Toon posts:

Liteon branders in 2 verschillende uitvoeringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst 2 Liteon 48x24x48x CD branders gekocht bij 2 verschillende winkels. Nu zie ik dat het frontje anders is en de diepte van de drive is verschillend. Nu zit ik met wat vragen. Zijn het nu fysiek andere branders? Welke is beter? Ik heb gehoord dat Liteon dezelfde loopwerken gebruikt als Plextor, maar welke van de 2 is nu de Plextor? Is iemand dit eerder opgevallen?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08

Tjark

DON'T PANIC

Als je op de liteon site kijkt (http://www.liteonit.com.tw/english/english-product.htm) dan zie je een 2 typen:
LTR - 48246S 48X 24X 48X E-IDE CD-RW, SMART-BURN, SMART-X®, VAS® mechanism
LTR - 48246K 48X 24X 48X E-IDE CD-RW, SMART-BURN, SMART-X®, VAS® mechanism

de S en de K versie. Zoek even zlef op internet wat de ervaringen van mensen zijn, en kijk ook bij site van programma's zoals Nero.

Verder: Geen van beide is 'de plextor'. Liteon gebruikt onderdelen die plextor soms ook gebruikt, maar andere merken ook. Er zijn bv niet veel bedrijven die pickupheads maken, dus veel branders hebben heads van philips. Wil niet zeggen dat als brander a dezelfde onderdelen heeft als brander b dat ie ook net zo goed is. Veel hangt af van de firmware die elk merk bijna zelf maakt.

*insert signature here