-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
En ga dan wel naast elkaar zitten.... en doe beide dezelfde tests.
Naar mate het drukker wordt op een AP kan de snelheid ook omlaag gaan.
Dat heeft weer te maken met het aantal kanalen wat beschikbaar is.
dat is het irritanteVerwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 15:18:
Hebben jullie al eens geprobeerd om de kaartjes ff te ruilen met elkaar en dan nog eens proberen???
En ga dan wel naast elkaar zitten.... en doe beide dezelfde tests.
Naar mate het drukker wordt op een AP kan de snelheid ook omlaag gaan.
Dat heeft weer te maken met het aantal kanalen wat beschikbaar is.
hij moest meteen weg naar een andere les
anders had ik dit al gedaan
maar ik vroeg me gewoon af of er al dingen bekend zijn van kaartjes die het gewoon beter doen als andere?
ps, beide kaartjes hebben een interne antenne... dus gewoon van die platte dingen...
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Kijk maar eens op Tom's hardware, daar staat een test van een 802.11a/b/g kaart die echt "De beste ooit" is. Qua connectiesnelheid en stabiliteit. "Never seen this before" <-- zullen dus wel grote verschillen kunnen bestaan !!
http://www.tomshardware.com/network/20030522/index.html
[ Voor 12% gewijzigd door frankvdtillaart op 04-06-2003 08:47 ]
Happy Blessings <3
het leek toch dat deze ietwat stabieler was,
hij verloor veel minder vaak de connectie, en zat vaak net een tikkie hoger.
tevens heb ik sinds dit kaartje af en toe ook dat mijn notebook ZEER traag word, en met standby / hibernate kan het kaartje ook niet echt om gaan naar mijn mening.
ik kijk het nog ff aan, maar ik denk dat ik een sitecom ga halen
een Site com 54mbit WL-100b pcmcia kaartje.
Ik zit nu opdezelfde plaats en heb vrijwel constant een 'good' to 'very good' verbinding, zoals windows dat zo mooi zegt.
waar dat eerst altijd 'low' to 'very low' was, en regelmatig een disconnect ertussen door.
daar heb ik nu nog geen last van gehad.
hij is wel 30 euro duurder, maar zeker wel de moeite waard, gaat veel beter zo.