Logitch MX 500 wil af en toe niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
Hallo,

Ik heb hier nu al een tijdje een muis liggen maar deze schijnt af en toe es een eigen leven te gaan leiden dan werkt ie wel en toch weer niet. De optische sensor staat dan wel aan, maar ik kan geen cursor bewegen op me scherm :? . Dit gebeurt meestal als ik me PC opstart. Als ik er de USB stekker er uit trek en dan weer terug stop doet ie 't gewoon. Heeft iemand misschien ervaring met dit probleem of weet iemand een oplossing. PS draai de laatste software.

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer eens ps2. Ipv usb.

[ Voor 24% gewijzigd door lt_cmd_data op 03-06-2003 14:14 ]

• E-razor1984
Ik wil hem graag op me USB poort houden vanwege de snellere data overdracht .....

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
had ik ook met mijn MS-optical muis (heb nu ook mx500 btw)
toen ik hem in een ander USB slot had gedaan (die ernaast) had ik het probleem niet meer.

wat ook kan, start eens in safemode(in win9x) en kijk of er nog oude drivers van je muis staan (or andere muis drivers)
in winXP kan het ook zijn dat er muis drivers achterblijven maar ik heb nog niet helemaal ondekt hoe je die moet zien. (safe mode werkt daar net iets anders)
als je meerde muis software heb probeer die dan eens helemaal te uninstallen (ook die van andere muizen eventuweel) en dan de drivers removen en dan (na reboot) de zooi weer opnieuw te installen.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• E-razor1984
Nou aan de software kan 't nie liggen 'k heb altijd een logitech gehad en die hebben allemaal dezelfde software maar ik kan es proberen in een andere poort

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:51

SmartDoDo

Woeptiedoe

E_razor_2 schreef op 03 juni 2003 @ 15:27:
Ik wil hem graag op me USB poort houden vanwege de snellere data overdracht .....
Snellere dataoverdracht voor een muis? :? Heb hem hier ook aan de PS/2 hangen en het gaat als de brandweer. :) Is echt geen reden om hem daar niet aan te willen hangen hoor ;)

• Mark Lor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 13:57

Mark Lor

...

Toch zou ik hem even (tijdelijk) op je ps2 port proberen, dan weet je iig of het aan je muis ligt

[ Voor 156% gewijzigd door Mark Lor op 03-06-2003 16:02 ]

• XTREEMRaGE
  • Laatst online: 07-08 02:23

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mark Lor schreef op 03 June 2003 @ 16:00:
Hier stond iets onzinnigs
Ja ergens in oude topics werd deze discussie ook gehouden ps2 of usb en uiteindelijk kwam ps2 als winnaar uit de bus.
dus probeer ps2 maar.
Als de topicstarter bewijs wil hebben ff zoeken hiero of in google ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Countess
  • Laatst online: 19-07 01:41
ps2 heeft (standaart) een lagere refresh rate als USB, maar die heeft weer een hoger CPU gebruik.
PS2 refresh kan je opvijzelen met een progje... weet alleen fff niet meer waar die te vinden was. google zal wel helpen.
Nou aan de software kan 't nie liggen 'k heb altijd een logitech gehad en die hebben allemaal dezelfde software
software altijd geuninstalled al voor nieuw muis en/of updates te installeren?

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:16

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Countess schreef op 03 juni 2003 @ 17:26:
ps2 heeft (standaart) een lagere refresh rate als USB, maar die heeft weer een hoger CPU gebruik.
PS2 refresh kan je opvijzelen met een progje... weet alleen fff niet meer waar die te vinden was. google zal wel helpen.

[...]

software altijd geuninstalled al voor nieuw muis en/of updates te installeren?
PS2 heeft idd een hoger cpu gebruik, het gekke is alleen dat het zelfs op de nieuwste PC's zo hoog is.

Wat voor andere apparaten heb je aangesloten op je USB poorten? Misschien twee apparaten die elkaar een beetje in de weg zitten?

Mijn muis wil namelijk nog wel eens lastig gaan doen als ik mijn crappy digicam beelden laat opnemen. Ik heb toen de webcam naar een andere set van 2 USB poorten verplaatst van de totale 4 die ik heb en het probleem was opgelost.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• E-razor1984
Ik heb ooit es m'n logitech internet navigator SE toetsenbord op me USB gewhad maar toen wilde me pc nie meer afsluiten die zit nu weer terug op z'n ps2 dat is dan 't enige dat ooit op die 2e USB gezeten heeft
Pagina: 1