gebruik drive Image 2002. Er moeten 4 images gemaakt worden.
[1]Windows 2000 pro met een C partitie, en een bijna lege F partitie ernaast
[2]Windows 2000 pro met een C partitie, en een bijna lege D partitie ernaast
[3]Windows xp pro met een C partitie, en een bijna lege F partitie ernaast
[4]Windows xp pro met een C partitie, en een bijna lege D partitie ernaast
Goed, nu heb ik dus de [1]Win2000 installatie al klaar om te gebruiken. Maar wat doet Drive Image nou. Nadat hij de image heeft weggeschreven, geeft hij de F partitie de drive letter E. Alleen omdat de bedrijfsstandaard altijd bij werkstations F is geweest moet dat nu dus ook.
Ik wil dus dat die F partitie ook F blijft. Ik weet niet of ik via een command de pratitie kan renamen nadat hij sysprep heeft uitgevoerd?
Kan iemand mij helpen?
Het is de bedoeling om systemen volledig automatisch te laten installeren. Dat is tot nu toe aardig gelukt. Alleen ik zit nog met 1 probleem.
Ik gebruik drive Image 2002. Er moeten 4 images gemaakt worden.
[1]Windows 2000 pro met een C partitie, en een bijna lege F partitie ernaast
[2]Windows 2000 pro met een C partitie, en een bijna lege D partitie ernaast
[3]Windows xp pro met een C partitie, en een bijna lege F partitie ernaast
[4]Windows xp pro met een C partitie, en een bijna lege D partitie ernaast
Goed, nu heb ik dus de [1]Win2000 installatie al klaar om te gebruiken. Maar wat doet Drive Image nou. Nadat hij de image heeft weggeschreven, geeft hij de F partitie de drive letter E. Alleen omdat de bedrijfsstandaard altijd bij werkstations F is geweest moet dat nu dus ook.
Ik wil dus dat die F partitie ook F blijft. Ik weet niet of ik via een command de pratitie kan renamen nadat hij sysprep heeft uitgevoerd?
Kan iemand mij helpen?
w00t