WMA naar WAV troubles met WinAmp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook die site gevonden waar je die zeer grappige telterreur WMA's van Veronica FM kan neerhalen :D? Ik wou die dus voor een vriend in verweggistan op cd gooien... eerst dus even met Winamp 2.70 van de WMA's wafjes maken, maar dit gaat behoorlijk naadje. Soms worden er zo waar 2 weggeschreven, maar meestal hoor ik ze gewoon over de speaker |:( terwijl output toch echt op disk-writer staat...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 12:16
Sinds versie 2.5 ofzo zit er een beveiliging in dat je WMA niet terug kan zetten naar WAV. Kijk in de version-history (bij about) vanaf welke versie dat is en ga dan op zoek naar een oude WinAmp :). Als je een full-duplex geluidskaart hebt (SB Live) kan je het ook gewoon opnemen, maar dat is een *** klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanx, kan me nu idd ook zoiets vaags herinneren, alleen waar haal ik WinAmp 2.25 vandaan? Iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

'k heb <a href="http://www.homepages.hetnet.nl/~ralph4fun/winamp223.exe">hier</a> winamp2.23 neergepoot voor de liefhebbers..:)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
god zij met u