Hmmm... kom net terug van Utrecht... K wist niet hoe snel ik weer weg moest zijn, wat een mensen! Er waren meer mensen dan computerrotzooi! Het lijkt wel alsof het allemaal gratis is...
Was wel goedkoop... K heb gekocht:
Duron 800: 315,-
MSI K7TPro2: 315,-
Celly2 700: 281,-
En nog wat andere troep. Kom ik bij CompTech World, want ik moest natuurlijk Artic Silver hebben... Is het op ^%&**(^&#@!_&$#
Trouwens, die mensen van funprice weten wel hoe ze het aan moeten pakken; ze klimmen elk uur op hun stand, waarna ze vervolgens een hele menigde verzamelen om zo de toegang te blokkeren naar MyCom
Waarom? Ja, ze gooien guldens het publiek in met Funprice stickers erop en die zijn dan bij de Funprice stand 5,- waard... Jullie hadden die mensen moeten zien: duiken, graaien, vechten, enz. Ik liep er natuurlijk net tussen, kijk ik net zo naar zo'n gast die op die stand staat, begint die opeens van die guldens richting mij te gooien. Gevolg: iedereen bespringt iedereen en ik mocht ook de nodige kopstoot ontvangen... 
Zielig volk die nerds...
Was wel goedkoop... K heb gekocht:
Duron 800: 315,-
MSI K7TPro2: 315,-
Celly2 700: 281,-
En nog wat andere troep. Kom ik bij CompTech World, want ik moest natuurlijk Artic Silver hebben... Is het op ^%&**(^&#@!_&$#
Trouwens, die mensen van funprice weten wel hoe ze het aan moeten pakken; ze klimmen elk uur op hun stand, waarna ze vervolgens een hele menigde verzamelen om zo de toegang te blokkeren naar MyCom
Zielig volk die nerds...