Creative DTT2200 -> is dat wat ??

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-08 13:50

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Hi folks, hier op de HCC zie ik een DTT2200 speaker setje staan voor 255 gulden !! (subwoofer + 5 sattelites).
Is dat wat ?? Oftwel: meenemen of niet ??

Inderdaad...

• lekkerliegen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 17:07

lekkerliegen

Think about it

Dat vroeg ik mij ook al af.. In combinatie met die SB live 5.1 voor 185 lijkt het me wel een goeie aanschaf!

Iemand goede/slechte ervaring met deze speakers/SB-combi?

Explore everything - Maak je er niet zo druk om

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Zit je ook op de HCC ??? ook bij computertotaal ??

Ik heb dat setje net geprobeerd bij de stand van creative en er komt echt goed geluid uit!!
maar op internet kan ik geen prijzen vinden om hem mee te vergelijken :(

Inderdaad...

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Nou, ik heb hem toch maar niet gekocht (niet genoeg geld bij me).

Maar nu wil ik wel iets meer info over dat setje, of adressen/URL's van bedrijven die dat ding al verkopen, want volgens mij verkoopt niemand ze !!

Inderdaad...

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Niemand ervaring met dit setje die zo even uit het niets komt opduiken..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• lekkerliegen

lekkerliegen

Think about it

Nou, ik heb hem dus wel gekocht, in combinatie met de SB Live 5.1 (OEM), en ik moet zeggen hij valt niet tegen. :) Dit is de dus de analoge speakerversie voor de SB-live 5.1-kaart. De DTT-3500 zijn is de digitale variant, en meteen 300 piek duurder geloof ik.

Het verschil met de DTT-2500 versie is dus (oa) dat daarin ook nog een dolby-digital-decoder zit (in de subwoofer) maar die heb je niet nodig als je de SB live 5.1-kaart hebt want dan zit er al een decoder op de kaart.

Die speakers vinnik dus erg lekker klinken, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik voorheen monitor speakers had, dus echt goed vergelijkingsmateriaal heb ik niet gehad. Anyway, m'n benedenbuurman heeft al te kennen gegeven dat ie niet zo blij is met mijn aanschaf, dus dat zit wel goed :D

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

volstaat een 5.1 kaarje van 200 piek ? van Creative of ben je gebonden aan zijn duurdere broertje ?

Verwijderd

www.Alternate.nl verkoopt zowel de DTT2500, DTT2500 digital als wel de DTT3500 digital met daarbij SBL5.1 Retail & SBL5.1 Platinum.
Heb hem al besteld, mot binnen 2 weken in huis zijn.

Suc6

• lekkerliegen

lekkerliegen

Think about it

Ik weet niet of MyCom's prijzen nog een beetje bij hun HCC-prijzen in de buurt zit, maar dan heb je de DTT2200 voor 255 en de SB live 5.1 (OEM) voor 185

Ze staan nog niet op de prijslijst op de site iig (dus op de HCC werden ze voor het eerst verkocht)

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Ik zal de pricewatch scherp in de gaten houden..

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Ik baal toch wel dat ik ze niet gekocht heb, want bij alternate zijn ze veel duurder :(. Als ze morgen nog niet in de prijslijst van mycom staan, dan bel ik er ff heen.

Maar dan moet ik toch nog ff wachten met bestellen want m'n mp3 computer heeft een hd-crash gehad :((
Nu is m'n hele harde schijf naar de kloten (er zater er 2 in, werken allebei na een half jaar niet meer !!!)

Inderdaad...

Verwijderd

Het verschil met de DTT-2500 versie is dus (oa) dat daarin ook nog een dolby-digital-decoder zit (in de subwoofer) maar die heb je niet nodig als je de SB live 5.1-kaart hebt want dan zit er al een decoder op de kaart.

Ehhhm???? IN de subwoofer? Yoe niet wijs men!

