Ik heb een cisco 1600 (1603) staan, waarvan ik de IOS heb proberen de upgraden van versie 11.2 naar v12.1.
Nu is dit opzich goed gegaan, maar net nadat de software geftfp'd was, trok iemand de verkeerde stekker uit het stopcontact
De router herstarte dus, en nu blijft hij in een loop hangen waarbij hij continue herstart.
Tevens krijg ik de melding: SYSTEM INIT: INSUFFICIENT MEMORY TO BOOT THE IMAGE!
maar er is genoeg geheugen (nog dik 2 MB vrij)..
Ik moest nog in privilege mode aangeven dat hij moest opstarten van de nieuwe image, omdat de oude eruit moest helaas.
Nu zit ik dus vast, maar heb wel het rommon 7> prompt.
Hoe moet ik nu verder?, heb tot nu toe niets kunnen vinden op cisco site, en de router moet vanavond weer operationeel zijn.
Nu is dit opzich goed gegaan, maar net nadat de software geftfp'd was, trok iemand de verkeerde stekker uit het stopcontact
De router herstarte dus, en nu blijft hij in een loop hangen waarbij hij continue herstart.
Tevens krijg ik de melding: SYSTEM INIT: INSUFFICIENT MEMORY TO BOOT THE IMAGE!
maar er is genoeg geheugen (nog dik 2 MB vrij)..
Ik moest nog in privilege mode aangeven dat hij moest opstarten van de nieuwe image, omdat de oude eruit moest helaas.
Nu zit ik dus vast, maar heb wel het rommon 7> prompt.
Hoe moet ik nu verder?, heb tot nu toe niets kunnen vinden op cisco site, en de router moet vanavond weer operationeel zijn.