Inderdaad...
Iemand goede/slechte ervaring met deze speakers/SB-combi?
Explore everything - Maak je er niet zo druk om
Ik heb dat setje net geprobeerd bij de stand van creative en er komt echt goed geluid uit!!
maar op internet kan ik geen prijzen vinden om hem mee te vergelijken
Inderdaad...
Maar nu wil ik wel iets meer info over dat setje, of adressen/URL's van bedrijven die dat ding al verkopen, want volgens mij verkoopt niemand ze !!
Inderdaad...
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Het verschil met de DTT-2500 versie is dus (oa) dat daarin ook nog een dolby-digital-decoder zit (in de subwoofer) maar die heb je niet nodig als je de SB live 5.1-kaart hebt want dan zit er al een decoder op de kaart.
Die speakers vinnik dus erg lekker klinken, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik voorheen monitor speakers had, dus echt goed vergelijkingsmateriaal heb ik niet gehad. Anyway, m'n benedenbuurman heeft al te kennen gegeven dat ie niet zo blij is met mijn aanschaf, dus dat zit wel goed
Verwijderd
Heb hem al besteld, mot binnen 2 weken in huis zijn.
Suc6
Ze staan nog niet op de prijslijst op de site iig (dus op de HCC werden ze voor het eerst verkocht)
Maar dan moet ik toch nog ff wachten met bestellen want m'n mp3 computer heeft een hd-crash gehad :((
Nu is m'n hele harde schijf naar de kloten (er zater er 2 in, werken allebei na een half jaar niet meer !!!)
Inderdaad...
Verwijderd
Ehhhm???? IN de subwoofer? Yoe niet wijs men!
Er zit een los kastje bij, die tevens versterker is en DOLBY DIGITAL 5.1 Decoder is! Dus de boxen zijn in feite identiek alleen de versterker + dd 5.1 eruit. Doe mij maar die DTT3500
geen 999, maar al richting 800
beter !
kan ik eindelijk me Sonic Fury es goed gebruiken
vin de Videologic eigen boxen wat duur namelijk
arie
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Je hebt gelijk, ik zag het ook pas later. Maar als je (zoals ik) Dolby decoder op je geluidskaart hebt zitten, wat is dan de meerwaarde van deze speakerset?? Is geluid via je digitale zoveel beter??Op woensdag 29 november 2000 22:41 schreef pentagon het volgende:
Het verschil met de DTT-2500 versie is dus (oa) dat daarin ook nog een dolby-digital-decoder zit (in de subwoofer) maar die heb je niet nodig als je de SB live 5.1-kaart hebt want dan zit er al een decoder op de kaart.
Ehhhm???? IN de subwoofer? Yoe niet wijs men!
Er zit een los kastje bij, die tevens versterker is en DOLBY DIGITAL 5.1 Decoder is! Dus de boxen zijn in feite identiek alleen de versterker + dd 5.1 eruit. Doe mij maar die DTT3500op het moment ƒ 999,-
En wat is het verschil tussen DTT2500 en DTT3500?
Verwijderd
Verwijderd
Ja dat is mogelijk, zou alleen de DTT2500 nemen, deze heeft nog een aparte "versterker,decoder" waarmee je meer opties uit je 1024 kan halen en eventueel nog een extra setje boxen op aan kunt sluiten. Ondersteunt je 1024 digital uit dan is deze DTT2500 helemaal perfect.Op woensdag 20 december 2000 18:20 schreef B@RT het volgende:
Ik heb een SBlive! 1024 kaartje. Kan ik hiermee ook de DTT2200 gebruiken of is hiervoor de FPS1500 (four piont surround) beter. (hij is in iedergeval goedkoper):7
Suc6
Verwijderd
De SBLive5.1 heeft al een ingebouwde DD decoder. Dus je hebt de duurdere variant helemaal niet nodig.Op maandag 27 november 2000 18:29 schreef Majestic het volgende:
volstaat een 5.1 kaarje van 200 piek ? van Creative of ben je gebonden aan zijn duurdere broertje ?
Verwijderd
Ik wil niet zeiken maar je geeft antwoord op een vraag van bijna een jaar geledenOp maandag 17 september 2001 13:06 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
De SBLive5.1 heeft al een ingebouwde DD decoder. Dus je hebt de duurdere variant helemaal niet nodig.
Op maandag 17 september 2001 21:16 schreef melanieromy het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken maar je geeft antwoord op een vraag van bijna een jaar geleden![]()
Nahja. Zelf weten.maandag 17 september 2001 08:31 schreef Ro2 ...........
Verwijderd
Nee je gaf reactie op Majestic, en dat was wel een vraag van een jaar oud.Op maandag 17 september 2001 21:18 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
[..]
Nahja. Zelf weten.
Maar goed ik neem aan dat je dat over het hoofd zag.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()