Er zit een los kastje bij, die tevens versterker is en DOLBY DIGITAL 5.1 Decoder is! Dus de boxen zijn in feite identiek alleen de versterker + dd 5.1 eruit. Doe mij maar die DTT3500 8-) op het moment ƒ 999,-

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

pentagon .. hou die pricewatch in de gaten!
geen 999, maar al richting 800 ;)

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Dus die DTT2200 isvoor kaarten met 3 stereo uitgangen ?

beter !
kan ik eindelijk me Sonic Fury es goed gebruiken :)
vin de Videologic eigen boxen wat duur namelijk

arie

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• lekkerliegen

lekkerliegen

Think about it

Op woensdag 29 november 2000 22:41 schreef pentagon het volgende:

Ehhhm???? IN de subwoofer? Yoe niet wijs men!

Er zit een los kastje bij, die tevens versterker is en DOLBY DIGITAL 5.1 Decoder is! Dus de boxen zijn in feite identiek alleen de versterker + dd 5.1 eruit. Doe mij maar die DTT3500 8-) op het moment ƒ 999,-
Je hebt gelijk, ik zag het ook pas later. Maar als je (zoals ik) Dolby decoder op je geluidskaart hebt zitten, wat is dan de meerwaarde van deze speakerset?? Is geluid via je digitale zoveel beter??

En wat is het verschil tussen DTT2500 en DTT3500?

Verwijderd

Zoek je verschil:

Link

modbreak: denk ff om de layout.

suc6

Verwijderd

De sub is verhoogd met wattage en ook de satellieten. Niet echt super maar het set is wel uitgerust met een remote... wat voor filmtoepassingen onmisbaar is! Vooral ook gewoon om op te scheppen :) Ik zeg het eerlijk!

• B@RT
  • Laatst online: 24-02-2024
Ik heb een SBlive! 1024 kaartje. Kan ik hiermee ook de DTT2200 gebruiken of is hiervoor de FPS1500 (four piont surround) beter. (hij is in iedergeval goedkoper):7

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 18:20 schreef B@RT het volgende:
Ik heb een SBlive! 1024 kaartje. Kan ik hiermee ook de DTT2200 gebruiken of is hiervoor de FPS1500 (four piont surround) beter. (hij is in iedergeval goedkoper):7
Ja dat is mogelijk, zou alleen de DTT2500 nemen, deze heeft nog een aparte "versterker,decoder" waarmee je meer opties uit je 1024 kan halen en eventueel nog een extra setje boxen op aan kunt sluiten. Ondersteunt je 1024 digital uit dan is deze DTT2500 helemaal perfect.

Suc6

Verwijderd

Ik heb FPS 2000 op SB Live 1024 . Gaat perfect , DTT trouwens ook , gewoon een optical/digital IO kaart kopen . Weet iemand toevallig een winkel waar ek deze kan krijgen ?

Verwijderd

Hmm, die set lijkt me idd ook wel :P!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op maandag 27 november 2000 18:29 schreef Majestic het volgende:
volstaat een 5.1 kaarje van 200 piek ? van Creative of ben je gebonden aan zijn duurdere broertje ?
De SBLive5.1 heeft al een ingebouwde DD decoder. Dus je hebt de duurdere variant helemaal niet nodig.

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 13:06 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

De SBLive5.1 heeft al een ingebouwde DD decoder. Dus je hebt de duurdere variant helemaal niet nodig.
Ik wil niet zeiken maar je geeft antwoord op een vraag van bijna een jaar geleden :Z :Z

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op maandag 17 september 2001 21:16 schreef melanieromy het volgende:

[..]

Ik wil niet zeiken maar je geeft antwoord op een vraag van bijna een jaar geleden :Z :Z
maandag 17 september 2001 08:31 schreef Ro2 ...........
Nahja. Zelf weten.

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 21:18 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

[..]

Nahja. Zelf weten.
Nee je gaf reactie op Majestic, en dat was wel een vraag van een jaar oud.
Maar goed ik neem aan dat je dat over het hoofd zag.

• JvS
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ro2, wil je niet een topic de lucht intrappen met zo'n loze kreet? dank je.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.