Toon posts:

Nwadmin loopt de hele tijd vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb sinds kort netware 6 geinstalleerd welke draait in vmware. Als ik nu met een client (9x/2000/xp) probeer vanaf sys: nwadmin op te starten loopt het hele zaakje vast. Lost een SP dit op?

• spokey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-03 14:40
Probeer ConsoleOne maar 1ns want ik weet bijna 100% zeker dat nw 6 geen nwadmin meer ondersteund.

MHI SCM60ZS-W, 1x SRK35ZS-WF, 2x SRK25ZS-WF

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd dat het er dan nog bij in zit....

En ConsoleOne draait ook op een werkstation? Of alleen op de server?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:16

Scraper

ErikJ

nwadmin zou gewoon moeten werken, er zijn nog aps zonder consoleone plugins. Laatste patch van nwadmin erop? laatste patch van nw6?

als je consoleone gebruikt download even de laatste en update ook je java even, daar wordt ie sneller van.

Verwijderd

Topicstarter
heb bijna sp 2 voor netware 6 binnen...eens kijken of dat helpt...

Verwijderd

SP3 is er. Console one staat in Public/mgmt/1.2/bin/ en dan moet je de exe hebben.
Maar je kunt ook veel via de browser beheren.

Verwijderd

Topicstarter
hee er zijn nog steeds mensen zonder breedband :'( ben blij dat ik sp2 bijna binnen heb...ding staat de hele dag al te draaien.. (isdn)

Had in eerste instantie sp1 nodig ivm bordermanger...heb toen dus maar 2 gekozen... achteraf 8)7

Verwijderd

Topicstarter
ok ik kan nu idd weer een heel eind verder met consoleone maar hoe installeer ik nu dns en dhcp? Ik herriner mij dat dit vanuit nwadmin wel kon... waar vind ik dit in consoleone?

Verwijderd

Topicstarter
wat een service pack al niet doet :)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
DNS/DHCP heeft een eigen console, die in sys:public\dnsdhcp (heee, wat een verrassende plek :)) staat. Vanuit nwadmn kun je er niks mee. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Onno op 03-06-2003 23:00 ]

Pagina: 1