Toon posts:

HCC Dag 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... kom net terug van Utrecht... K wist niet hoe snel ik weer weg moest zijn, wat een mensen! Er waren meer mensen dan computerrotzooi! Het lijkt wel alsof het allemaal gratis is...

Was wel goedkoop... K heb gekocht:

Duron 800: 315,-
MSI K7TPro2: 315,-
Celly2 700: 281,-

En nog wat andere troep. Kom ik bij CompTech World, want ik moest natuurlijk Artic Silver hebben... Is het op ^%&**(^&#@!_&$# :(

Trouwens, die mensen van funprice weten wel hoe ze het aan moeten pakken; ze klimmen elk uur op hun stand, waarna ze vervolgens een hele menigde verzamelen om zo de toegang te blokkeren naar MyCom ;) Waarom? Ja, ze gooien guldens het publiek in met Funprice stickers erop en die zijn dan bij de Funprice stand 5,- waard... Jullie hadden die mensen moeten zien: duiken, graaien, vechten, enz. Ik liep er natuurlijk net tussen, kijk ik net zo naar zo'n gast die op die stand staat, begint die opeens van die guldens richting mij te gooien. Gevolg: iedereen bespringt iedereen en ik mocht ook de nodige kopstoot ontvangen... :(

Zielig volk die nerds... ;)

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

Ja dat vind ik ook van die funprice eikels :( ze behandelen je echt als vuil, ook als je bij die lui in de winkel komt.... |:(

jaja ik ben och laat maar zitten

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 21:00

4POX

Everybody is wired

Vorig jaar met funprice..

Komt er een agent. En ik kijk over zijn schouder mee op zijn DBmeter... 98 DB op 3 meter van de stand af...

iedereen die om funprice zat klaagde namelijk om de herrie

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Ze worden met het jaar asocialer... >:)

Verwijderd

Er waren 2 stands die mij zeer tegenvielen:

1. Funprice: Met guldens gooien en mensen laten graaien als een stelletje hongerige somaliers vind ik zeer ongepast. Laten ze de prijs maar aantrekkelijk maken zodat ze al die onzin niet nodig hebben.

2. MyCom: Een beetje bol doen met Ferrari's BELACHELIJK!. Laten ze de prijs maar aantrekkelijk maken zodat ze al die onzin niet nodig hebben. (again :))

Verwijderd

MyCom was wel met veel artikelen de goedkoopste op de beurs hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar die ferrari's hadden van mij ook niet gehoeven, ut zijn nog lelijke ook met al die reclame...

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Fok alsjeblieft NIET met mycom..! Ik heb er geheugen en processor gekocht.. vrijwel de goedkoopste, en iig garantie :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

met Norrod moet je ook niet fukken! als je daar een ide plextor 12x10x32 vraagt krijg je een scsi voor de prijs van een ide (grofweg 250,- verdiend dus), althans, een maat van me :7

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Die Ferrari's trekken anders wel volk!

Verder zien ze er goed uit...totdat je binnenin kijk...wat een afgetrapte dingen!!!!!

Je kon trouwens wel vet jatten daaro...maar dan ook echt vet.

Bij Funprice: Op de verkooptafel stonden (vrijdag wel, zat niet meer) SCSI controllers.
Kaj en ik zoeken naar prijslijsten (die er niet waren!! :()...draaien allebei de verkopers zich om, om wat hardware te graaien >:).

Tis dat ik een nette jongen ben (heeft zo z'n nadelen).

Verder stonden er veel pallets naast stands met zwart plastic eromheen...ga daar eens met een meute omheen staan en snijen>graaien maar!

Ik wil niemand op id'en brengen ofzo...oops te laat! 8-)
Pagina: 1