Toon posts:

op zoek naar muis programmatje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haya Ik ben op zoek naar een programmatje voor de muis. Het is de bedoeling dat de muis als hij rechts het beeld uit gaat er links weer in komt (en andersom).
Dit zou binnen alle programma's onder windows moeten werken (dus geen director oplossing ofzo)
Heeft er iemand enig id?

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:05
Hmmm, ik weet niet zeker of dit kan, is dat niet gewoon een beperking? Ben ook wel curious :)

[ Voor 68% gewijzigd door _BladE2k_ op 03-06-2003 14:01 ]

Een standaard GoTter ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems -> Software Algemeen

Ik heb volgens mij wel eens een dergelijk programma gezien, ik kan het alleen niet vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk ook dat ik het wel eens ergens gezien heb... maar waar toch?? (en werkte dat system wide?)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Probeer ToggleMOUSE eens. Daarmee kon je dat effect krijgen en veeeel meer.
Zoek maar eens met google! Is wel shareware geloof ik

Klik: http://www.toggle.com/products/togmouse/index.html

[ Voor 105% gewijzigd door iAR op 03-06-2003 14:56 . Reden: Tekst uit closed topic gehaald! :) ]

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
of spicey mouse, is nog freeware ook! hier te vinden: http://www.freewareweb.com/cgi-bin/archive.cgi?ID=632.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik heb dat ook een keer gehad met het programmatje "Around the World", zal meteen ff kijken of ik dat nog ergens kan vinden.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
heb uiteindelijk unlimited muis gevonden.. maar ben met project bezig waar ik waarschijnlijk ook de andere programmatjes voor door zal moeten spitten. (probeer met 2 draadlose muisen de beweging van een statiefkop te registreren en vervolgens in een 3d programma daar realtime de cam mee te besturen, zal een rondje statief op precies een rondje scherm moeten instellen...)
Pagina: 1