Toon posts:

Laptop kopen (advies aub.)

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi - kzit hier niet vaak ik weet het, en weet ook niet waar ik topic moet zetten. maar toch hier

Heb `n laptop nodig voor school, maar wil er natuurlijk ook op kunnen gamen, moet goede prijs/kwaliteitsverhouding zijn - iemand advies? meeste mensen zeggen : centrino.. acer travelmate 800 LCI, aub adviesjes

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:08
hoveel wil je er aan uitgeven?
wat wil je er minimaal in hebben

mochten dit soort topics eigenlijk wel :?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-02 19:24

Tjark

DON'T PANIC

[johnny 5 mode]
need more input!
[/johnny 5 mode]

serieus: wat wil je ermee doen? wat mag 't kosten? Moet ie licht zijn? Garantie nodig? waar wil je 'm halen?

*insert signature here

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Met aub adviesjes komen er 100en configuraties naar voren. Je post niet eens je budget etc., dus hoe kan er ooit door users hier een juiste config geadviseerd worden? Kijk eens op sites van notebookbouwers zoals HP, Compaq, Acer, Dell en de anderen, en vergelijk de prijzen/configs. Je zal er heus wel uitkomen als je er ff tijd aan besteedt. En volgens mij horen notebooks in OH ;)

edit: zie de 2 posts boven mij dus wat ik bedoel :P

edit: reactie op je post hieronder: Nou dan, dan weet je je basisconfig zo al een beetje? Als je je budget ook hebt vastgelegd, dan wordt de keuze alleen maar simpeler :)

[ Voor 24% gewijzigd door Remy op 03-06-2003 14:12 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
nou uhm.. 512 DDR is zeker minimum, gewoon goede processor, 40 gb minimaal, videokaart lekkere geforce of radeon ofzow..

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Het is net als met normale pc's, maak de afwegeng wat je er mee moet doen. Hoe zwaar moeten dus processor, geheugen zijn.
Heb je veel hd ruimte nodig, ben je sterk en ga je dus 3,5 kilo meezeulen of ben je wat lichter gebouwd en is een centrino lichtgewicht notebook dus handiger?
Speel je spellen op die laptop. Als je dat eens op een rijtje zet en je gaat dan zoeken of info bij je lokale pc-boer halen dan kom je er best uit!

Oerbrood!

Verwijderd

Topicstarter
reemf - wat is OH?
budget ligt aan configuratie.. denk iets van 1500-1800 heb ik heel netjes ding..
heb al op de sites gekeken.. dan word het die van aldi of acer travelmate 800 lci.. daarom vraag ik advies

garantie: ja.. anders haal ik wel een van de vrachtwagen
waar: liefst tilburg anders ga ik wel rijden hoor tis goed

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 14:13 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05

Exirion

Gadgetfetisjist

In OH gaan dit soort topics dicht en hier horen ze niet :)
Je zult echt ZELF de beslissing moeten nemen op basis van ervaringen die in bestaande topics staan (zie ASus Centrino en Acer Centrino topics) en reviews zijn er genoeg.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
waar dan die topics man ~

Verwijderd

Lees dit topic eens door:

Monster Laptop

Staan een hoop specs van goede laptops op een rij die geschikt zijn voor o.a. gamen!

Verwijderd

Topicstarter
niet TE zwaar, 180 kg is limiet voor me rugje als ik nog me veters wil kunnen strikken ofzow, en ik heb topics gezocht maarja zo lang zoeken dis sneller

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 14:14:
zo lang zoeken dis sneller
Je mag best zelf wat moeite doen... We zijn geen gratis helpdesk :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
eg wel ~

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 14:14:
...maarja zo lang zoeken dis sneller
dis sneller....omg kom op hee, daar kom je verder mee in het leven. Zelf ff wat moeite doen kost tijd, dus ff vragen is sneller? :( Users zoals jij zorgen ervoor dat GoT steeds minder leuk wordt, sorry dat ik het zeg.

LinkedIn
Instagram

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 14:14:
niet TE zwaar, 180 kg is limiet voor me rugje als ik nog me veters wil kunnen strikken ofzow, en ik heb topics gezocht maarja zo lang zoeken dis sneller
Maar zelf even zoeken kan geen kwaad hoor, het is nu alsof je het hier neer kwakt en dan maar van ons verwacht dat wij voor jouw zoeken. Als je nou een paar laptop had gevonden en die hier had nee gezet dan was het een ander verhaal geweest... En ik denk dat je tot 180 kg vast wel wat vind ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
^^ Zie opmerking Exirion ^^

Wij verwachten dat je zelf wat onderzoek doet voordat je hier een topic post.. En nog een simpele tip: Ga gewoon eens wat laptops bekijken in een winkel.. Daar heb je veel meer aan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.