Toon posts:

[NT4] Knoppen verwijderen dmv register *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wi lde volgende knoppen verwijderen uit dit menu:
Zie de rode pijl.
Afbeeldingslocatie: http://www.debende.nl/ras.bmp

Weet iemand hoe dat moet.

Verwijderd

Denk niet dat da kan.. :(
Dit omdat dit een gewone applicatie is waarvan de knoppen vaststaan. Je zou naar een alternatief programma kunnen zoeken of zelf een programma maken.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 15:19 ]

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 14:37
Ik kan me nog herinneren dat je zoiets met de resource hacker kon doen... maar dan moet je wel exact weten welk bestand je moet bewerken e.d.

P.s. de naam voor het programma is ongelukkig gekozen, aangezien je er niemand mee hackt .. ;)

Een standaard GoTter ;)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Waarom wil je dit eigenlijk gaan doen? Mogen gebruikers zelf verbindingen aanmaken? Als je dit helemaal niet toe wilt staan kan dit namelijk ook met een group policy in Windows 2000.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

_BladE2k_ schreef op 03 June 2003 @ 16:21:
Ik kan me nog herinneren dat je zoiets met de resource hacker kon doen... maar dan moet je wel exact weten welk bestand je moet bewerken e.d.

P.s. de naam voor het programma is ongelukkig gekozen, aangezien je er niemand mee hackt .. ;)
offtopic:
Je hackt je eigen bestanden ermee.

Helemaal geen rare naam imho ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 03-06-2003 16:58 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En onder welk OS wil je dat doen? Gaarne de volgende keer even het OS vermelden in de titel. Post even het OS, dan pas ik de titel aan...
Voor meer info over de WOS policy: Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
XceeD schreef op 03 June 2003 @ 17:03:
En onder welk OS wil je dat doen?
Het ziet er uit als NT4

Verwijderd

Topicstarter
Klopt is WindowsNT4 (Had ik erbij moeten zetten mijn fout)

Het punt is dat ze wel verbinding moeten maken met een extern netwerk. Dit gaat dmv een centraal uitbelpunt in de server ruimte. De aansturing naar dat punt en verder maakt gebruik van de RAS functies van Windows NT4
Dit komt 1x perweek voor dus niet de moeite voor een huurlijn omdat ze gem. 10 minuten bezig zijn.

Ik zal eens naar die resource hack zoeken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OS toegevoegd :)

Resource hacker is idd een oplossing. Ik neem aanm dat je niet wilt dat gebruikers andere telefoonnummers intypen; m'n NT4 kennis (en zeker vwb. inbellen) is zwaar roestig maar je kan dat misschien ook bereiken door enkel de juiste inbelverbinding als snelkoppelling ergens te plaatsen en het tool om ze aan te maken bijv. verborgen te maken voor ze. Ook de directory waar de instellingen worden opgeslagen readonly maken zou misschien al genoeg zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is al opgelost, ik zal de oplossing hier onder beschrijven.
Het is dmv. de Resource Hacker opgelost.

1 Start de Resource Hacker op

2 Open Rasdlg.dll (C:\WINNT\System32\)

3 Ga in het linker scherm naar de optie "Dialog"

4 Open deze.

5 Open nu de map "10000"

6 Klik nu op het onderliggend bestand "1043"

7 Als het goed is zie je dan het Inbelnetwerk scherm + wat C++ text

8 Haal nu bij Regel 9 en regel 10 de STYLE "WS_VISIBLE" weg (ook het | streepje)

9 Regel 9 en 10 zijn te herkennen aan CONTROL "&Nieuw... en CONTROL "Mee&r.

10 Klik nu op Compile (Rechter scherm links boven)

11 Als alles goed is gedaan moet de Compile knop grijs worden.

12 Save nu het bestand en test of alles goed werkt.

Mijn dank is weer groot heren. :)
Pagina: 1