Toon posts:

[WinXP] Geen eigenschappen van bestandsmappen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn PC weer voorzien van een frisse XP prof. installatie. Alles werkte behoorlijk goed. Ik heb mijn servicepacks gedraaid en Office, Norton AV, etc. geïnstalleerd, maar nu kan ik niet meer op eigenschappen klikken bij bestanden met het bestandstype "Bestandsmap". Althans ik kan er wel op klikken, maar er komt niets. Heeft iemand een idee?

Greatz

Verwijderd

al gezocht met F1 ??? zit een hele uitgebreide help bij !

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Probeer eens het allerlaatste restore point te laden en te kijken of de eigenschappen dan weer wel werken, het lijkt alsof een programma de boel overstuur heeft gejaagd (of je moet sysrestore natuurlijk meteen uit hebben gedaan, dan heb je natuurlijk een probleem :+)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb idd uitgezet, want daar wordt XP zo traag van.
Hè f*ck zeg! Bij Mapopsties-->Bestandtypen kun je aangeven wat hij moet doen met bestandsmappen, maar er staat alleen find en daar kun je niet bij...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 13:50:
al gezocht met F1 ??? zit een hele uitgebreide help bij !
Als het zo makkelijk te vinden is dan vermeld je de oplossing gewoon. Dit soort opmerkingen dragen niks bij tot het topic en beschouw ik als een verkapte UTFS reply.

XatriX: gaarne de volgende keer zelf het OS in de titel vermelden. Ik heb het even voor je aangepast. Even rekening mee houden de volgende keer. Zie ook:

Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.